FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max

  • 7 September 2022
  • 108 reacties
  • 91993 x bekeken
FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max

Toon eerste bericht

108 reacties

Beste,

 

Ik zou ook graag een indicatie willen ontvangen over de levering van mijn telefoon.

Mijn ordernummer is: 76525483

 

Groetjes, Meltem

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Jeffreyy1998 ik verwacht dat PostNL tussen 27 oktober en 10 november contact met je opneemt om de exacte bezorgdatum door te geven. Geen zorgen, je huidige abonnement loopt gewoon door en zodra je je nieuwe toestel hebt ontvangen, gaat je nieuwe abonnement in. Zo blijf je altijd bereikbaar! 😄

Hey @meltem1998 jouw toestel wordt ook bezorgd door PostNL en ik verwacht dat zij tussen 10 en 24 november contact met je opnemen over de bezorging. Let op; het kan altijd langer, maar ook korter duren!

Laten jullie het me weten als jullie iets van PostNL hebben gehoord? Ik hoor het graag!

Hoi!

Wanneer zou ik mijn toestel kunnen verwachten? 
ordernummer: 76317277

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @dylanherm ik verwacht dat PostNL tussen 3 en 17 november contact met je opneemt over de exacte bezorgdatum. Laat je het me weten als je die straks hebt? Ik hoor het graag van je! 😄

Hallo, ik heb op 21 oktober de IPhone 14 Pro zwart 128 GB besteld.  

Wanneer kan ik informatie verwachten?

 mijn bestelnummer is: 76795353.  

Kan iemand mij helpen?
 

 Marciano van Tele2? 

Goedemiddag, ik had even een vraagje ik had 5 oktober een iPhone 14 pro max in deep purple bestelt hebben jullie enig idee wanneer die komt 

 

Ordernummer 76308284

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Jakubbosek123 AMP zal jouw toestel bezorgen en ik verwacht dat ze tussen 18 november en 2 december contact met je opnemen om de bezorgafspraak in te plannen. Het is nog even wachten, maar laat je het me weten als AMP contact met je heeft opgenomen? Ik hoor het graag van je!

Hoi,

4 weken geleden heb ik een Iphone 12 pro max 512GB paars besteld. Ordernummer is 76412458. Destijds stond er 2-3 weken als bezorgtijd. Wanneer kan ik mijn Iphone verwachten? Vrienden die hem weken later hebben besteld hebben m al…

Thx alvast

Reputatie 7
Badge +12

Hey @stevenbr de 14 Pro Max bedoel je, toch? Hoe kom je aan 2-3 weken? Het door jou gekozen toestel stond sinds september op 4-5 weken en vanaf 13 oktober op 4-6 weken. Ik verwacht daarom dat AMP tussen 6 en 20 november contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen. Laat je het me weten als AMP van zich heeft laten horen? 😄

Hi thx, 14 idd. Er stond destijds voor de iphone 14 pro max 512GB 2-3 weken. wordt nu dus 6/7 weken?

Reputatie 7
Badge +12

Hey @stevenbr ah, ik zie het nu. Hij stond inderdaad eerst op 2-3 weken. Deze zijn inderdaad verlengd naar 4-6 weken. Het blijft een schatting, dus het kan altijd langer of korter duren, maar ik verwacht eigenlijk niet dat dit nog wijzigt, dus ik zou uitgaan van tussen 6 en 20 november.

wanneer kan ik ongeveer mijn telefoon verwachten? 

ordernummer: 77063088

 

Reputatie 7
Badge +12

Hi @ilsehartman ik verwacht dat je tussen 27 nov en 11 december van PostNL de T&T krijgt met de exacte bezorgdatum!

Beste tele2, 

Ik ook heb de nieuwe iPhone 14 pro max deep purple besteld bij jullie, weten jullie meer over de verwachte levertijd? 
 

order nummer: 77003670

ik hoor graag van jullie! 
alvast bedankt! 

Reputatie 3
Badge +1

Hi @robinw1999, op jouw toestel staat 6-8 weken vanaf de datum dat je het toestel hebt besteld. In jouw geval heb je dit gedaan op 27-10. Heb dus nog even geduld. Je krijgt nog bericht van PostNL met het exacte levermoment op het moment dat jouw toestel bij ons binnen is! 

Hii, ik zou graag willen weten hoe het zit met bestelling 76381232. Is een indicatie van het lever moment mogelijk?

 

-Dyll

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Dyll ik begrijp heel goed dat je dat zou willen weten. Je zit namelijk al in je 6e week, dus ik verwacht dat je elk moment bericht kunt krijgen van PostNL met de Track & Trace. Uit ervaring weet ik dat dit vaak op de uiterste dag gebeurd, dus ik gok dat je op of rond de 19e een mail van ze krijgt. Laat je het me weten als je de T&T hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je! 😊

Hi, 

 

ik zou graag willen weten wanneer bestelling 76942068 ongeveer wordt geleverd. 
 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @jetn ik verwacht dat PostNL tussen 25 nov en 9 december de T&T naar je mailt met de exacte bezorgdatum. Laat je het me weten als het zover is? Ik hoor het graag van je! 😄

Hey @Dyll ik begrijp heel goed dat je dat zou willen weten. Je zit namelijk al in je 6e week, dus ik verwacht dat je elk moment bericht kunt krijgen van PostNL met de Track & Trace. Uit ervaring weet ik dat dit vaak op de uiterste dag gebeurd, dus ik gok dat je op of rond de 19e een mail van ze krijgt. Laat je het me weten als je de T&T hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je! 😊

Helaas nog geen Track en Trace gekregen van PostNL dus is het nog maar even afwachten of er deze week nog iets komt. Is er iets gebeurd waardoor de levertijd is vertraagd of is dit volgens planning?

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Dyll ik heb zojuist de levertijden bijgewerkt en ik zie geen (week/weken) vertraging voor jouw toestel. Ik merk wel dat meerdere klanten die de paarse Pro Max hebben besteld iets langer wachten dan de indicatie die ik heb gegeven, maar ik verwacht nog steeds dat PostNL elk moment contact met je kan opnemen. Ik hoop dat je nog heel even geduld hebt, en laat het me absoluut weten als je iets hebt gehoord! 

Hi

I have existing subscription for calls/data from Tele2, it is Tele2 Sim Only, it does not have payment for phone and it will end in March 2023 

On October 30th I ordered iphone 14 pro max with subscription but I'm confused about what should be done..  Do I need to renew my subscription or it will be extended when I get the new phone?

Reputatie 7
Badge +12

Hi @SaraElkayal nice to see that you choose the iPhone 14 Pro Max! I see that you ordered a new subscription with the phone. The easiest way to renew your subscription is to choose for a renewal (verlenging) with a phone. That way your current subscription will automatically extend to your new contract when your phone arrives.

In your case; you ordered a new subscription with a phone. Did you ask to keep your current number (nummerbehoud) via this page? If yes, then we will automatically stop your current subscription when your phone arrives and your new subscription starts. If you didn’t do this yet, please follow the steps on the link above. Keep in mind that there will be 1 month notice period before your old contract stops. We will keep you up to date about your number retention through SMS.

Hi @SaraElkayal nice to see that you choose the iPhone 14 Pro Max! I see that you ordered a new subscription with the phone. The easiest way to renew your subscription is to choose for a renewal (verlenging) with a phone. That way your current subscription will automatically extend to your new contract when your phone arrives.

In your case; you ordered a new subscription with a phone. Did you ask to keep your current number (nummerbehoud) via this page? If yes, then we will automatically stop your current subscription when your phone arrives and your new subscription starts. If you didn’t do this yet, please follow the steps on the link above. Keep in mind that there will be 1 month notice period before your old contract stops. We will keep you up to date about your number retention through SMS.

Thank you for responding 😊

I'm trying to follow the steps on the link but it keeps saying that The entered mobile number is not a Tele2 number. I don't know what I am doing wrong 

Hoe zit het momenteel met de levertijd van de iPhone 14? Order nummer: 77944662

 

Reageer