[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 139 reacties
  • 41206 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro
Reputatie 1

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 13 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.


Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 10:05

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

139 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer geüpdatet. Zoals gewoonlijk staan de recente levertijden weer bovenaan!

Ik zie dat de levertijden veranderd zijn naar 10

oktober. Meerdere mensen hebben later besteld en kunnen al een afspraak maken. Hoe zit dat? En ga ik ooit nog een reactie krijgen? 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Yass, ik kijk graag met je mee! Wil je mij een DM sturen? Dan praten we daat verder! 

 

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal,

 

Zojuist zijn de levertijden weer geüpdatet. Zoals gewoonlijk staan de recente levertijden weer bovenaan!

 

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe! :grinning:

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, 
 

Zojuist heb ik de levertijden weer geüpdatet, zoals gewoonlijk staan ze weer bovenaan! 

 

Als er nieuwe updates zijn, laat ik dat natuurlijk direct weten.

Vorige week vrijdag een mail gekregen van AMP om een bezorgafspraak te maken. Ik dacht sów dat is mooi op tijd, echter is het eerste bezorgmoment 24 november pas… Hiermee valt de levering precies op de laatste dag van de 3-4 weken levertijd (de 28e dag). Ondanks het gebrek aan transparantie vanuit Tele2 hebben ze voldaan aan de verwachte levertijd. Hierover valt dus niks te klagen. Dus mensen, ik weet niet of het bij iedereen ook zo verloopt, maar jullie iPhone komt eraan… In the end…

Nog even aftellen dus…

 

Ik heb trouwens het model Grafiet - 256gb, besteld op 20 oktober.

Jammer dat AMP het momenteel (ook) niet kan bijbenen. Iemand een idee of dit een landelijk beeld is, of verschilt het per regio? Ik ga nu met getemperde voorpret week 5 in... 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @mwillemsen fijn om te horen dat je een bezorgafspraak hebt kunnen maken en dat dit binnen de verwachtte levertijd is. Mijn excuses als de transparantie niet overal even zichtbaar was. Onder het topic voor de iPhone Pro Max kwamen veruit de meeste vragen binnen, waar ik veel mee bezig ben geweest met de verwachtte levertijden. Hier heb ik wat meer informatie gedeeld over de situatie en de levertijden. Deze deel ik hier graag ook.

De levertijden blijven een schatting. Naar mijn ervaring door alle berichten die ik de afgelopen tijd heb ontvangen, kan ik zeggen dat je uit mag gaan van de uiterste levertijd vanaf moment van je bestelling en de bevestiging hiervan. Ik heb veel berichtjes mogen ontvangen vanuit de Community waarbij de meeste klanten op de ‘laatste’ dag van de totale levertijd de mail kregen om een bezorgafspraak te maken. Nu kan het natuurlijk voorkomen dat je iets langer moet wachten, maar nogmaals, ik geef iedereen met alle plezier een verwachtte levertijd voor jouw specifieke bestelling. 😊

Op dit moment is het erg druk bij onze koeriersdienst AMP waardoor het langer kan duren. Dit komt deels doordat er meer vraag dan aanbod is. Vandaar de langere levertijden. Maar ik leg ook graag uit wat er nog meer speelt. Misschien dat jullie het al hadden meegekregen, maar bij T-Mobile zijn er maatregelen getroffen (voorraad uit de winkels gehaald vanwege de velen berovingen), waardoor het bij AMP nóg drukker is geworden. De toestellen van T-Mobile worden nu namelijk ook bezorgd, in plaats van dat de klant het toestel direct in de winkel meeneemt.

Ik snap dat dit geen ideale situatie is, maar ik hoop dat ik hiermee toch iets meer duidelijkheid heb gecreëerd over de langere levertijden.

Ik doe m’n best om iedereen zo snel mogelijk te beantwoorden, het kan soms alleen even duren, maar geen zorgen. Mocht je nieuw bij ons zijn, stuur me dan gerust een DM met je postcode + huisnummer en ordernummer. Met deze gegevens kan ik je bestelling erbij pakken. Voor al bestaande klanten is het invullen van je 06-nummer in je profiel genoeg voor mij om de bestelling erbij te pakken.

@KlantPerAug18 Ik hoop dat dit voor jou ook meer duidelijkheid geeft over de drukte bij AMP. Dit is dus landelijk. Ik heb jouw bestelling er gelijk eens bij gepakt en ik verwacht, met de 4-6 weken levertijd, dat jij de bezorgafspraak op of rond 30 november kunt maken. Ik hoop natuurlijk eerder! Laat het me vooral weten als je de bezorgafspraak hebt gemaakt. Dat hoor ik altijd graag! :smile:

Duidelijk verhaal, @Marciano van Tele2

Ik had zelf nog niet bedacht dat de situatie in de winkels een zware wissel trekt op de capaciteit van AMP. Met de chiptekorten, veiligheidsmaatregelen in de winkels en personeelstekorten is het een klein wonder dat er überhaupt nog een telefoon geleverd kan worden dit jaar 😉

Vorige week vrijdag een mail gekregen van AMP om een bezorgafspraak te maken. Ik dacht sów dat is mooi op tijd, echter is het eerste bezorgmoment 24 november pas… Hiermee valt de levering precies op de laatste dag van de 3-4 weken levertijd (de 28e dag). Ondanks het gebrek aan transparantie vanuit Tele2 hebben ze voldaan aan de verwachte levertijd. Hierover valt dus niks te klagen. Dus mensen, ik weet niet of het bij iedereen ook zo verloopt, maar jullie iPhone komt eraan… In the end…

Nog even aftellen dus…

 

Ik heb trouwens het model Grafiet - 256gb, besteld op 20 oktober.

 

Dit is eerder een uitzondering.
 

Ik heb op 4 oktober een zilveren pro 256 gb besteld met een levertijd van 2-3 weken. Deze krijg ik eindelijk 21 november geleverd. 7 weken later! In de tussentijd geen enkele proactieve communicatie van Tele2 ontvangen. Naar mijn mening niet acceptabel. Daar staan Apple en de levertijden helemaal buiten ook al wordt dit door Tele2 graag gebruikt als excuus.   Dit gaf ik op 3 november aan en vervolgens deelde ‘Robert van de klantenservice’ mij doodleuk mede: “het geen zin heeft om een klacht in te dienen”. Om vervolgens geen enkele oplossing of info aan te bieden.
 

Reputatie 3

Vorige week vrijdag een mail gekregen van AMP om een bezorgafspraak te maken. Ik dacht sów dat is mooi op tijd, echter is het eerste bezorgmoment 24 november pas… Hiermee valt de levering precies op de laatste dag van de 3-4 weken levertijd (de 28e dag). Ondanks het gebrek aan transparantie vanuit Tele2 hebben ze voldaan aan de verwachte levertijd. Hierover valt dus niks te klagen. Dus mensen, ik weet niet of het bij iedereen ook zo verloopt, maar jullie iPhone komt eraan… In the end…

Nog even aftellen dus…

 

Ik heb trouwens het model Grafiet - 256gb, besteld op 20 oktober.

 

Dit is eerder een uitzondering.
 

Ik heb op 4 oktober een zilveren pro 256 gb besteld met een levertijd van 2-3 weken. Deze krijg ik eindelijk 21 november geleverd. 7 weken later! In de tussentijd geen enkele proactieve communicatie van Tele2 ontvangen. Naar mijn mening niet acceptabel. Daar staan Apple en de levertijden helemaal buiten ook al wordt dit door Tele2 graag gebruikt als excuus.   Dit gaf ik op 3 november aan en vervolgens deelde ‘Robert van de klantenservice’ mij doodleuk mede: “het geen zin heeft om een klacht in te dienen”. Om vervolgens geen enkele oplossing of info aan te bieden.
 

Klopt, een klacht indienen heeft geen enkele zin, want Tele2 trekt zich daar toch niks van aan. En aan proactief klanten informeren heeft Tele2 nog nooit gedaan...

Op 19 okt de Pro 128gb zwart besteld, vandaag (17 nov) mail van AMP, eerst beschikbare afleverdag 1 dec. In totaal dus 6 weken en een dag. Ik vind de communicatie van Tele2 best ok: ik kreeg een smsje toen de levertijd naar 4-6 weken ging met een link naar dit forum. Bij m'n vorige telefoon, ook met een onzekere  levertijd (p30 pro), kreeg ik geen updates. 

Wachten is nooit leuk, maar wat ik me altijd afvraag van mensen die dan een klacht willen indienen: wat verwacht je daar zelf van? Een financiële tegemoetkoming? Of excuses? Niet bedoeld als belediging, maar een oprechte vraag. 

Als ik het zo lees wordt het allemaal heel heel krapjes. Ik heb de bestelling vorige maand gedaan maar wacht nog steeds op een eerste bericht van AMP. Als dit niet gebeurt binnen nu en een week kan ik deze maar beter annuleren denk ik. Als ik het zo lees zit er dan ook nog extra tijd in het maken van een afspraak. Mocht het allemaal niet uit komen, hoe lang duurt het in dat geval voor ik m’n geld terug krijg? Ik hoop toch eigenlijk echt dat dat niet nodig is.

Op 19 okt de Pro 128gb zwart besteld, vandaag (17 nov) mail van AMP, eerst beschikbare afleverdag 1 dec. In totaal dus 6 weken en een dag. Ik vind de communicatie van Tele2 best ok: ik kreeg een smsje toen de levertijd naar 4-6 weken ging met een link naar dit forum. Bij m'n vorige telefoon, ook met een onzekere  levertijd (p30 pro), kreeg ik geen updates. 

Wachten is nooit leuk, maar wat ik me altijd afvraag van mensen die dan een klacht willen indienen: wat verwacht je daar zelf van? Een financiële tegemoetkoming? Of excuses? Niet bedoeld als belediging, maar een oprechte vraag. 


De vraag stellen is hem beantwoorden. 

Goedemiddag allemaal,

De levertijden in de tabel zijn zojuist aangepast, dus de meest actuele informatie is weer voor handen. 

Voor nu alvast een goed weekend!

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt en zijn weer up to date. Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit natuurlijk weer direct weten! :smile: 

Laatste keer dat ik een telefoon heb besteld via tele 2, Slechte service. Toen ik had besteld stond er een levertijd van 4-5 weken. Inmiddels zit ik bijna in week 5 en nog geen bericht gehad om een bezorgafspraak te maken. Verder is opeens de levertijd aangepast naar 4-6 weken, zonder enig bericht hierover ontvangen te hebben. En als je vraagt waarom het zo lang duurt, geven ze apple de schuld. Onzin, want mediamarkt heeft voldoende voorraad. Voor die 100 euro extra haal ik volgende keer gewoon bij mediamarkt. Zou graag willen weten wanneer ik een bezorgafspraak kan inplannen.

Gisteren eindelijk een mailtje gekregen van AMP, bezorgdata begint vanaf 11 december 30 oktober besteld, iedergeval toch een kleine 6 weken gewacht, hoop dat iedereen snel zijn toestel ontvangt )=. veel suc6 community (=

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys, voor de iPhone 13 Pro zijn de levertijden bijgewerkt. Check de levertijdentabel om te zien of er voor jou iets is veranderd. 

Gisteren eindelijk een mailtje gekregen van AMP, bezorgdata begint vanaf 11 december 30 oktober besteld, iedergeval toch een kleine 6 weken gewacht, hoop dat iedereen snel zijn toestel ontvangt )=. veel suc6 community (=

Belachelijk! Ik heb het toestel 27 Oktober besteld en nog steeds niks gehoord. Ze zeggen wel wie eerder besteld hoe eerder je hem krijgt maar daar kijken ze dus ook niet meer na. Jammer!

Gisteren eindelijk een mailtje gekregen van AMP, bezorgdata begint vanaf 11 december 30 oktober besteld, iedergeval toch een kleine 6 weken gewacht, hoop dat iedereen snel zijn toestel ontvangt )=. veel suc6 community (=

Belachelijk! Ik heb het toestel 27 Oktober besteld en nog steeds niks gehoord. Ze zeggen wel wie eerder besteld hoe eerder je hem krijgt maar daar kijken ze dus ook niet meer na. Jammer!

Inderdaad! Ook 26 oktober besteld en nog steeds niks vernomen helaas…

Reputatie 7
Badge +12

Hi, de levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt voor de iPhone 13 Pro.

Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

Fijn weekend! :smile:

Ik lees heel veel negatieve berichten over slechte service en communicatie….

Ik heb iPhone 13 pro zwart 128gb besteld op 1 november. Afgelopen woensdag mailtje gekregen met AMP en het wordt hoogwss op 9 december bezorgd. (Ik denk het kan uitlopen met bezorging ivm BlackFriday en sinterklaas)

Dus jongens…. be patient ...

Ik heb zojuist iphone 13 256 gb zwart gekocht. En op hun website stond direct leverbaar. Volgens de e-mail die ik heb ontvangen, zal ik deze echter over ongeveer 1 maand kunnen ontvangen. Kun je me helpen?

Ik heb zojuist iphone 13 256 gb zwart gekocht. En op hun website stond direct leverbaar. Volgens de e-mail die ik heb ontvangen, zal ik deze echter over ongeveer 1 maand kunnen ontvangen. Kun je me helpen?

Zoals je op alle berichtjes op dit forum kunt lezen, is iedereen overgeleverd aan de lange levertijden. Ik vrees dat niemand je daar mee kan helpen. Hoe sneller je daar vrede mee hebt, hoe beter voor je bloeddruk en humeur, zeg ik uit ervaring 😔