FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max

  • 7 September 2022
  • 108 reacties
  • 91954 x bekeken
FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max
Reputatie 7
Badge +12

Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard vertellen wij je alles over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen.

 


 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 uur kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent!

 

Actuele levertijden Apple iPhone 14

iPhone 14

iPhone 14 Plus

iPhone 14 Pro

iPhone 14 Pro Max

 

De iPhone levertijden topics zijn gesloten, omdat deze over het algemeen allemaal direct leverbaar zijn. Het kan voorkomen dat specifieke modellen een levertijd hanteren. Bekijk hiervoor de website of neem contact met ons op!

 

Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 9 september kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  
► Verlenging: Ga snel naar MijnTele2(via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen!  
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen! 

 

Bestelling en levering 

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnafspraak.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als na je bestelling. 
 
We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we het levertijdentopic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type toestel, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt.  
 
Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar doordat sommigen eerder bezorgafspraken maken met de koerier en anderen later, of doordat mensen niet thuis zijn bij de bezorging, kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt. 

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van onze bezorgpartner AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling. 
 
Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic. 
 
Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw toestel. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail. Met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum. 

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd. 

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen zorgen: de startdatum sluit straks naadloos aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw toestel in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast. 

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even of annuleren nog mogelijk is (voornamelijk of je nog binnen de termijn van 14 dagen zit). Na het annuleren kun je inloggen op MijnTele2 om vervolgens jouw abonnement te verlengen. 
 
Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP? Dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt. 

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. 

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. Wat uiteraard wel kan, is je order annuleren en een nieuwe plaatsen. Zo krijg je precies het toestel dat je wilt! Let wel: omdat het om een nieuwe bestelling gaat, kom je achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. 

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat ze achter in de reacties! 


108 reacties

Het is nu al 3 weken geleden dat ik de Iphone 14 Pro Max Deep Purple heb besteld en nog steeds geen informatie, vind het een beetje absurd worden met hoelang het duurt. Iemand enig idee hoelang ik nog moet wachten en of hier enkele compensatie voor gegeven gaat worden n.a.v. de mededeling dat de levertijd 1-2 dagen was en niet weken.

Hi Lorenzo,

 

Zelfde probleem hier. Heb meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice en helaas keer op keer verkeerde informatie ontvangen over de levering. Ik begrijp wel dat Apple hier de touwtjes in handen heeft en bepaald wanneer wij de iPhones zullen ontvangen.

 

Hoop dat dit zo snel mogelijk is maar heb hier zelf een hard hoofd in, zal mij niets verbazen als wij onze iPhone pas rond november zullen ontvangen. Gezien er geen ‘positieve’ updates zijn ga ik er vanuit dat Tele2 nog helemaal geen updates hebben ontvangen over hun volgende levering.

 

 

Hey PierreB,

 

Ik mag toch echt kopen dat mijn telefoon binnen nu en een week binnen komt want het is nogal erg misleidend hoe ze eerst adverteren met een snelle levertijd, en zodra iedereen een iPhone heeft besteld dan is het spontaan tussen de 3-6 weken?!?!?!

 

In het geval dat we onze iPhones daadwerkelijk pas ontvangen in November dan mag tele2 toch echt eventjes gaan komen met compensatie want hoe ze nu tewerk gaan slaat echt nergens op.

Reputatie 7
Badge +12

Hey allemaal,

Het klopt dat er nog niet zo veel wordt gecommuniceerd als we wachten op de voorraad. Ik snap dat dit niet ideaal is. Dagelijks updaten we wel de tabellen met de actuele levertijden, maar ik geef jullie graag wat meer informatie over jullie bestelling.

@PierreB Op basis van jouw besteldatum en de levertijden, verwacht ik dat je tussen 7 t/m 14 oktober oktober bericht krijgt van PostNL over de bezorging. Ik zou uitgaan van 14 oktober.

Hey @Lorenzo. S voor jou verwacht ik dat je tussen 8 en 15 oktober bericht krijgt van AMP om je bezorgafspraak in te plannen. Vanwege het weekend, kan het enkele dagen later zijn.

Hi @Ksenia ook voor jou verwacht ik dat je tussen 11 en 18 oktober bericht krijgt van AMP.

Ik hoop dat dit meer duidelijkheid schept en ik hoop dat jullie nog even geduld kunnen hebben. Die nieuwe iPhones zullen het zeker waard zijn.

Groetjes,

Marciano

Hey allemaal,

Het klopt dat er nog niet zo veel wordt gecommuniceerd als we wachten op de voorraad. Ik snap dat dit niet ideaal is. Dagelijks updaten we wel de tabellen met de actuele levertijden, maar ik geef jullie graag wat meer informatie over jullie bestelling.

@PierreB Op basis van jouw besteldatum en de levertijden, verwacht ik dat je tussen 7 t/m 14 oktober oktober bericht krijgt van PostNL over de bezorging. Ik zou uitgaan van 14 oktober.

Hey @Lorenzo. S voor jou verwacht ik dat je tussen 8 en 15 oktober bericht krijgt van AMP om je bezorgafspraak in te plannen. Vanwege het weekend, kan het enkele dagen later zijn.

Hi @Ksenia ook voor jou verwacht ik dat je tussen 11 en 18 oktober bericht krijgt van AMP.

Ik hoop dat dit meer duidelijkheid schept en ik hoop dat jullie nog even geduld kunnen hebben. Die nieuwe iPhones zullen het zeker waard zijn.

Groetjes,

Marciano

Hi Marciano,

 

Kun je mij ook een update geven? Ik heb op dinsdag 13 september (net na 12 uur ‘s nachts) de iPhone 14 Pro 128gb zilver besteld.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @mvdwal,

Ik kijk met alle plezier met je mee. Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet! Ik verwacht dat je tussen 11 en 18 oktober bericht krijgt van PostNL over de bezorging. Ik zou uitgaan van 18 oktober, maar let op: het kan altijd enkele dagen later, maar ook eerder zijn.

Laat je het me weten als je bericht hebt ontvangen? Dat hoor ik altijd graag! 😊

Hey @Marciano van Tele2 

Kun jij misschien voor mij kijken wanneer mijn bestelling aan zou kunnen komen? Dat zou ik op prijs stellen! Besteld op 9 september. Order nummer 75354394

 

Alvast bedankt!

 

 

Hallo, @Marciano van Tele2 

 

Zou u misschien ook voor mij willen kijken? Mijn ordernummer is: 75629606. Alvast bedankt voor uw hulp 

 

groetjes, zabi

Goedemorgen,

Kunnen jullie ook voor mij een indicatie geven voor levering?

Ordernummer 75478117

Mvg,

Kees

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys,

Ik geef jullie met alle plezier een indicatie. Let wel op, het blijft een schatting. Het kan altijd iets later worden, maar daarentegen ook eerder!

@MTJN Ik verwacht dat je tussen 11 en 18 oktober bericht krijgt van PostNL over je bezorging.

@Zabi123 Jouw bezorging gaat via AMP. Voor jou verwacht ik dat je tussen 14 en 21 oktober bericht krijgt.

@Kees007 Jouw status staat sinds vanochtend op ‘in afleverproces koerier’. Wat top! Jouw bezorging gaat via PostNL. Heb je al bericht gehad? Zo niet, dan zal je die snel ontvangen en dan heb je hem binnen no time binnen! Laat je het ons weten als ‘ie er is?

Ik hoop dat jullie hiermee wat meer duidelijkheid hebben. Ga wel uit van de laatste datum die ik hierboven geef, om teleurstelling te voorkomen. Ik hoop dat jullie hem alle drie snel ontvangen! 😄

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Thx, hij is zojuist in goede orde geleverd.

Hi, wanneer kan ik mijn toestel verwachten? 
ordernummer: 75478660

Reputatie 7
Badge +12

Hey @amaniz,

Goed dat je je ordernummer direct hebt meegestuurd! Jouw toestel wordt door PostNL geleverd, en ik verwacht dat je tussen 11 en 18 oktober bericht van ze krijgt met een exacte leverdatum. Dat kan dus elk moment zijn! Laat je het me weten als je hem hebt ontvangen? 😎

@Marciano van Tele2 ik ben benieuwd wanneer ik mijn iphone binnenkrijg, mijn ordernummer is: 76430422

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Yousmou,

Tof dat je de iPhone 14 Pro hebt besteld! Ik verwacht dat je tussen 7 en 14 november bericht krijgt van AMP om de bezorgafspraak in te plannen. 😄

Goedenavond @Marciano van Tele2 

 

Zou je de levertijd van mijn ordernummer kunnen nakijken?

Bij voorbaat dank.

Ordernummer:75320848

Goedeavond @Marciano van Tele2 

 

Ik zou graag een schatting willen krijgen van mijn bestelling met bestelnummer 76430422

 

Alvast bedankt

Goedenavond @Marciano van Tele2,

Zou je misschien na kunnen kijken wat de status van mijn bestelling is? 75609792

Hi @Marciano van Tele2 

zou u mij ook een schatting van de leverdatum kunnen geven?

mijn bestel nummer: 75673961

Mvg, Ramon

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys, thanks voor het direct meesturen van jullie ordernummers. Ik kijk graag met jullie mee!

@Michel83 en @Mertgs68 ik verwacht dat PostNL tussen 14 en 21 oktober een specifieke bezorgdatum voor jullie laat weten.

@Dyll jouw toestel wordt geleverd door AMP en als het goed is nemen ze tussen 7 en 14 november contact met je op om de bezorgafspraak in te plannen.

@Ramonop voor jou verwacht ik dat PostNL tussen 16 en 23 oktober contact met je opneemt voor de exacte bezorgdatum. Ik zou uitgaan van 23-25 oktober, vanwege het weekend.

Fijne dag allemaal! 😄

 

Hi @Marciano van Tele2 

zou u mij ook een schatting kunnen geven van de verwachte leverdatum?

mijn bestel nummer: 76414438

Mvg, rubens 

 

Hi @Marciano van Tele2 zou u mij ook een schatting kunnen geven van de verwachte leverdatum?
 

bestel nummer: 76199371

Reputatie 3
Badge +1

Hi @rubensdew, je hebt de bestelling geplaatst op 9 oktober en op het toestel wat jij hebt besteld staat een levertijd van 4-5 weken. Het zal via PostNL geleverd gaan worden, je krijgt tegen die tijd bericht van PostNL dat jouw toestel onderweg is naar jou toe!

@Adamke,  Ik zie terug dat jij je bestelling hebt gedaan op 6 oktober en de levertijd op jouw toestel staat op 2-3 weken. Ook jouw bestelling gaat met PostNL. Als je toestel bij ons binnen is, zal je een bericht krijgen van PostNL en weet je wanneer jij jouw toestel thuis geleverd gaat krijgen!

Even geduld nog, het is bijna zover dat jullie je toestel in ontvangst kunnen nemen!

Hoi @Marciano van Tele2 of @Manouk van Tele2 of @Johrick van Tele2 of @Alisha van Tele2! wat is de verwachte levertijd van mijn toestel?

Ordernummer: 76288666

Groet,

Rutger

Reputatie 7
Badge +12

Hey @rutgerpruis, goed dat je ons allemaal hebt gevonden. Ik verwacht dat PostNL tussen 2 en 16 november contact met je opneemt om de exacte bezorgdatum te communiceren. Laat je het me weten als het zo ver is? Ik hoor het graag van je! 😄

@Marciano van Tele2 @Manouk van Tele2 @tele2 29-09-2022 mijn IPhone 14 pro besteld, contract loopt over 2 weken af en heb helaas nog niks gehoord? Heeft u enig idee wanneer deze binnen komt?

bestelnummer: 76049127

Reageer