[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 139 reacties
  • 40719 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro
Reputatie 1

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 13 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.


Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 10:05

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

139 reacties

Reputatie 1

Ik kan je namens Tele2 vast vertellen dat ik hoop dat je tegen zomer 2022 met de aankondiging van de 14, eindelijk je Iphone 13 binnen hebt!

Reputatie 1

Vind de levertijd erg lang duren voor zo’n bedrijf. Als ik komende week nog niks van een mail of telefoon binnen heb, annuleer ik mijn bestelling. Kan volgende keer beter bij een fysieke winkel direct mijn toestel aanschaffen in plaats van dit..

Reputatie 3

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden van de iPhone 13 pro’s geüpdatet! Zodra we nieuwe informatie hebben wordt dit topic weer geüpdatet. 

Ja die levertijden slaan ook dus helemaal nergens op. Heb bijna mijn 4e week afgerond en er staat nog steeds 2 tot 3 weken. Zo moeilijk om daar 5 tot 6 weken te zetten? 

Dit is bij Tele2 helaas nog nooit anders geweest, pre-orders en levertijden zijn tot nog toe altijd en drama geweest (dat was 6 jaar geleden al toen ik eventjes klant ben geweest...). De medewerkers van de klantenservice hebben zelf geen enkel clou over levertijden, en poeieren je af met een willekeurige wachttijd, en "nog eventjes geduld" en "natuurlijk snappen we dat je je telefoon zo snel mogelijk wilt hebben" en meer blabla. Verwacht vooral ook geen concrete antwoorden of toezeggingen. Voor een fatsoenlijke levering moet je de volgende keer ergens anders zijn.

Reputatie 1

Hi Iedereen,

Tele2 is in vorm van leveren en verkoop van de Iphones schuldig aan misleiding van verkoop.
Tele2 is schuldig aan de volgende punten bij telefonische verkoop waarbij foutieve informatie is gegeven. Er zijn vele klanten beloofd om nieuwe Iphones te leveren binnen 2-3 weken waar dit in werkelijkheid 6-10 weken is en ze de schuld verschuiven van leveringen van Apple. ze zijn hierdoor schuldig aan:

  • Misleidende reclame, waarbij de ondernemer dingen zegt die niet waar zijn.
  • Aanbiedingen in de vorm van 'lokkertjes', voor producten die niet beschikbaar zijn.
    Bron : Consumentenbond

Stuur vooral schriftelijke klachten naar 

Klantenservice Tele2
Waldorpstraat 60, 2521 CC Den Haag

 

 

Hi allemaal, 

 

Op dit moment worden er de nodige wijzigingen doorgevoerd in alle bestellingen die geplaatst zijn en het kan zo zijn dat de verwachte levertijden niet gehaald worden.

 

Dit heeft geen enkele invloed op jouw plek in de wachtrij en wij doen ons best om op zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen en zodra we weer nieuws hebben laten wij dit uiteraard weten! Excuses voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor je begrip!

Het is echt van wereldniveau hoe weinig jullie kunnen. Ik wil graag zsm m’n geld teruggestort hebben en ik betaal pas wanneer jullie leveren wat waarschijnlijk eind januari is met deze verschrikkelijke ballenservice 

@SjoerdVg ik sluit me hierbij volledig aan. Het is absoluut schandalig hoe Tele2 dit aanpakt. Ik mag hopen dat het op managementniveau doordringt dat het in de longrun niet rendabel is om te adverteren met lokkertjes én dat deze standaard antwoorden niet acceptabel zijn anno 2021. Van mijn kant komt iig nooit meer een positieve NPS of aanbeveling onder bekenden. 

Hi allemaal, 

 

Op dit moment worden er de nodige wijzigingen doorgevoerd in alle bestellingen die geplaatst zijn en het kan zo zijn dat de verwachte levertijden niet gehaald worden.

 

Dit heeft geen enkele invloed op jouw plek in de wachtrij en wij doen ons best om op zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen en zodra we weer nieuws hebben laten wij dit uiteraard weten! Excuses voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor je begrip!

Het is echt van wereldniveau hoe weinig jullie kunnen. Ik wil graag zsm m’n geld teruggestort hebben en ik betaal pas wanneer jullie leveren wat waarschijnlijk eind januari is met deze verschrikkelijke ballenservice 

@SjoerdVg ik sluit me hierbij volledig aan. Het is absoluut schandalig hoe Tele2 dit aanpakt. Ik mag hopen dat het op managementniveau doordringt dat het in de longrun niet rendabel is om te adverteren met lokkertjes én dat deze standaard antwoorden niet acceptabel zijn anno 2021. Van mijn kant komt iig nooit meer een positieve NPS of aanbeveling onder bekenden. 

Echt werkelijk waar schandalig dat dit gewoon mag en kan... 20 oktober (grafiet 256gb) besteld met levertijd 3-4 weken. Dit was even slikken, maarja toch maar gedaan vanwege de voordelige prijs. Nu dit bericht gezien te hebben is mijn vertrouwen in Tele2 waanzinnig gedaald. Het gebrek aan transparantie is absoluut niet acceptabel anno 2021, wat meneer boven mij ook al aangeeft. 

Reputatie 1

Beste,

Ik heb een iPhone 13 pro 128gb grafiet besteld op de 24e en ik heb tot heden niks gehoord van AMP. Enig idee wanneer ik iets kan horen van AMP?

Met vriendelijke groet,

Thorsten Glaudemans

Denk dat ze eerder een  update doen voor de levertijd dan dat telefoon aankomt🤣

Reputatie 1

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden van de iPhone 13 pro’s geüpdatet! Zodra we nieuwe informatie hebben wordt dit topic weer geüpdatet. 

Ja die levertijden slaan ook dus helemaal nergens op. Heb bijna mijn 4e week afgerond en er staat nog steeds 2 tot 3 weken. Zo moeilijk om daar 5 tot 6 weken te zetten? 

@ramin 

Als je iets aan je bericht wilt toevoegen, kan je binnen een uur na plaatsing door op de drie puntjes rechtsonder en "Bewerk”  je bericht aanpassen. Dan hoef je niet iedere keer een nieuw bericht te plaatsen.

Reputatie 1

Hi allemaal, 

 

Op dit moment worden er de nodige wijzigingen doorgevoerd in alle bestellingen die geplaatst zijn en het kan zo zijn dat de verwachte levertijden niet gehaald worden.

 

Dit heeft geen enkele invloed op jouw plek in de wachtrij en wij doen ons best om op zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen en zodra we weer nieuws hebben laten wij dit uiteraard weten! Excuses voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor je begrip!

Het is echt van wereldniveau hoe weinig jullie kunnen. Ik wil graag zsm m’n geld teruggestort hebben en ik betaal pas wanneer jullie leveren wat waarschijnlijk eind januari is met deze verschrikkelijke ballenservice 

op 10 oktober de Goude iPhone 13 Pro 128GB besteld en precies een maand later nogsteeds geen mail ontvangen van de AMP. dit duurt me toch gvd lang… Ik kan de volgende generatie van me familie al bijna ontmoeten.. HELE SLECHTE SERVICE en van wat ik gelezen heb, zijn de mensen bij Tele2 alleen maar bezig met het verzinnen van excuusjes en het afschuiven van de schuld naar Apple toe.

Reputatie 6
Badge +2

Hoi, ook als we je 'binnen hebben’ staan we natuurlijk voor je klaar. Excuses voor de vertraagde reactie. We hebben 5 iPhone topics waar ik op iedereen probeer te reageren, dus het kan soms even duren, maar deze is er dus ook even tussendoor geglipt. 

Het is natuurlijk niet zo dat we jullie met opzet lang willen laten wachten, maar zoals in eerdere reacties ook aangegeven, spelen er een aantal dingen waardoor de wachttijden zijn opgelopen. Er komen dagelijks nieuwe toestellen binnen. Hoeveel en bij welke bestellingen we momenteel zijn daar heb ik geen inzicht in. 

Ik geef graag nogmaals meer duidelijkheid over de langere levertijden bij AMP en ik hoop dat dit toch meer duidelijkheid schept.

Op dit moment is het erg druk bij onze koeriersdienst AMP waardoor het langer kan duren. Dit komt deels doordat er meer vraag dan aanbod is. Vandaar de langere levertijden. Maar ik leg ook graag uit wat er nog meer speelt. Misschien dat jullie het al hadden meegekregen, maar bij T-Mobile zijn er maatregelen getroffen (voorraad uit de winkels gehaald vanwege de velen berovingen), waardoor het bij AMP nóg drukker is geworden. De toestellen van T-Mobile worden nu namelijk ook bezorgd, in plaats van dat de klant het toestel direct in de winkel meeneemt.

Na bestelling is het toch echt wachten op de bezorgafspraak en de levering. Ik hoop dat jullie je nieuwe toestel snel mogen ontvangen!

Vorige week vrijdag een mail gekregen van AMP om een bezorgafspraak te maken. Ik dacht sów dat is mooi op tijd, echter is het eerste bezorgmoment 24 november pas… Hiermee valt de levering precies op de laatste dag van de 3-4 weken levertijd (de 28e dag). Ondanks het gebrek aan transparantie vanuit Tele2 hebben ze voldaan aan de verwachte levertijd. Hierover valt dus niks te klagen. Dus mensen, ik weet niet of het bij iedereen ook zo verloopt, maar jullie iPhone komt eraan… In the end…

Nog even aftellen dus…

 

Ik heb trouwens het model Grafiet - 256gb, besteld op 20 oktober.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @mwillemsen fijn om te horen dat je een bezorgafspraak hebt kunnen maken en dat dit binnen de verwachtte levertijd is. Mijn excuses als de transparantie niet overal even zichtbaar was. Onder het topic voor de iPhone Pro Max kwamen veruit de meeste vragen binnen, waar ik veel mee bezig ben geweest met de verwachtte levertijden. Hier heb ik wat meer informatie gedeeld over de situatie en de levertijden. Deze deel ik hier graag ook.

De levertijden blijven een schatting. Naar mijn ervaring door alle berichten die ik de afgelopen tijd heb ontvangen, kan ik zeggen dat je uit mag gaan van de uiterste levertijd vanaf moment van je bestelling en de bevestiging hiervan. Ik heb veel berichtjes mogen ontvangen vanuit de Community waarbij de meeste klanten op de ‘laatste’ dag van de totale levertijd de mail kregen om een bezorgafspraak te maken. Nu kan het natuurlijk voorkomen dat je iets langer moet wachten, maar nogmaals, ik geef iedereen met alle plezier een verwachtte levertijd voor jouw specifieke bestelling. 😊

Op dit moment is het erg druk bij onze koeriersdienst AMP waardoor het langer kan duren. Dit komt deels doordat er meer vraag dan aanbod is. Vandaar de langere levertijden. Maar ik leg ook graag uit wat er nog meer speelt. Misschien dat jullie het al hadden meegekregen, maar bij T-Mobile zijn er maatregelen getroffen (voorraad uit de winkels gehaald vanwege de velen berovingen), waardoor het bij AMP nóg drukker is geworden. De toestellen van T-Mobile worden nu namelijk ook bezorgd, in plaats van dat de klant het toestel direct in de winkel meeneemt.

Ik snap dat dit geen ideale situatie is, maar ik hoop dat ik hiermee toch iets meer duidelijkheid heb gecreëerd over de langere levertijden.

Ik doe m’n best om iedereen zo snel mogelijk te beantwoorden, het kan soms alleen even duren, maar geen zorgen. Mocht je nieuw bij ons zijn, stuur me dan gerust een DM met je postcode + huisnummer en ordernummer. Met deze gegevens kan ik je bestelling erbij pakken. Voor al bestaande klanten is het invullen van je 06-nummer in je profiel genoeg voor mij om de bestelling erbij te pakken.

@KlantPerAug18 Ik hoop dat dit voor jou ook meer duidelijkheid geeft over de drukte bij AMP. Dit is dus landelijk. Ik heb jouw bestelling er gelijk eens bij gepakt en ik verwacht, met de 4-6 weken levertijd, dat jij de bezorgafspraak op of rond 30 november kunt maken. Ik hoop natuurlijk eerder! Laat het me vooral weten als je de bezorgafspraak hebt gemaakt. Dat hoor ik altijd graag! :smile:

Goeiendag, wat zorgt er voor dat we bij Tele 2 , 2 a 4 weken moeten wachten voor levering terwijl we ten eerste preorder hebben gedaan ( pre order is meestal dat je hem gelijk in huis krijgt wanneer ze uitkomen) en ten tweede dat je hem bij andere providers etc hem nu al binnen krijgt?

Vind het zelf eerlijk gezegd beetje apart als het wordt beloofd dat het de 24e vrij komt maar niemand inclusief ik hem ontvangen heeft... 

ik hoor graag van jullie

mvg

Reputatie 1

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Hi, ik heb 05-10-2021 de 13 pro zilver besteld. 06 t/m 12 is week 1. 13 t/m 19 is week 2. 20 t/m 26 is dan week 3. Ik heb nog helemaal geen mail ontvangen. Hoe zit het precies? Neem aan dat het morgen nog niet wordt bezorg gezien de reacties op deze forum

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Levertijden kloppen niet. Op 4 oktober de IPhone 13 pro 256 gb besteld en meer dan 3 weken later (levertijd 2-3 weken) nog steeds geen bericht van de leverancier. Wanneer krijg ik bericht?


Hi,

de levertijden zijn altijd een schatting. Tele2 is afhankelijk van de leveringen van Apple.

Hi Jacco, je zou verwachten - sinds Tele2 iedere twee dagen de levertijd aanpast - dan een betere, meer accurate schatting zou kunnen afgeven. Daarnaast gaat het ook om het informeren van je klanten. Komt een bestelling later? Stel je klanten op de hoogte. Kun jij mij nu vertellen wanneer ik het toestel kan verwachten?

Gisteren eindelijk een mailtje gekregen van AMP, bezorgdata begint vanaf 11 december 30 oktober besteld, iedergeval toch een kleine 6 weken gewacht, hoop dat iedereen snel zijn toestel ontvangt )=. veel suc6 community (=

Belachelijk! Ik heb het toestel 27 Oktober besteld en nog steeds niks gehoord. Ze zeggen wel wie eerder besteld hoe eerder je hem krijgt maar daar kijken ze dus ook niet meer na. Jammer!

Gisteren eindelijk een mailtje gekregen van AMP, bezorgdata begint vanaf 11 december 30 oktober besteld, iedergeval toch een kleine 6 weken gewacht, hoop dat iedereen snel zijn toestel ontvangt )=. veel suc6 community (=

Belachelijk! Ik heb het toestel 27 Oktober besteld en nog steeds niks gehoord. Ze zeggen wel wie eerder besteld hoe eerder je hem krijgt maar daar kijken ze dus ook niet meer na. Jammer!

Inderdaad! Ook 26 oktober besteld en nog steeds niks vernomen helaas…

Reputatie 1

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Levertijden kloppen niet. Op 4 oktober de IPhone 13 pro 256 gb besteld en meer dan 3 weken later (levertijd 2-3 weken) nog steeds geen bericht van de leverancier. Wanneer krijg ik bericht?


Hi,

de levertijden zijn altijd een schatting. Tele2 is afhankelijk van de leveringen van Apple.

Hi Jacco, je zou verwachten - sinds Tele2 iedere twee dagen de levertijd aanpast - dan een betere, meer accurate schatting zou kunnen afgeven. Daarnaast gaat het ook om het informeren van je klanten. Komt een bestelling later? Stel je klanten op de hoogte. Kun jij mij nu vertellen wanneer ik het toestel kan verwachten?

Zelfde bij mij inderdaad. Verder geeft Jacco aan dat het een schatting is. De mensen bij verkoopafdeling geven dit niet aan als je een bestelling doet. Zelf een kleine 1000 euro aanbetaald voor een voortijdige verlenging met 13 pro in sierra blue omdat mijn huidige toestel kapot is. akkoord gegaan met een belofte van 2-3 weken, dit is vervolgens rustig verandert naar 6 weken. Uit ervaring zal die 6 weken nog oplopen tot 8-9 weken dus hou hier rekening mee😀

Ja dit vind ik dus ook kapot vervelend. Ik zit nu ook met een kapotte toestel en heb mijn beslissing genomen op basis van 2-3 weken wachttijd wat is beloofd. Nu zijn die 3 weken al voorbij en nog steeds niets ontvangen. Als ik had geweten dat het slechts een schatting was had ik het wel ergens anders besteld. Nu zit ik nog steeds met een kapotte toestel

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. Kijk hierbij goed naar de besteldatum én de door jou bestelde iPhone.

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten! 

Beste Marciano,

Misschien kan je me helpen hoe ik deze tabel moet lezen.. Kijkende naar de iPhone 13 Pro 126mb grijze uitvoering.. Je kan de tabel namelijk op 2 manieren lezen.

Ik neem aan dat het 2-3 weken vanaf mijn besteldatum is? Ik heb "pas” besteld op 22 september. Dus dat ik de telefoon dan kan verwachten tussen 6 en 13 oktober? 
Maar door jullie aanpassing ben ik gaan twijfelen of ik goed begrijp. Namelijk dat de 2-3 weken pas ingaan op het moment dat in de levertijdtabel de datum van 22 september staat? Dus stel jullie passen aanstaande maandag de tabel aan naar besteldatum 22 september, moet ik dan nog 2-3 wachten?

Ik hoor het graag!

Odile 

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. Kijk hierbij goed naar de besteldatum én de door jou bestelde iPhone.

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten! 

Beste Marciano,

Misschien kan je me helpen hoe ik deze tabel moet lezen.. Kijkende naar de iPhone 13 Pro 126mb grijze uitvoering.. Je kan de tabel namelijk op 2 manieren lezen.

Ik neem aan dat het 2-3 weken vanaf mijn besteldatum is? Ik heb "pas” besteld op 22 september. Dus dat ik de telefoon dan kan verwachten tussen 6 en 13 oktober? 
Maar door jullie aanpassing ben ik gaan twijfelen of ik goed begrijp. Namelijk dat de 2-3 weken pas ingaan op het moment dat in de levertijdtabel de datum van 22 september staat? Dus stel jullie passen aanstaande maandag de tabel aan naar besteldatum 22 september, moet ik dan nog 2-3 wachten?

Ik hoor het graag!

Odile 

Ik heb net toevallig de klantenservice gebeld hierover. De 2-3/3-4 weken gaan in vanaf JOUW besteldatum, ongeacht welke “besteldatum” er in de tabel staat. Ik hoop dat het zo duidelijk is. :)

Reputatie 1

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden van de iPhone 13 pro’s geüpdatet! Zodra we nieuwe informatie hebben wordt dit topic weer geüpdatet. 

Ja die levertijden slaan ook dus helemaal nergens op. Heb bijna mijn 4e week afgerond en er staat nog steeds 2 tot 3 weken. Zo moeilijk om daar 5 tot 6 weken te zetten? 

Dit is bij Tele2 helaas nog nooit anders geweest, pre-orders en levertijden zijn tot nog toe altijd en drama geweest (dat was 6 jaar geleden al toen ik eventjes klant ben geweest...). De medewerkers van de klantenservice hebben zelf geen enkel clou over levertijden, en poeieren je af met een willekeurige wachttijd, en "nog eventjes geduld" en "natuurlijk snappen we dat je je telefoon zo snel mogelijk wilt hebben" en meer blabla. Verwacht vooral ook geen concrete antwoorden of toezeggingen. Voor een fatsoenlijke levering moet je de volgende keer ergens anders zijn.

klopt inderdaad, het is bij Tele2 altijd al een enorme puinzooi geweest omtrent leveringen van toestellen, 99% van de info die ze geven zijn leugens van hun ‘verkoop’ afdeling of mensen die een belscript afdraaien. Mooiste van alles is dat ze ttt reclame maakten om hét bedrijf te zijn dat het huidige monopolie omver zou werpen om uiteindelijk precies het bedrijf te worden ‘waar ze een enorme hekel aan hadden’ 
 

 

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Hi Alisha, waarom kloppen de levertijden niet? Ik zie dat de zilveren 256 gb nog steeds 2-3 weken krijgt. Toch zit ik al in WEEK 5 en heb nog steeds geen bericht van AMP. Wat ga je hieraan doen? 

Reputatie 1

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Hi Alisha, waarom kloppen de levertijden niet? Ik zie dat de zilveren 256 gb nog steeds 2-3 weken krijgt. Toch zit ik al in WEEK 5 en heb nog steeds geen bericht van AMP. Wat ga je hieraan doen? 

Zojuist een mail gekregen van AMP voor een bezorgafspraak. 13 pro zilver 128 gb. 5 oktober besteld dus precies 4 weken