De Tele2 community stopt op dit domein
Toestel reviews en informatie over je mobiele telefoon
Recent actief
Drie weken geleden bestelde ik de iPhone 11 die op 1 oktober leverbaar zou zijn. Zonder dat ik iets hoorde zag ik op de website dat die 12 oktober leverbaar zou zijn. Alsnog is de telefoon niet leverbaar. Steeds als ik contact heb met de klantenservice of de bestelstatus check, wordt me verteld dat de telefoon nu in ieder geval leverbaar is en dat ze geen enkel idee hebben wanneer en of deze nog leverbaar wordt. Ik zit nu al heel lang zonder werkbare telefoon en ik heb de aankoopkosten al betaald. Er werd geen oplossing gegeven, behalve dat ik mijn bestelling kan annuleren en de iPhone ergens anders kan bestellen, echter kan ik nergens een vergelijkbare deal vinden. Wat nu?
Mijn zoon is zijn telefoon verloren. Niet localiseerbaar via find my iPhone en bellen krijg je meteen voicemail.is er een andere manier om de telefoon te tracen? Mobiele data staat altijd aan. Ik wil anders zijn Sim blokkeren en nieuwe aanvragen maar zijn nummer staat niet meer in mijn account. Alleen die van mijn andere zoon. Ik kan dus niets online doen. Niet blokkeren en niet nieuwe aanvragen want om een nummer toe te voegen wordt een code naar de telefoon gestuurd - en die zijn we dus kwijt. Iemand een idee hoe dat toe te voegen zonder dat er iets aan de telefoon wordt gestuurd?
Hier zijn ze dan: de Xiaomi 11T 5G |Xiaomi 11T Pro 5G Welkom in deze FAQ over de Xiaomi 11T | Xiaomi 11T Pro. In dit topic kun je alle informatie vinden over de toestellen en het bestellen van jouw geweldige Xiaomi! De Xiaomi 11T en Xiaomi 11T Pro zijn direct leverbaar! Koop één van de Xiaomi 11T Pro Series en doe mee met een mooie actie! Je doet van 15 oktober t/m 31 oktober 2021 mee met een actie, namelijk:Tijdelijke Xiaomi actie:Actie Xiaomi 11T Pro: Ontvang 32 inch Xiaomi TV t.w.v € 299 cadeau bij aankoop van Xiaomi 11T Pro. Waar kan ik mij registreren voor de Xiaomi actie?De actie is geheel afkomstig van Xiaomi zelf. Je kan daarom je cadeau registreren op de website van Xiaomi! Waarom heb ik mijn cadeau nog niet?Op de website van Xiaomi kun je de actievoorwaarden lezen. Daar staat dat het een tijdje kan duren voordat de cadeaus worden verzonden. Als je een bevestiging hebt ontvangen dat je registratie goed is ontvangen, dan komt het cadeau eraan! Tot wanneer kan ik mij aanmeld
Ik heb al anderhalf jaar een abonnement via Tele2 afgesloten, waarbij ik nog steeds mijn telefoon afbetaal. Ik verblijf momenteel enkele maanden in Panama, deze week bij het gebruiken van mijn telefoon viel mijn telefoon uit en is sinds dien ook nooit meer aangegaan.Dingen die ik heb geprobeerd:-Aansluiten op iTunes-Hard reset-Opladen met verschillende kabels en contactenNu vroeg ik me af hoe ik de zaken het beste kan aanpakken?Is het handig om het naar Apple op te sturen vanuit Panama ?Of kan ik beter naar de '’Mac Store'’ in Panama die zegt geautoriseerd te zijn technische service te verlenen voor Apple ? Mvg.
beste heer/mevrouw, Ik heb 29 september een bestelling van een verlenging van mijn abonnement gedaan, maar tot op heden na de eerste mail: je bent er bijna! niks meer ontvangen….Als ik in de app inlog zie ik ook helemaal niks over de verlenging van mijn abonnement, hoe zit dat?Ik zie nergens wanneer mijn telefoon komt en ook niet over een nieuwe termijn van het 2 jarig abonnement.Kunt u mij verder helpen?
Hoi hoi daar ben ik weer met een nieuw topic. De vorige topics heb ik Xiaomi en OnePlus toestellen besproken. Dit maal ga ik de iPhone bespreken, mijn eigen ervaring die ik heb met de toestellen van Apple. Mijn eerste iPhone 5sHet begon allemaal met een iPhone 5s, een super strak model met heel veel nieuwe snufjes (in die tijd). Wat was ik verliefd op deze telefoon. Een top camera, touch-id en noem maar op. Het enige minpunt wat ik heb gevonden is de batterij. Apple stond namelijk niet goed bekend om haar batterij duur van haar iPhones. Dit vond ik zo storend dat ik weg ben gegaan en naar Android ben overgestapt. Mijn iPhone XToch wilde ik Apple weer een kans geven, maar wilde ik niet meteen heel veel geld neer leggen voor een toestel waarvan ik niet zeker was of ik deze wel ging houden. Afgelopen voorjaar heb ik een iPhone X goedkoop op de kop kunnen tikken. Het was natuurlijk geen recent toestel meer, en daar hield ik dan ook rekening mee. Algemene functies: Ik kwam natuurlijk van
Beste tele2 leden… ik ben zo pissig over dat hele gedoe met die pre orders en de iphone 13.. Vorige week dinsdag de 13 pro max besteld en ik loop al maanden met een verschrikkelijke leen telefoon maar betaal wel elke maand een dik bedrag.Dacht eindelijk een nieuwe telefoon krijg ik net te horen dat degene die pre orders hebben gedaan ook maar ff fijn 4 tot 6(!!!) weken mogen wachten.. Wat is dan het nut van pre orders? Het is ongelofelijk, weet iemand waar ze de iphone 13 pro max wel op voorraad hebben ? Lees hier wel van mensen die hun bestellingen annuleren en t ergens anders gaan aanschaffen.. Ik kan niet nog eens 4 weken wachten het word mij te lang!
Hoi kun jij mijn blokkades van 0900 en 0906 en sms diensten eraf halen heb mijn facturen betaald
Beste Tele2In 2018 had ik een telefoon met abonnement gekocht en afgesloten bij jullie.Ik ben helaas de hardcopy van het aankoopbewijs kwijtgeraakt. Is er een mogelijkheid dat het aankoopbewijs nog een keer wordt verstuurd (bv via mail)?Ik zou graag een reactie tegemoet zien komen.Met vriendelijke groet,Kevser Aydin
Na 6 dagen eindelijk een mail voor het bezorgen van mijn telefoon.Ophalen is niet mogelijk, geen beschikbare tijdvakken.Dus moet het bezorgt worden, maar de bezorg tijden zijn tussen 08;00 - 18;00Wil je een andere tijd moet je betalen.Sommige van ons werken gewoon en kunnen dus niet doen.En dan is de enige optie om te laten bezorgen in het weekend.Je bestelt een product van €1200+ en moet alsnog bezorgkosten betalen wat een abnormale slechte service.
Ik heb afgelopen vrijdag mijn contract verlengd met een iPhone 12. Mij werd verteld dat ik hem vandaag kon verwachten. Maar geen mail ontvangen of iets dergelijks. Wanneer kan ik mijn iphone verwachten?
Hi, De klantenservice belooft elke keer tickets aan te maken en mij te contacteren, maar tot op heden is dat niet gebeurd. Vandaar dat ik het zo probeer.In 2017 heb ik een betalingsprobleem gehad met Tele2. Hierdoor is er een a2 codering geplaatst bij mijn persoon bij het bkr. Ten eerste ging het om een situatie die verkeerd ingeschat was door mij. Maar heb het direct opgelost toen ik op de hoogte was. Helaas heb ik deze codering nog altijd en lijkt het niet opgelost te zijn. Dit is natuurlijk wel volledig betaald. Ook is het erg balen dat dit zo veel gevolgen heeft door een domme fout van mijn kant. Zouden jullie mij kunnen helpen om van de a2 een h-codering te maken? Mvg
Goeie dag,Ik heb na bijna een maand al last van Chipped paint en een gap aan de rechter bovenkant en rechter onderkant aan de voorzijde.Dit hoort niet zo snel te gebeuren. In de eerste week zag ik al het verf eraf gaan het zijn hele kleine stukjes.Waar de gap zich ook vormt.Ik ben bij Apple geweest en gaven aan dat ik het toestel moet gaan omruilen.Maar heb een abonnement met toestel bij Tele2 lopen en weet nu niet hoe ik het verder moet oplossen.
Hoi allemaal,Ik heb nu al bijna een jaar een specifiek probleem met mijn mobiele data. Twee apps geven namelijk aan dat ik geen verbinding heb als ik mijn mobiele data gebruik: chrome en spotify.Chrome werkt gewoon zoals het hoort, alleen met een vervelende permanente melding aan de bovenkant, maar op spotify kan ik alleen luisteren naar muziek die ik gedownload heb en kan ik verder niks opzoeken/afspelen.Als ik spotify web opzoek op chrome, kan ik 'gewoon' alles opzoeken en luisteren. Ik gebruik een Huawei p30 pro met Android 10 (en de software is up-to-date) Na alles geprobeerd te hebben (Nieuwe simkaart, clean/hard restarts en reinstalls van hier tot Tokyo, in- en uitloggen), gaf de klantenservice van spotify aan dat het hoogstwaarschijnlijk aan mijn provider ligt en niet aan mijn toestel, simkaart of spotify zelf.Nu heb ik dus absoluut geen idee wat ik nog kan doen. Gelukkig is mijn jaarcontract voorbij en kan ik gewoon stoppen als het niet snel opgelost is, maar als iemand nog adv
Goede middag,Eergisteren ben ik na enkele jaren van mijn pre-paid afgestapt en over gegaan naar een abonnement omdat mijn afbetaalde telefoon kapot is gegaan. Zo heb ik meteen een nieuwe telefoon besteld en betaal ik maar iets meer per maand dan voorheen. Helemaal top!Echter zou ik binnen 15 minuten een email krijgen met daarin een bevestiging en de mogelijkheid om een afspraak te maken voor bezorging. Deze mail heb ik tot heden niet gekregen. Ik heb de situatie uitgelegd aan een van jullie agenten in de chat en de agent kon mij geen oplossing bieden.‘Ik zal 5/6 weken moeten wachten op mijn nieuwe telefoon.’Ik heb geen andere telefoon waarmee ik kan bellen dus ik kan mijn nieuwe abonnement ook niet annuleren. Hierbij kreeg ik het antwoord: vraag vrienden/familie/etc maar. Wat voor onzin is dit nu weer? Er zou de optie voor annulering moeten bestaan zonder dat ik hier andermans telefoon voor moet gebruiken! Op de website staat nergens aangegeven dat de telefoon(s) niet voorradig zijn. H
hallo ik heb een vraag. ik heb eergister een iphone 11 red 64GB besteld en er staat dat hij niet op voorraad is en dat ik moet wachten. ik heb nu ook al meerdere topics gelezen waar mensen zeggen dat de levertijd oploopt tot 4 weken. klopt dit?
Waarom kan ik geen 0906 nummers bellen?Alvast bedankt voor u reactie.
Hoi ik had een nieuw abonnement afgesloten met nieuwe sim.Maar nu ben ik mijn pin kwijt waardoor puk nodig maar ik heb het kaartje niet meer ?Ik zit nu met mijn oude sim op WiFi maar krijg geen netwerk?Hoelos ik dit op ?? Want wil graag weer bereik baar zijnHoe kom ik aan mijn pukcode nieuwe sim ik kan niet bellen .kan iemand mij helpen?
Daar mijn vermoeden bestaat dat tele2 bewust defecte toestellen levert kom ik graag in contact met meer mensen die defect toestel ontvingen of defect raakte binnen 8 weken.
Vanaf dit najaar is het eindelijk zover, de release van IOS 15! Deze update zit bomvol nieuwe features die jou helpen in contact te blijven met je vrienden en familie en de wereld te ontdekken. Met deze nieuwe software update haal je meer uit je iPhone dan ooit. Er zijn veel te veel mooie features in IOS 15 dat ze niet allemaal in dit ene artikel passen, dus hieronder mijn top 6 waar ik persoonlijk erg naar uitkijk!De eerste drie kennen we allemaal, omdat dit standaard functies en apps van Apple zijn. Alleen hebben ze nu een flinke redesign gehad en als er iets is waar ik van houd, dan is het een mooie redesign van wat ik al ken. #1 MeldingenLaten we beginnen bij de meldingen. De nieuwe meldingen bevatten nu foto’s van je contactpersonen of grotere appsymbolen. Dit is gelijk een groot visueel verschil ten opzichte van IOS 14 and I like it! Ook krijgen we ‘Notification summary’. Als je bijvoorbeeld een tijdje niet op je telefoon hebt gekeken, omdat je bijvoorbeeld lekker aan het sporten
Hi, Ik ben mijn puk code kwijt en kan hem niet op mijn Tele2 vinden. Kan iemand mij helpen?
Ik heb hetzelfde probleem als:Wil mijn telefoonnummer doorschakelen wanneer ik niet bereikbaar ben maar dit werkt niet. Chatbot komt niet met een werkbare oplossing. Zowel de doorschakel optie in Android als de **62*- codes geven een foutmelding. Volte uitschakelen helpt ook niet.Verzoek aan de moderators:Willen jullie een ticket aanmaken voor de technische mensen?
WAUW, wat een prachtig nieuw toestel van Samsung! Welkom op dit topic met de FAQ over de Samsung Galaxy Z Flip3! We snappen dat jullie graag alle info willen over de toestellen, het bestellen en wanneer je jouw prachtige Samsung in handen kunt houden! We hebben een lijst veel gestelde vragen voor je opgesteld. Informatie over Samsung Galaxy Z Flip3Hoe kan ik mijn Samsung bestellen?Vanaf 11-08-2021 (16:15) kun je jouw Samsung heel eenvoudig en snel bestellen!► Verlenging: Ga snel naar MijnTele2 (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! ► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe Samsung te bestellen! Bestelling en leveringZodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnafspraak.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je
Beste, kan je een 06 nummer terug zien die je hebt gebeld op je factuur die niet tot verbinding is gekomen?
De gloednieuwe Samsung Galaxy Z Flip 3 is nu te bestellen! Met deze eerste indruk wordt het kiezen van jouw nieuwe toestel nog makkelijker! Ik ga eerlijk met je zijn… Ik ben een loyale iPhone gebruiker, maar de gloednieuwe Samsung Galaxy Z Flip 3 ziet er heel verleidelijk uit! Hieronder lees je alles over mijn eerste indruk over dit nieuwe toestel. Nostalgisch, futuristisch en Totally SpiesLaat ik beginnen bij het design van dit toestel. Dit opvouwbare toestel geeft mij als 90s kid zowel een nostalgisch als futuristisch gevoel. Vroeger liepen we allemaal met een fliptelefoon en wat was dat een mooie tijd. Toen konden we eigenlijk alleen maar bellen en SMS’en, maar toen wisten we bijna niet beter. Na vele ‘normale’ smartphones, zoals de Samsung Galaxy S21 en de Samsung Galaxy A22 voelt de Flip 3 voor mij echt als een vernieuwing. And let’s be real, dat je de telefoon op 90 graden kan zetten, voelt gewoon als een gadget uit 007 of Totally Spies! Openklappen bijna niet nodig met het Cove
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.