De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
In mei verloopt mijn abonnement op mijn telefoon. Kan ik mijn abonnement nu al stoppen?
Everytime I travel within the EU my internet does not work. As far as I can tell, my bundle should work anywhere within the EU without extra charge. My roaming is on and I've done everything else that is recommend online. Can anyone help?
Ik heb een telefoon besteld met termijnen ik wil niet kopen Ik heb 67 euro vooruit betaald, ik wil het annuleren
Ik heb 64 euro betaald en wil mijn geld terug
Hi, In december mocht ik mijn abonnement verlengen en heb ik gekozen voor een abonnement met telefoon. Ik heb hier achteraf spijt van en wil eigenlijk een sim only. Is dit nog mogelijk? De telefoon is al wel uitgepakt maar nog niet gebruikt. Het abonnement gaat eind april pas in. groetjes Danique
Heb via Tele2 mijn abo verlengt met de s22 ultra. Het enige wat ik heb ontvangen via email is de bevestiging. Helaas wordt dit door samsung (actie buds) niet geaccepteerd. Heb met ze gebeld en samsung wil een orderbevestiging! En deze heb ik dus niet ontvangen. Ik moet contact opnemen met Tele2 wat niet erg handig is als je niet kan bellen.Hoop dat ik (en andere) hier een passende oplossing voor vinden.Ik heb overigens elk jaar het zelfde probleem. S20+ en S21+ was hetzelfde probleem. Dat is uiteindelijk opgelost. Maar niet omdat Tele2 en Samsung het zo goed hadden geregeld.
Ik heb laatst de Samsung S22 Ultra ontvangen maar heb hier geen hardware factuur bij ontvangen. Deze is wel nodig bij het invullen van de samsung promotie. Is er een manier om deze handmatig te krijgen ?
Hoi, ik kreeg van Tele2 voor mijn verjaardag een 24 uur unlimited data bundel. Deze heb ik dus gisteravond geactiveerd en hier ook bevestiging van gekregen via sms. Nu zie ik mijn Tele2 app dat er toch veel data is gebruikt sindsdien. Weet iemand of dit na de 24 uur weer gecorrigeerd wordt?
Ik heb afgelopen maandag mijn abonnement verlengd met de IPhone 13 Pro, maar ik heb geen bevestiging mail gekregen. Wat nu?
Ter attentie van: Marciano van Tele2Mijn laatste bericht aan Marciano mbt deze topic dateert van 5 maanden terug. Toen kon ik met 2 contracten zgn verlengen en nú zou ik dat met 3 contracten moeten kunnen. Het tegendeel is echter waar, zo is vanavond wederom gebleken, jammer genoeg!Graag zou ik omtrent deze topic weer in contact komen met Marciano van Tele2.
Mijn huidige abonnement (bij tele2) loopt tot en met vandaag, bij verlenging is iets mis gegaan en heb ik een nieuw abonnement aangevraagd (ipv een verlenging). Ik heb er achteraan gebeld en nummerbehoud zou vanaf vandaag ingaan en dan zou ik de nieuwe simkaart moeten gaan gebruiken. Deze heb ik vandaag geprobeerd maar is actief met een nieuw nummer, ik heb verder ook nog geen bericht gehad vandaag of deze week en heb net dus nog een keer gecheckt en mijn nummerbehoud is blijven staan op 9/3 (en niet omgezet naar vandaag zoals de bedoeling was). Kan ik nu tot 9 maart deze simkaart blijven gebruiken? Ondanks dat mijn huidige abonnement eigenlijk vandaag afloopt?
Hallo ik heb mijn abonnement verlengd met nummer behoud en het gaat om de Samsung Galaxy S22 Ultra. Ik wil meedoen met de actie gratis Samsung Galaxy Buds Pro maar vind de procedure erg ingewikkeld. Mijn vraag is of iemand weet hoe je die aan kan vragen.
BOEM, hier zijn ze dan. De OPPO Find X5 Pro | Find X5 | Find X5 Lite!Welkom in deze FAQ over de Find X5 Pro | Find X5 | Find X5 Lite! We snappen dat jullie graag alle info willen over de toestellen, het bestellen en wanneer je jouw prachtige OPPO in je handen kunt houden! Hierom hebben we een lijst met veelgestelde vragen. Koop één van de gloednieuwe OPPO Find X5-series voor 3 april 2022 en je doet tot en met 18 april 2022 mee met een mooie actie, namelijk:Tijdelijke OPPO actie:Actie OPPO Find X5 Pro: Ontvang de OPPO Enco X, OPPO Watch Free, AirVOOC 50W Wireless Charger en een Kevlar cover (totale waarde van € 406,-) bij aankoop van een OPPO Find X5 Pro.Actie OPPO Find X5: Ontvang de OPPO Enco X, OPPO Watch Free en een Kevlar cover (totale waarde € 327,-) bij aankoop van een OPPO Find X5.Actie OPPO Find X5 Lite: Ontvang de OPPO Free2, OPPO Band Sport en een Special case (totale waarde van € 177,-) bij aankoop van een OPPO Find X5 Light.Waar kan ik mij registreren voor de OPPO actie?Goe
Als iemand mij heeft gebeld en mijn voicemail heeft ingesproken dan wordt ik gebeld door mijn voicemail. Dit gaat net zolang door totdat ik de telefoon aanneem. Hoe kan ik dit uitschakelen, want het is erg irritant. Ik wil niet mijn voicemail uitschakelen, alleen dat ik gebeld word. Maar ik kan nergens deze optie vinden. Wie kan mij helpen?
Ik heb een van de Xiaomi Redmi Note 10 5G telefoons gekocht omdat deze twee simkaarten en een uitgebreid geheugen biedt. Toen ik het kreeg, kon ik het derde slot niet vinden, er leken er maar twee aanwezig te zijn. Ik heb Tele2-ondersteuning erover gevraagd, maar ze konden niet achterhalen waarom, dus adviseerden ze me om het naar een T-Mobile-winkel te brengen. Na zowel de telefoonbeschrijving als de telefoon te hebben gecontroleerd, kreeg ik te horen dat de beschrijving misleidend was omdat het een "hybride" telefoon is. Het kan 2 sims OF 1 sim en 1 geheugenkaart hebben, maar niet 2 sims en 1 geheugenkaart. Ik ben nu afhankelijk van de telefoon nadat ik mijn oude aan een goed doel heb gegeven. Dus ik kan het niet teruggeven omdat ik geen telefoon zou hebben. Ik erger me hier echt aan. Wat kunt u doen om 1 mij te helpen, en 2 de juiste informatie op uw site te zetten? (Hybride is een bekende, het zou in de beschrijving van de telefoon moeten staan).
Goedemiddag, Ben benieuwd wie er al een email heeft ontvangen over de levering van de S22 Ultra. Tot op heden heb ik nog niks ontvangen
Ik heb mijn abbonement met toestel verlengd en betaald maar ik heb nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen van mijn betaling en kan niks meer vinden over de verlenging. In de app staat dat ik een openstaande factuur moet betalen terwijl ik geen openstaande bedragen heb.
In dit topic vind je alle informatie die je nodig hebt voor de waanzinnige Samsung Galaxy S22+! Actuele levertijden Samsung Galaxy S22+Topic laatst aangepast op 22-04-2022 15:25 uur. (Let op: laatste update via dit topic)Let op! De besteldatum is een vanaf-datum, dus bereken vanaf jouw eigen besteldatum de verwachte levertijd. Samsung promotieSamsung heeft van 9 februari tot en met 10 maart 2022 een tweetal acties lopen. Op hun website zie je hier de voorwaarden van en hoe je jouw aankoop kunt registreren. Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Wij doen er natuurlijk alles aan om het toestel zo snel mogelijk bij jou thuis te krijgen. Onze regel is: b
Goedemiddag,Ik mag van tele2 en t-mobile van klantvoordeel genieten, natuurlijk erg blij mee! Zeker de korting op mijn thuisabonnement.Toch vroeg ik me af of het mogelijk is (of in de toekomst wordt) om de 3GB extra data op mijn mobiele abonnement te vervangen voor een upgrade van 4G naar 5G.Ik heb namelijk wel genoeg data in mijn normale abonnement en qua prijs is 3GB extra ongeveer evenveel als een upgrade van 4G naar 5G kost.Toen ik hierover met de klantenservice belde verwezen zij mij door naar het forum. Vandaag mijn vraag.Graag hoor ik van jullie!Groet,Mats
Ik heb geen wifi verbinding op mijn telefoon kan jullie mij bellen [Telefoonnummer verwijdert door Modedator]
Ik heb nu een Sim only abonnement en die loopt tot augustus nu wil ik een abonnement met telefoon kan dat? En zoja hoe kan dat ik wil graag mijn nummer behouden
Ik heb een lopende BKR registratie met A2 codering. Destijds is alles afgehandeld door het incassobureau Bos. Dit is ook bevestigd namens hen. Er staat nu al een case open sinds 4 februari en nog steeds heeft niemand van Financiën contact met mij opgenomen.Ik kan momenteel geen hypotheek aanvragen door een administratiefout van Tele2 die niet behandeld wordt. De hypotheekrentes vliegen omhoog en ik zie zo mijn koophuis aan mij voorbij gaan. Wanneer wordt dit eindelijk opgepakt?
Mijn vriendin woont momenteel in Engeland, en zij heeft daar ook een simkaart met een nieuw (buitenlands) telefoonnummer. Zij kan anderen wel bellen, maar als ze mij probeert te bellen wordt de verbinding meteen verbroken. Het lijkt me dat dit probleem bij mij moet liggen, aangezien ze anderen dus wel kan bellen.Alle blokkeringen in de instellingen van de app staan op ‘toestaan’ en verder heb ik ook geen bijzonderheden kunnen vinden.Weet iemand hoe dit verholpen kan worden?Alvast bedankt!
Ik wil graag de factuur over mijn aanschaf nieuwe mobiel hebben zodat ik die kan downloaden/printen.Helaas krijg ik te zien dat ik het via een partner bedrijf moet regelen wat ik raar vind omdat ik het best betreffende product gewoon via Tele2 heb aangeschaft. Mijn vraag is daarom ook waarom krijg ik dit te zien en is er iemand die dit ook heeft, kent of meer over weet?
Goedemiddag Forum! Mijn naam is Janwillem en ik ben al ruim 2,5 jaar klant bij Tele2. Voor alsnog heb ik gebruikt gemaakt van SimOnly. Nu overweeg ik van mijn huidige toestel over te stappen naar een iPhone 13. Dit zou 57 per maand kosten met mijn huidige bundel erbij. Nu is mijn vraag of ik na afloop van de termijn van 2 jaar dit toestel mag behouden of terug moet geven. Ik gebruik een smartphone namelijk meestal 3-4 jaar en vind ja 2 jaar wisselen overbodig. Kortom; Kan ik na de 2 jaar nog een tijd SimOnly voortzetten of ben ik gelijk verplicht weer een toestel te kiezen. Tevens kleine extra vraag, kan ik tijdens de looptijd die ik nu heb alsnog een toestel bestellen of moet ik wachten tot m’n SimOnly tijd voorbij is? Bedankt vast voor alle antwoorden en ieder die dit leest een mooie dag gewenst!Grtz Janwillem!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.