Skip to main content

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 13 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.


Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 10:05

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Goedemiddag allen, vanaf vandaag zullen we geen updates meer in de specifieke iPhone-topics delen. Als je nog een vraag hebt over jouw bestelling dan kun je die natuurlijk altijd in een eigen topic aan ons stellen of onder de iPhone 13 F.A.Q.

Ik wens jullie nog een fijne dag!

Dit topic gaat op slot.


Hoi!

Kloppen deze levertijden? Er staan hier andere levertijden dan in werkelijkheid is! Mijn zusje heeft haar iphone al binnen (25 januari besteld) dus deze schema klopt niet helemaal denk ik 

 

groetjes


Hi! 

Er is weer een nieuwe update, check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling! 


Hi! 

Net op de valreep voor het weekend hebben we nog een update, kijk dus snel of dit ook invloed heeft op jouw toestel. Zodra er een nieuwe update is delen we dit natuurlijk!


Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden weer een update gegeven! Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. Zodra er een nieuwe update is laat ik dat natuurlijk weten. 😊


Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden weer bijgewerkt. Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelde toestel! 


Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 13 Pro zijn zojuist bijgewerkt. 

Als er een nieuwe update is, passen we de tabel weer aan! 


Hoi, voor de iPhone 13 Pro zijn de levertijden bijgewerkt. Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.


Hey allemaal, de levertijden voor de iPhone 13 Pro zijn zojuist bijgewerkt. Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.


Overigens wel weer knap dat jullie mijn aanvraag voor nummerbehoud nu pas kunnen doorvoeren over 5 weken…. Kon natuurlijk weer niet geregeld worden in de 10 weken daarvoor. 


Nou ik heb hem eindelijk na 9 weken wachten! Gelukkig zoals gepland.


Hey allemaal, de beste wensen!

De levertijden voor de iPhone 13 Pro zijn zojuist bijgewerkt. Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.


Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer aangepast! Kijk snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. 

Zodra er weer een update is, komt die natuurlijk jullie kant op! 😊


Goedemorgen, de levertijden in de levertijdentabel zijn zojuist aangepast. 

Zodra er een nieuwe update is, dan laat ik het uiteraard direct weten!


Hi! Zojuist heb ik de levertijden weer aangepast, check snel of dit ook voor jouw toestel geldt! Fijne kerstdagen gewenst. 🎄


Kpn is wel slim, Die laten het nu gewoon door PostNL bezorgen omdat die ook beseffen dat 5 weken levertijd onnaceptabel is. Als ik die reviews lees van AMP, zie ik wel weer voor me dat ze nooit komen opdagen.


Hi! Ik heb zojuist de levertijden weer aangepast, bekijk snel of dit ook invloed heeft op jouw toestel! 


Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer aangepast! Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. 


Hey guys, de levertijden voor de iPhone 13 Pro Max zijn nogmaals bijgewerkt. Check de tabel om te zien of er iets voor jouw toestel is veranderd! 


Hey @sheriff thanks voor de terugkoppeling! Ik heb direct de vraag uitgezet of hier nog eens naar gekeken kan worden. Ik hoop dat verder alles in één keer goed gaat met je bezorging. Laat je het me weten als je hem hebt? Alvast een fijn weekend!


Afspraak met AMP is gemaakt maar zou als ik jullie was ook alternatieve leveranciers overwegen. 1 organisatie alle telefoons laten afleveren voor verschillende providers voor online en winkelbestellingen prima, maar deze organisatie lijkt niet echt klaar te zijn voor deze schaal.... Je zou voor de grap die reviews van AMP moeten bekijken…

Wanneer had je de telefoon besteld, en welke heb je besteld?

128gb goud, besteld bijna 4 weken geleden. Levering wordt nieuwjaar.

 

-- @Marciano van Tele2 

Ik heb de 22e bij het bestellen een mail gehad, daarna betaald en niks meer vernomen. Klantenservice gecontact hierover dat ik dit raar vond en die zouden de mail opnieuw sturen, echter heb ik toen (3 december) dezelfde mail nogmaals ontvangen (of ik wou aanbetalen, niet dat het betalen gelukt is o.i.d.). 

De 30e heb ik ieder geval geen mail gehad, alles komt netjes binnen in m,n inbox verder.

Groet,

Sharif


Hi, de levertijden voor de iPhone 13 Pro Max zijn bijgewerkt. Check de tabel om te zien of er iets voor jouw toestel is veranderd! 


Hoi @sheriff graag gedaan! Ik zie dat er op 30 november een bevestigingsmail is gestuurd. Stond hier niet in dat je bestelling goed is doorgekomen? Dan zou ik hier even naar moeten laten kijken. Normaal gesproken ontvang je deze uiteraard. Wellicht dat de mail met het betalingsverzoek minder duidelijk is. Dit zal ik doorgeven aan de juiste collega's. Bedankt hiervoor.

Je feedback over AMP snap ik helemaal. Ook dit zal ik intern aangeven bij de juiste collega's. Ik kan uiteraard niets beloven, maar wellicht dat met dit soort drukke periodes er iets geregeld kan worden. :smile:


Afspraak met AMP is gemaakt maar zou als ik jullie was ook alternatieve leveranciers overwegen. 1 organisatie alle telefoons laten afleveren voor verschillende providers voor online en winkelbestellingen prima, maar deze organisatie lijkt niet echt klaar te zijn voor deze schaal.... Je zou voor de grap die reviews van AMP moeten bekijken…

Wanneer had je de telefoon besteld, en welke heb je besteld?


Afspraak met AMP is gemaakt maar zou als ik jullie was ook alternatieve leveranciers overwegen. 1 organisatie alle telefoons laten afleveren voor verschillende providers voor online en winkelbestellingen prima, maar deze organisatie lijkt niet echt klaar te zijn voor deze schaal.... Je zou voor de grap die reviews van AMP moeten bekijken…