[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro

  • 9 September 2022
  • 425 reacties
  • 58405 x bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

425 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! Kijk snel of de wijzigingen invloed hebben op jouw toestel. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!

Wat betekent het nieuwe groene vierkantje bij de iPhone 14 Zwart 128GB? Ik ben een beetje verward aangezien dit heel onduidelijk is.

Ik heb 13/9 de paarse 128gb besteld... duurt dit echt zo lang als dat er staat? Als ik ergens anders bestel dan heb ik hem deze week nog en duurt het geen 5 weken... 

 

Ook staat er dat de levertijden vandaag zijn aangepast, maar ik zie geen verschil.

Ik heb 13/9 de paarse 128gb besteld... duurt dit echt zo lang als dat er staat? Als ik ergens anders bestel dan heb ik hem deze week nog en duurt het geen 5 weken... 

 

Ook staat er dat de levertijden vandaag zijn aangepast, maar ik zie geen verschil.

Ik heb 12/9 zwarte 128gb besteld, zit met hetzelfde probleem als jou.

ik volg even voor antwoord.

Ook even goed nieuws delen: ik heb de 14 pro maandag besteld en vandaag is die binnengekomen! Véél sneller dan verwacht dus. 

Welke kleur/hvl gb heb je besteld? Ik heb op dezelfde dag besteld maar nog niks.

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! Kijk snel of de wijzigingen invloed hebben op jouw toestel. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!

Hi Manouk, welke levertijden zijn er veranderd? Ik wil graag weten of mijn toestel (paars,128gb) eerder binnenkomt. Zoals ik in mijn eerder post had verteld: als ik het toestel ergens anders nu bestel, heb ik het deze week nog binnen. Wat is de reden voor de vertraging en komt het misschien toch eerder binnen? 

 

Reputatie 3
Badge +1

Verschillende levertijden zijn aangepast, je kan dan ook achter het toestel zien die jij hebt besteld, welke levertijd het heeft. Voorbeeld: Heb je een Iphone 14 Pro Spacezwart met 128GB besteld op 13 september? Hier staat 4 tot 5 weken levertijd voor, dan kan je vanaf 11 oktober een bericht van ons ontvangen dat jouw toestel naar je toe wordt gestuurd!

Groetjes,
Manouk

Verschillende levertijden zijn aangepast, je kan dan ook achter het toestel zien die jij hebt besteld, welke levertijd het heeft. Voorbeeld: Heb je een Iphone 14 Pro Spacezwart met 128GB besteld op 13 september? Hier staat 4 tot 5 weken levertijd voor, dan kan je vanaf 11 oktober een bericht van ons ontvangen dat jouw toestel naar je toe word gestuurd!

Groetjes,
Manouk

Is er ook een kans dat het toestel toch eerder op voorraad komt dan wat er staat of is dat niet mogelijk dat dat gebeurd.

Reputatie 3
Badge +1

Hi @Blll! DIt is zeker een mogelijkheid. Wij werken de levertijden bij op het moment dat er een wijziging is. Dat betekent als het model wat jij hebt besteld eerder of later bij ons binnen komt, wij dit ook in het levertijdentabel zullen aanpassen. Je hebt hier dus altijd zicht op!

Groetjes,
Manouk

Ik heb de Apple iPhone 14 Pro 256GB Paars op 13 september vooraf besteld en zou mijn vrouw een verjaardagscadeau geven.  Mijn vrouw is jarig op 2 oktober.  Nu lijkt het erop dat mijn vrouw op 2 oktober geen verrassing krijgt, dat is jammer

Hallo! Ik heb een vraag: ik zie bij de 265 space black, het model die ik heb besteld, bij een besteldatum van 09.09.22 een levertijd van 4-5 weken staan. Ik heb mijn toestel op 15.09 bestelt (I know, dom dom dom)  betekent dit dat het nog langer gaat duren dan 4-5 weken? Ik snap dat ik moet wachten en dat dit bij jullie ook uit handen ligt, maar aangezien we heel veel geld betalen voor deze toestellen en het bij andere partijen veel sneller lijkt te gaan, zou een goede communicatie en een betere indicatie wel fijn zijn. Alvast dank! :)

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Hallo,

 

Op dinsdag 13 september 00:13 ‘s nachts heb ik een bestelling bij jullie geplaatst voor de Iphone 14 pro zilver 128gb. Ik zie nu een aantal berichten voorbij komen van mensen die op dezelfde datum hebben besteld en die al een mail van AMP hebben gehad om een afspraak in te plannen.. hoe kan het dat ik nog niks gehoord heb? En ook lees ik veel berichten over dingen die misgaan, of mensen die eerder dan andere mensen hebben besteld en alsnog later bericht krijgen of zelfs nog helemaal niet..? Ik vind dit echt vrij apart.. Ik mis inderdaad echt een stuk duidelijke en eerlijke communicatie vanuit jullie. First in first out methode is dus gewoon niet waar als ik zo alle reacties lees. Ik wil graag weten waar ik aan toe ben, aangezien ik een flink smak geld neerleg voor dit toestel.

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +12

Hallo,

 

Op dinsdag 13 september 00:13 ‘s nachts heb ik een bestelling bij jullie geplaatst voor de Iphone 14 pro zilver 128gb. Ik zie nu een aantal berichten voorbij komen van mensen die op dezelfde datum hebben besteld en die al een mail van AMP hebben gehad om een afspraak in te plannen.. hoe kan het dat ik nog niks gehoord heb? En ook lees ik veel berichten over dingen die misgaan, of mensen die eerder dan andere mensen hebben besteld en alsnog later bericht krijgen of zelfs nog helemaal niet..? Ik vind dit echt vrij apart.. Ik mis inderdaad echt een stuk duidelijke en eerlijke communicatie vanuit jullie. First in first out methode is dus gewoon niet waar als ik zo alle reacties lees. Ik wil graag weten waar ik aan toe ben, aangezien ik een flink smak geld neerleg voor dit toestel.

 

Mvg

Na 12 september besteld is volgens de tabel  voor dit model 4-5 weken levertijd. Als jouw toestel beschikbaar komt krijg je daar een mail over.

Hallo,

 

Op dinsdag 13 september 00:13 ‘s nachts heb ik een bestelling bij jullie geplaatst voor de Iphone 14 pro zilver 128gb. Ik zie nu een aantal berichten voorbij komen van mensen die op dezelfde datum hebben besteld en die al een mail van AMP hebben gehad om een afspraak in te plannen.. hoe kan het dat ik nog niks gehoord heb? En ook lees ik veel berichten over dingen die misgaan, of mensen die eerder dan andere mensen hebben besteld en alsnog later bericht krijgen of zelfs nog helemaal niet..? Ik vind dit echt vrij apart.. Ik mis inderdaad echt een stuk duidelijke en eerlijke communicatie vanuit jullie. First in first out methode is dus gewoon niet waar als ik zo alle reacties lees. Ik wil graag weten waar ik aan toe ben, aangezien ik een flink smak geld neerleg voor dit toestel.

 

Mvg

Na 12 september besteld is volgens de tabel  voor dit model 4-5 weken levertijd. Als jouw toestel beschikbaar komt krijg je daar een mail over.

Dag Eric,

 

Dat heb ik gelezen ja, in de meerdere berichten die jullie schrijven. Alleen dit klopt dus niet. 😉 Meerdere mensen die (lees:) na 13 september hebben besteld hebben al een mail gehad van AMP of PostNL. Daaruit maak ik op dat jullie niet volgens de First in first out methode werken. Dat is simpelweg niet waar. Daarnaast vind ik het nu wel weer toevallig dat het zogenaamd na 12 september besteld 4-5 weken levertijd is, terwijl je collega’s allemaal beamen dat iedereen die niet op 9 september heeft besteld een levertijd van 4-5 weken heeft. Wel zo fijn om een lijn te trekken in de dingen die jullie communiceren naar klanten als team. 

Reputatie 7
Badge +12

Er is hier geen “ JULLIE”  . Dit is een klantenforum, je praat met andere klanten. Er zijn ook wel moderators, die herken je aan “ naam” + “van Tele2”.  De communicatie over de levertijden gaat met deze tabellen. Er is verder geen volgorde te achterhalen.

Op 12/9 de iPhone 14 pro 128gb besteld, vandaag eindelijk een mailtje gekregen van AMP. Hoeft dus niet perse 4 to 5 weken te duren!

Op 12/9 de iPhone 14 pro 128gb besteld, vandaag eindelijk een mailtje gekregen van AMP. Hoeft dus niet perse 4 to 5 weken te duren!

fijn! welke kleur had je besteld?

Op 12/9 de iPhone 14 pro 128gb besteld, vandaag eindelijk een mailtje gekregen van AMP. Hoeft dus niet perse 4 to 5 weken te duren!

fijn! welke kleur had je besteld?

De zwarte

Op 12/9 de iPhone 14 pro 128gb besteld, vandaag eindelijk een mailtje gekregen van AMP. Hoeft dus niet perse 4 to 5 weken te duren!

fijn! welke kleur had je besteld?

De zwarte

Dat is echt raar. Ik heb die van mij besteld op 11-09 (zelfde toestel/kleur/aantal GB) en nog niks ontvangen. First in first out is dus bullshit of er gaat echt iets mis.

Op 12/9 de iPhone 14 pro 128gb besteld, vandaag eindelijk een mailtje gekregen van AMP. Hoeft dus niet perse 4 to 5 weken te duren!

fijn! welke kleur had je besteld?

De zwarte

Dat is echt raar. Ik heb die van mij besteld op 11-09 (zelfde toestel/kleur/aantal GB) en nog niks ontvangen. First in first out is dus bullshit of er gaat echt iets mis.

zo zuur!! ik zou echt bellen als ik jou was. 

Op 12/9 de iPhone 14 pro 128gb besteld, vandaag eindelijk een mailtje gekregen van AMP. Hoeft dus niet perse 4 to 5 weken te duren!

fijn! welke kleur had je besteld?

De zwarte

Dat is echt raar. Ik heb die van mij besteld op 11-09 (zelfde toestel/kleur/aantal GB) en nog niks ontvangen. First in first out is dus bullshit of er gaat echt iets mis.

zo zuur!! ik zou echt bellen als ik jou was. 

Geprobeerd, maar dan sta je lang in de wacht.. Wellicht morgen nog eens proberen. Communicatie vanuit Tele2 is echt bagger.

Op 12/9 de iPhone 14 pro 128gb besteld, vandaag eindelijk een mailtje gekregen van AMP. Hoeft dus niet perse 4 to 5 weken te duren!

fijn! welke kleur had je besteld?

De zwarte

Dat is echt raar. Ik heb die van mij besteld op 11-09 (zelfde toestel/kleur/aantal GB) en nog niks ontvangen. First in first out is dus bullshit of er gaat echt iets mis.

zo zuur!! ik zou echt bellen als ik jou was. 

Geprobeerd, maar dan sta je lang in de wacht.. Wellicht morgen nog eens proberen. Communicatie vanuit Tele2 is echt bagger.

Vorige week had ik trouwens ook al gebeld, maar toen zei de mevrouw van de klantenservice dat ik maar moest afwachten wanneer ik een mailtje krijg. Ze konden niks voor me betekenen.

Op 12/9 de iPhone 14 pro 128gb besteld, vandaag eindelijk een mailtje gekregen van AMP. Hoeft dus niet perse 4 to 5 weken te duren!

fijn! welke kleur had je besteld?

De zwarte

Dat is echt raar. Ik heb die van mij besteld op 11-09 (zelfde toestel/kleur/aantal GB) en nog niks ontvangen. First in first out is dus bullshit of er gaat echt iets mis.

zo zuur!! ik zou echt bellen als ik jou was. 

Geprobeerd, maar dan sta je lang in de wacht.. Wellicht morgen nog eens proberen. Communicatie vanuit Tele2 is echt bagger.

Vorige week had ik trouwens ook al gebeld, maar toen zei de mevrouw van de klantenservice dat ik maar moest afwachten wanneer ik een mailtje krijg. Ze konden niks voor me betekenen.

echt ongelofelijk eigenlijk.. haha. vragen stellen heeft dus ook totaal geen nut.

Op 12/9 de iPhone 14 pro 128gb besteld, vandaag eindelijk een mailtje gekregen van AMP. Hoeft dus niet perse 4 to 5 weken te duren!

fijn! welke kleur had je besteld?

De zwarte

Dat is echt raar. Ik heb die van mij besteld op 11-09 (zelfde toestel/kleur/aantal GB) en nog niks ontvangen. First in first out is dus bullshit of er gaat echt iets mis.

zo zuur!! ik zou echt bellen als ik jou was. 

Geprobeerd, maar dan sta je lang in de wacht.. Wellicht morgen nog eens proberen. Communicatie vanuit Tele2 is echt bagger.

Vorige week had ik trouwens ook al gebeld, maar toen zei de mevrouw van de klantenservice dat ik maar moest afwachten wanneer ik een mailtje krijg. Ze konden niks voor me betekenen.

Dat is echt raar ja! Zou wachten tot Vrijdag, mocht je dan geen mailtje hebben gehad zou ik zeker weer bellen!