Skip to main content

Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard vertellen wij je alles over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen.

 


 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 uur kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent!

 

Actuele levertijden Apple iPhone 14

iPhone 14

iPhone 14 Plus

iPhone 14 Pro

iPhone 14 Pro Max

 

De iPhone levertijden topics zijn gesloten, omdat deze over het algemeen allemaal direct leverbaar zijn. Het kan voorkomen dat specifieke modellen een levertijd hanteren. Bekijk hiervoor de website of neem contact met ons op!

 

Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 9 september kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  
► Verlenging: Ga snel naar MijnTele2(via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen!  
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen! 

 

Bestelling en levering 

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnafspraak.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als na je bestelling. 
 
We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we het levertijdentopic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type toestel, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt.  
 
Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar doordat sommigen eerder bezorgafspraken maken met de koerier en anderen later, of doordat mensen niet thuis zijn bij de bezorging, kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt. 

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van onze bezorgpartner AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling. 
 
Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic. 
 
Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw toestel. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail. Met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum. 

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd. 

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen zorgen: de startdatum sluit straks naadloos aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw toestel in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast. 

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even of annuleren nog mogelijk is (voornamelijk of je nog binnen de termijn van 14 dagen zit). Na het annuleren kun je inloggen op MijnTele2 om vervolgens jouw abonnement te verlengen. 
 
Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP? Dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt. 

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. 

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. Wat uiteraard wel kan, is je order annuleren en een nieuwe plaatsen. Zo krijg je precies het toestel dat je wilt! Let wel: omdat het om een nieuwe bestelling gaat, kom je achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. 

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat ze achter in de reacties! 

Same here Alibek, 

something is going wrong in this system. I hope will get my new iphone soon.

 

Er gaat iets niet goed Eric, de betalingen zijn gewoon gedaan en dat zie je ook bij openstaande betalingen dat zijn er namelijk 0. Ook de gedeeltelijke betaling van de Iphone is succesvol verricht.


Hi @rockys, welkom op de Tele2 Community en wat fijn dat je ons hebt gevonden!

Ik heb direct met je meegekeken en zie inderdaad dat de telefoon gewoon leverbaar moet zijn. Daarom ik heb ik direct een mailtje voor je gestuurd naar de verantwoordelijke afdeling om dit verder uit te laten  zoeken! Zodra ik een update heb, laat ik dat natuurlijk direct weten. I’m on it! 


Hi @Tchoufoer

Natuurlijk kunnen wij dit voor jou nakijken! Op dit moment staat het model wat jij hebt besteld op een levertijd van 4-6 weken. Ik verwacht dus dat dat je nieuwe toestel in de eerste week van januari bij je op de mat zal komen! Mocht de levertijd wijzigen, kun je dat volgen via ons topic!

 


Groetjes,

Johrick


Hi @iamrule, yes, dat klopt inderdaad! Ik begrijp dat je je nieuwe iPhone zo snel mogelijk wilt hebben! We hebben nooit een belofte gedaan, het is voor ons ook altijd afwachten welke eerste voorraad we binnenkrijgen. We werken via de ´´First In, First Out´´ methode. In het topic houden wij je graag op de hoogte! 

Hi @PierreB, ook voor jou geldt het bovenstaande. Ik snap dat er wat verwarring is en zal dan ook voor je gaan uitzoeken wie jou deze informatie heeft gegeven. Je zult van ons een mail krijgen met bezorging alleen wanneer het toestel ook daadwerkelijk bij ons binnen is. In de topics staat hoelang het kan duren voordat wij de toestellen uit leveren, de datums die erbij staan zijn vanaf datums. Hopelijk is het zo duidelijker voor je! 

Hi ​​​@Alibek, how nice that you want to renew! The message you're getting actually says that you don't currently have a subscription you can renew. If you would like help with purchasing a subscription, you can contact my sales colleagues at: 0800-1602. If there is anything else I can help you with, please create a new topic so I can help you best!

Oké, bedankt voor het snelle antwoord.


Ik heb inmiddels antwoord, mijn toestel is onderweg. Toch bedankt!


Ik heb hem vandaag ontvangen 🙂 Had ook al om 14:10 de bestelling compleet.


Hey guys, thanks voor het direct meesturen van jullie ordernummers. Ik kijk graag met jullie mee!

@Michel83 en @Mertgs68 ik verwacht dat PostNL tussen 14 en 21 oktober een specifieke bezorgdatum voor jullie laat weten.

@Dyll jouw toestel wordt geleverd door AMP en als het goed is nemen ze tussen 7 en 14 november contact met je op om de bezorgafspraak in te plannen.

@Ramonop voor jou verwacht ik dat PostNL tussen 16 en 23 oktober contact met je opneemt voor de exacte bezorgdatum. Ik zou uitgaan van 23-25 oktober, vanwege het weekend.

Fijne dag allemaal! 😄

 


Hey @S.drn5 dat kan elk moment! Ik verwacht dat PostNL tussen nu en 5 januari de T&T naar je stuurt met de exacte bezorgdatum! Het kan altijd iets later, maar ook zeker eerder. Laat je het me weten als je van ze hebt gehoord? Ik hoor het graag van je en ik wens je alvast hele fijne feestdagen! 😊


Zoals ik al 7 dagen geleden al schreef is het een grote puinhoop. Ikzelf heb hem om 14:15 op de pre order dag besteld. Mijn moeder 2 dagen later. Exact hetzelfde toestel, kleur, GB’s. En dan verzekerd worden van het First in, First out systeem door alle 10 de medewerkers van Tele2 die ik gebeld heb. Nou dat is de grootste grap. Want je raadt het al. Mijn moeder heeft inmiddels de afspraak al gepland. En ik heb nog helemaal niks. Toestel nog niet op voorraad staat er. Echt top gehandeld Tele2, jullie weten duidelijk niet hoe jullie eigen werkwijzen in elkaar zitten.


@Alibek 

Do you have a SIMonly subscription (without payment for phone), or do you have a subscription with phone? 


Hi @SaraElkayal you're very welcome, that's what I'm here for! I see that you already successfully requested number porting. I couldn't see it yesterday, but if I'm correct, you received your phone now, so now I see more information and your new subscription will start on 22-03-2023. Before and on 22 March 2023, we will keep you updated through SMS about the exact time of number porting. So, no worries. Everything is fine! 😊


Hey @Alek ik kijk met alle plezier met je mee! We sturen nooit een apart bevestiging na het betalen, maar geen zorgen, ik zie dat je hebt betaald. Dus dat is helemaal goed. Ik verwacht dat je tussen 6 en 13 december de T&T van PostNL ontvangt met de exacte datum. Laat je het me weten als het zover is? 😄

Thanks voor het checken! Zal het je laten weten tegen die tijd 😎


Hi @Daan445 ahh, kan gebeuren! Bij PostNL is het altijd zo geregeld dat je je pakketje de volgende dag kan ophalen. Je ontvangt van hun een mail wanneer je pakketje precies klaarligt om opgehaald te worden. 

Hoi @Marciano van Tele2 

Oke, dan heb ik pech. Mijn broer had namelijk ook afgelopen zondag een nieuwe telefoon besteld (later dan mij) en kon hem maandag al ophalen bij het postnl punt.

Het is net geüpdate dat het vandaag nog bezorgd gaat worden bij het postnl punt. Zou super zijn! :)

 

Edit: Telefoon is net bezorgd bij het ophaal punt. :)


Hey @Jeffreyy1998 ik verwacht dat PostNL tussen 27 oktober en 10 november contact met je opneemt om de exacte bezorgdatum door te geven. Geen zorgen, je huidige abonnement loopt gewoon door en zodra je je nieuwe toestel hebt ontvangen, gaat je nieuwe abonnement in. Zo blijf je altijd bereikbaar! 😄

Hey @meltem1998 jouw toestel wordt ook bezorgd door PostNL en ik verwacht dat zij tussen 10 en 24 november contact met je opnemen over de bezorging. Let op; het kan altijd langer, maar ook korter duren!

Laten jullie het me weten als jullie iets van PostNL hebben gehoord? Ik hoor het graag!


Hi @Ans0000 leuk om te horen dat je voor de 14 Plus hebt gekozen! We werken de levertijden dagelijks bij en volgens het systeem zijn de meeste Plus modellen direct leverbaar. Het kan echter wel tot 24 uur duren voordat je de bevestiging ontvangt. Ik zie wel dat je toestel inmiddels al onderweg is en dat je deze vandaag van PostNL ontvangt. Veel plezier ermee alvast!


Bedankt, zie inderdaad aangemeld maar pakket is nog niet ontvangen dus nog geduld 


Hey guys,

Ik geef jullie met alle plezier een indicatie. Let wel op, het blijft een schatting. Het kan altijd iets later worden, maar daarentegen ook eerder!

@MTJN Ik verwacht dat je tussen 11 en 18 oktober bericht krijgt van PostNL over je bezorging.

@Zabi123 Jouw bezorging gaat via AMP. Voor jou verwacht ik dat je tussen 14 en 21 oktober bericht krijgt.

@Kees007 Jouw status staat sinds vanochtend op ‘in afleverproces koerier’. Wat top! Jouw bezorging gaat via PostNL. Heb je al bericht gehad? Zo niet, dan zal je die snel ontvangen en dan heb je hem binnen no time binnen! Laat je het ons weten als ‘ie er is?

Ik hoop dat jullie hiermee wat meer duidelijkheid hebben. Ga wel uit van de laatste datum die ik hierboven geef, om teleurstelling te voorkomen. Ik hoop dat jullie hem alle drie snel ontvangen! 😄


Hey @dylanherm ik verwacht dat PostNL tussen 3 en 17 november contact met je opneemt over de exacte bezorgdatum. Laat je het me weten als je die straks hebt? Ik hoor het graag van je! 😄


Thx, hij is zojuist in goede orde geleverd.


Hey @Jakubbosek123 AMP zal jouw toestel bezorgen en ik verwacht dat ze tussen 18 november en 2 december contact met je opnemen om de bezorgafspraak in te plannen. Het is nog even wachten, maar laat je het me weten als AMP contact met je heeft opgenomen? Ik hoor het graag van je!


Hallo, de drukte zou inderdaad voorbij zijn!

 

Ik heb mijn iphone 14 pro 14 februari besteld.

Nog steeds niet binnen, zou toch direct leverbaar zijn volgens de site en klantenservice.

Kan iemand mij meer vertellen over mijn bestelling?

 

Mvg Rocky


Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 


Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Betekent dit nu dat alle orders van de iphone pro zwart van 09.09.2022 pas over 4 weken komen?? Hoe kan dit ineens?


Beste @Marciano van Tele2 , 

 

Zou jij ook voor mij kunnen kijken wat de status is van mijn bestelling? 

Hartelijk bedankt alvast!

Ordernummer: 78185777

 

 

Met vriendelijke groet,

Timo

 

 


Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Betekent dit nu dat alle orders van de iphone pro zwart van 09.09.2022 pas over 4 weken komen?? Hoe kan dit ineens?

Hi Johrick,

 

Ik kamp momenteel met hetzelfde 'probleem’. Ik heb overigens al contact opgenomen met de klantenservice (via chat). Hieruit kwam dat de levering momenteel vertraagd is en dat iedereen inderdaad langer moeten wachten voordat wij ons nieuwe toestel in ontvangst nemen.

 

Het vreemde is, is dat ik ook contact heb opgenomen met de klantenservice van Tele2Nederland (Twitter). Zij hebben mij verteld dat de nieuwe leveringstijden niet gelden voor pre-orders. En dat de personen die de pre-order hebben voltooid op 09-09-2022 vandaag een mail ontvangen wanneer hun toestel wordt geleverd.

 

Is wat mij betreft een kwestie van afwachten. Het lijkt mij zeer sterk dat wij nu nog een mail vanuit Post-NL ontvangen dat ons toestel vandaag zal worden geleverd.


For me it says that I cannot “verlengen” 🤷‍♂️

Sorry, je hebt geen abonnementen die je kunt verlengen

 

 


Reageer