beantwoord

5g werkt niet op mijn one plus 8 pro

  • 25 January 2021
  • 233 reacties
  • 5964 x bekeken

Reputatie 1

Wanneer is het mogelijk om met de one plus pro 8 gebruik te maken van het 5g netwerk?

icon

Beste antwoord door Art50 30 March 2021, 07:40

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

233 reacties

Ik heb zojuist bericht ontvangen van Cas. Mijn 5G kosten worden vergoed maar daarnaast geeft hij aan dat ze nog steeds in nauw contact zijn met Oneplus om de problemen op te lossen. Dat gaat middels een update. De mogelijkheid tot 5G zou snel gefixed worden, hij hoopt binnen een maand.

Reputatie 1

Ik heb zojuist bericht ontvangen van Cas. Mijn 5G kosten worden vergoed maar daarnaast geeft hij aan dat ze nog steeds in nauw contact zijn met Oneplus om de problemen op te lossen. Dat gaat middels een update. De mogelijkheid tot 5G zou snel gefixed worden, hij hoopt binnen een maand.

Inderdaad, ook een bericht gehad… Hoop dat ze die 8T reclame voorlopig verwijderen. Lijkt mij dat er veel meer in tuinen op deze manier.

Cas is in slaap gevallen denk ik👎

We zitten er serieus over te denken met onze abonnementen over te stappen naar KPN! Daar is de prijs voor ons met unlimited data en bellen hetzelfde! Bij hun echter wel werkende 5g!

Reputatie 1

Ja..maar je kunt niet tussentijds overstappen denk ik

Reputatie 1

Kan wel. Maar dat is dan een beëindiging op je abo. En je lening. Dus dan moet je alles in een keer betalen.

Kan wel. Maar dat is dan een beëindiging op je abo. En je lening. Dus dan moet je alles in een keer betalen.

Ook wanneer ze iets niet kunnen leveren? 

Reputatie 1

Ow..zo..ja dat kan wel...ja

Reputatie 7

Cas is in slaap gevallen denk ik👎

We zitten er serieus over te denken met onze abonnementen over te stappen naar KPN! Daar is de prijs voor ons met unlimited data en bellen hetzelfde! Bij hun echter wel werkende 5g!

Ik denk omdat je dan combineert met een vast internet product van KPN. Die moet je dan wel behouden zodat je prijs voor mobiel niet omhoog gaat.

Cas is in slaap gevallen denk ik👎

We zitten er serieus over te denken met onze abonnementen over te stappen naar KPN! Daar is de prijs voor ons met unlimited data en bellen hetzelfde! Bij hun echter wel werkende 5g!

Ik denk omdat je dan combineert met een vast internet product van KPN. Die moet je dan wel behouden zodat je prijs voor mobiel niet omhoog gaat.

Dat klopt, hebben hier glasvezel en tv van KPN en daar gaan we zeker komende jaren niet weg, dus dat zit wel goed! 👍

Reputatie 7

Cas is in slaap gevallen denk ik👎

We zitten er serieus over te denken met onze abonnementen over te stappen naar KPN! Daar is de prijs voor ons met unlimited data en bellen hetzelfde! Bij hun echter wel werkende 5g!

Ik denk omdat je dan combineert met een vast internet product van KPN. Die moet je dan wel behouden zodat je prijs voor mobiel niet omhoog gaat.

Dat klopt, hebben hier glasvezel en tv van KPN en daar gaan we zeker komende jaren niet weg, dus dat zit wel goed! 👍

Als je de provider lock-in geen probleem vindt, dan is dat voor jou een oplossing als je niet kunt wachten op de update van OnePlus.

Reputatie 1

Precies...hoop dat het verhaal van Cas klopt en dat de update er gewoon komt..

Reputatie 7
Badge +12

Dat zelfde verhaal wordt ook soor de klantenservice op Twitter/Facebook aangegeven. Zodra jouw Oneplus weer een software update krijgt is er dus een grote kans dat ze dan ook de juiste settings voor het Tele2 netwerk meesturen.

Reputatie 1

Laten we het hopen😔

Reputatie 6
Badge +4

De update komt er aan, dit moet echt vanuit OnePlus komen. Je zou eventueel een topic aan kunnen maken in hun "Community App". 

Reputatie 1

Hoe weet je dat zo zeker..?

Reputatie 6
Badge +4

Hoe weet je dat zo zeker..?

Ik zit in het "CBT Team", closed beta wij testen dingen van te voren uit en hebben nauw contact met OnePlus. Vandaar dat ik je aanraad echt een feedback topic te maken in de Community App.

Reputatie 1

Als jij zegt dat de update eraan komt is dat niet nodig neem ik aan...plus de Community staat vol met vragen over de 5g status van pro 8...

Reputatie 1

Is niet alleen de OnePlus 8 pro maar ook de T. 

 

OnePlus brengt iedere maand zowat een update uit. En als het nodig is zelfs eerder indien noodzakelijk.

Reputatie 1

Ff afwachten maar dan...

 

 

Kleine update gehad van zo'n 290MB maar helaas geen verandering in de 5G kwestie voor de 8T.

Vandaag een update gehad. En heb nu 5g op me one plus 8 pro

Vandaag een update gehad. En heb nu 5g op me one plus 8 pro

Welke versie draai je nu? Kun je misschien screenshot plaatsen?

Vandaag een update gehad. En heb nu 5g op me one plus 8 pro

Welke versie draai je nu? Kun je misschien screenshot plaatsen?

 

 

 

Super, zoiets had Manfred ook, maar zie je ook daadwerkelijk 5g als je wifi uit zet! Dat had Manfred niet namelijk!