F.A.Q.

FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

  • 15 September 2021
  • 64 reacties
  • 125591 x bekeken
FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

64 reacties

Gewoon weg schandalig hoe er met klanten om wordt gegaan. Duidelijkheid is niet te krijgen en je wordt maar van het kastje naar de muur gestuurd. 9 oktober heb ik mijn telefoon bestelt. Ik zag gelijk al dat de levertijd 2 tot 4 weken was. Begrijpelijk, iedereen wil graag een nieuwe telefoon. Later wordt dit aangepast naar 4 tot 6 weken. Vervelend, maar ja kan gebeuren. Afgelopen vrijdag 12 november eindelijk een afspraak kunnen maken om mijn telefoon te leveren. Eerst volgende mogelijkheid was echter pas 22 november (!!). Prima, dan zijn we net de 6 weken gepasseerd. Was al blij dat er eindelijk een afspraak gemaakt kon worden. Krijg ik tot mijn grote verbazing vandaag een e-mail dat de afspraak verzet moet worden. Eerst volgende mogelijkheid 29 november?! 27 november kan ook, maar dan moet je wel 10 euro betalen voor de bezorging. Tele2 wilt niets doen en AMP is niet te bereiken. Fijne service dit. 

 

Wat een gedonder, a.s vrijdag ben ik 4 weken aan het wachten. Kijk enorm uit naar het bericht. Ik kan bijna de iPhone 14 gaan preorderen met zulke wachttijden. Als ik deze week geen bericht krijg van amp dan zeg ik m'n contract op en dan ga ik ergens anders kijken.

20 oktober mijn iphone 13 pro max goud 128gb besteld nog steeds helemaal niks van gehoord terwijl ik lees dat mensen die hem later besteld hadden hem nog eerder gekregen hebben!

Hi, ik heb een iPhone 13 pro Max besteld bij jullie via Ritel. Zij vertelde mij dat het toestel geleverd wordt vanuit jullie. Van hun krijg ik geen echt antwoord. Ondertussen zit ik al sinds 27 september te wachten, dat is dus al 7,5 week. Nou voel ik me redelijk genaaid ik had de telefoon voor de release datum bij jullie besteld. Zij zeiden dat ze eerder konden leveren , dus daar overnieuw besteld en bij jullie geannuleerd. Zij gaven indicaties maar kwamen die niet na. Nou ben ik gewoon benieuwd of jullie mij antwoord op deze vraag kunnen geven, wanneer krijg ik nou mijn toestel? 
 

Mvg

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Dagmar1977 , mooi model heb je gekozen! De regel is, wie hem eerder besteld, ontvangt hem eerder. Ik gok dat andere klanten net een iets ander model hebben (ander aantal geheugen), ik zie namelijk dat die voor de Goude iPhone een kortere levertijd hebben. Ik heb jouw bestelling er gelijk eens bij gepakt en ik gok dat je op of rond woensdag 1 december de mail ontvangt om een bezorgafspraak te kunnen maken. Ik hoop dat je nog heel even geduld hebt, want ik weet zeker dat jouw nieuwe toestel het helemaal waard zal zijn!

Hoi @Laura andrieu , ik heb bij ons in het systeem gekeken en ik zie bij ons inderdaad alleen een geannuleerde bestelling op 27 september. Wat apart dat er gezegd wordt dat zij via ons leveren. Ik kan de bestelling bij Ritel niet inzien en je daarom ook niet meer inzicht geven. Je zou dit toch nog even bij Ritel na moeten vragen. Ik stuur je niet graag naar een (andere) klantenservice en ik had je graag zelf antwoord willen geven, maar in dit geval ligt de bestelling echt bij hun. Laat je het me weten wat ze hebben gezegd? Ik hoor het graag!

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal,

Op dit late tijdstip heb ik zojuist de levertijden geüpdatet. Zoals gewoonlijk staan de updates weer in de topics!

Fijne avond!

Reputatie 5
Badge +6

Hi! Zojuist heb ik de levertijden weer bijgewerkt. In de topics zie je of er iets voor jouw toestel is verandert. Mochten er vragen zijn, laat het zeker weten! 

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer aangepast! Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling, in de topics! 

Reputatie 5
Badge +6

Hi! Ik heb zojuist de levertijden weer aangepast, bekijk snel in de topics of dit ook invloed heeft op jouw toestel! 

Reputatie 5
Badge +6

Hi! Zojuist heb ik de levertijden weer aangepast, check snel of dit ook voor jouw toestel geldt! Fijne kerstdagen gewenst. 🎄

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer aangepast! Kijk snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. 

Zodra er weer een update is, komt die natuurlijk jullie kant op! 😊

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden weer bijgewerkt. Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelde toestel! 

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden weer een update gegeven! Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. Zodra er een nieuwe update is laat ik dat natuurlijk weten. 😊

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden weer een update gegeven! Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. Zodra er een nieuwe update is laat ik dat natuurlijk weten. 😊

Reputatie 5
Badge +6

Hi! 

Net op de valreep voor het weekend hebben we nog een update, kijk dus snel of dit ook invloed heeft op jouw toestel. Zodra er een nieuwe update is delen we dit natuurlijk!