De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over het mobiele netwerk van Tele2
Recent actief
Zit al langer bij Tele 2. Nu nieuwe simkaart. Ging eerste dagen goed, nu geregeld geen data, geen sms en kan niet bellen/ gebeld. Heel onhandig. Zit nu ook weer zonder bereik. Alle rekeningen zijn gewoon betaald, ligt niet aan toestel. Staat ook dat ik vanmorgen vroeg al mn dagbundel opgebruikt had ( 5000MB) , maar heb helemaal geen internet, kan alleen online als ik thuis ben en WIFI heb.
Goedemiddag,ik ben aan het zoeken naar een onbeperkt bundel en heb dus even rondgekeken, maar nu loop ik tegen wat aan. Er staat dat onbeperkt ook echt onbeperkt dient te zijn maar in de specificaties van de unlimited bundel staat dat je tot maximaal 12 gb per maand kan gebruiken? Is deze bundel dan wel echt onbeperkt, kan ik dan niet beter een goedkopere bundel van 20gb per maand nemen..Over de onbeperkt bundel wordt het volgende gezegd:Is Unlimited Data ook echt onbeperkt? Ja, dat is binnen Nederland echt onbeperkt. Om de kwaliteit van het netwerk te kunnen garanderen, vragen we je bij gebruik van meer dan 5GB per dag een sms te sturen voor gratis extra data. De internetverbinding wordt tijdelijk verbroken, tot de sms voor extra data ontvangen is, of tot 12 uur ‘s nacht dan wordt automatisch de verbinding hersteld en heb je opnieuw 5GB tot je beschikking. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Maar vervolgens staat er bij deze bundels specificaties dat er maar maximaal 12 GB per
Tijdens mijn vakantie in Roemenië heb ik geen internet verbinding op mijn telefoon. ik heb al de VPN gecheckt en de simkaart riedel doorlopen. Ik kan alleen de optie ‘eu internet uit’ nergens vinden in mijn instellingen. Maar misschien is het probleem dan ergens anders??
Ik ga regelmatig naar Zweden en elke keer als ik daar ben heb ik belabberd slecht internet en bereik. Ik heb dit met verschillende telefoons en ook in drukke steden waar voldoende bereik is. Mijn vriendin heeft wel altijd goed 4G bereik. Welliswaar bij een andere provider, maar het ligt in ieder geval niet aan het bereik met de zendmasten. Ik heb meestal geen enkel bereik (ook niet om te bellen) en als ik wel bereik heb is het vaak maar een E in beeld en héél soms 3G. Ik heb mijn telefoon al meerdere malen uit- en aan gezet, allerlei verschillende (combinaties van) instellingen geprobeerd en ook handmatig een provider geselecteerd, maar niets lijkt verschil te maken. Ik maak gebruik van een iPhone 7 plus met iOS 12.3.1 en 184gb beschikbare ruimte
Beste klantenservice, Aangezien ik op vakantie ben in Azië, wou ik Apps instellen voor vervoer. Echter komen de verificatie smsjes (bestaande uit 6 cijfers) niet aan. Gewone smsjes echter wel. Hetzelfde gebeurde toen ik op Wi-Fi wou inloggen via een verificatie. Kunnen jullie helpen?
Als je geen of beperkte verbinding hebt in het buitenland of juist bij terugkomst naar Nederland, hier volgt een paar stappen om jou instellingen na te lopen. Loop alle stappen door zoals beschreven, ook heb je al eerder je instellingen al gecontroleerd.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.