beantwoord

5g werkt niet op mijn one plus 8 pro

  • 25 January 2021
  • 233 reacties
  • 5963 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

233 reacties

Ik heb ff de nieuwste beta erop gezet, nog steeds geen 5g met Tele2! Tweede sim met Vodafone ook bij deze build netjes 5g!

 

Reputatie 1

Ok..en daarmee wil je zeggen?

Reputatie 1

Wat te doen nu?

Dat het mij sterk lijkt dat het aan Oneplus ligt! Ik denk dat het probleem bij Tele2 zelf zit! Dus ik denk dat ik die 5g toegang weer uit zet! Anders weet ik het ook niet!

Reputatie 1

Ik had ook die 5g toegang aan gezet a 2euro pmaand..maar toen kon ik er ook niet op..hebben ze nu weerterug gedraaid omdat ik er toch geen gebruik van kan maken

Reputatie 1

Iemand suggesties?

Reputatie 1

Maar dan blijf je nog met de instelling Voorkeurstype Netwerk zitten...daar heb ik alleen de opties 2 3 en 4g...dat heeft toch ook wel met de software van One Plus te maken lijkt mij....

Maar dan blijf je nog met de instelling Voorkeurstype Netwerk zitten...daar heb ik alleen de opties 2 3 en 4g...dat heeft toch ook wel met de software van One Plus te maken lijkt mij....

Kijk mijn screenshot wat er gebeurt als ik voorkeur sim wissel naar Vodafone!

 

Reputatie 1

Dat is wel bizar joh....maar zou niet weten wat te doen nu...

Met andere woorden, volgens mij ontvangen we gewoon geen 5g signaal van Tele2!

 

Reputatie 1

Zou het aan de simkaart liggen misschien?

Ook mijn Oneplus 8T geen mogelijkheid om 5G te selecteren.

Al contact gehad met tele2 en die zegt het volgende:

 

Het toestel Oneplus 8T is 5G geschikt maar kan nog geen verbinding maken met ons 5G netwerk. Er wordt hard gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Het is niet bekend binnen welke termijn het is opgelost.

 

Dus, Tele2 verkoopt iets wat ze niet kunnen leveren.

Reputatie 1

Zei ik ook al..mensen zien een telefoon met 5g en hun bieden 5g aan..1 en 1 is 2..niet bij Tele2 blijkbaar

Reputatie 7
Badge +8

Een nieuwe simkaart kun je via de app bestellen. Die kost je niets. Dus probeer het maar! 

Reputatie 1

Ja heb net een andere besteld..kijken of dat iets uit gaat halen..maar vrees van niet

Ja heb net een andere besteld..kijken of dat iets uit gaat halen..maar vrees van niet

Laat ff weten of dat iets uit haalt, ben zelf bang van niet, maar niet geschoten is altijd mis! 

Reputatie 1

Ja daarom...duurt alleen wel max 3 dagen voor hij binnen is...laat het wel weten...als iemand betere opties heeft ...let us know

Ben er vrijwel zeker van dat een nieuw sim-kaart niet gaat werken aangezien ze zelf al aangeven dat De Oneplus telefoons zogenaamd nog niet geschikt zijn voor hun 5G netwerk.

Reputatie 1

Nee klopt..maar niet geschoten is altijd mis...vind alleen apart dat hij het bij Eric wel doet....

Reputatie 7

Weet niet of Vodafone maatgevend is met hun ‘truc’ om een 5G icoon op je scherm te tonen.

Reputatie 1

Durf ik niet te zeggen..maar hij krijgt de optie ,smart 5g...onder het Voorkeurstype Netwerk,dus ik denk dat dat wel redelijk geloofwaardig is.

Reputatie 1

Nieuwe simkaart geïnstalleerd...niets opgeleverd..helaas...

Nieuwe simkaart geïnstalleerd...niets opgeleverd..helaas...

Zoals al verwacht he! Net ook update gehad van Oneplus, ook geen verschil helaas!

Reputatie 1

Had ook geen valse hoop hoor...maar je probeert iets....update gehad? Wanneer?

Had ook geen valse hoop hoor...maar je probeert iets....update gehad? Wanneer?

Vanmorgen al!