De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Nadat na veel problemen het abo van mijn vrouw verlengd is( 5 maanden ) kunnen we nu niet de factuur gegevens opvragen bij mijn tele2 , en krijgen de volgende melding, ook na een ww reset
Beste Tele2, Sinds ongeveer een week werkt de Tele2-app niet meer op mijn iPhone. Ik krijg continu de melding: "We hebben even geen contact. (...) Probeer het later nog eens" Ligt dat aan mijn telefoon of zijn er meer mensen die hier last van hebben? Groet, Rick
Goedeavond, ik heb een abo bij jullie lopen en elke keer als ik probeer in te loggen bij tele2 met mijn emailadres kom ik op een andere account. Dus ik kom letterlijk in iemands anders account (dhr goncalves fernandes) ik ben van Ommeren hoe kan dit? En hoe kan ik die valse account verwijderen want ik krijg nooit mijn facturen te zien en dergelijke, ook kan ik nog steeds niet bellen terwijl ik mijn laatste factuur betaald hebt! Heb ook een betalings bewijs. Jorgette
Geacht heer mevrouw, Ik heb mijn mobiel bijna 1 jaar en ik kan nog steeds niet in jullie app komen.het erkent het email adres niet en het mobieler ook niet.ik kan nooit zien wat ik nog over heb.Ik wil toch wel graag dat daar wat aan gedaan wordt er wordt elke keer van alles beloofd om het voor elkaar te maken maar er gebeurt helemaal niets.Als er nu niet wat veranderd ga ik weg bij jullie en betaal ik mijn rekeningen niet meer.Ik hoor het graag. Vriendelijke groet, J.Augustijn
het zelfde wachtwoord gebruik ik bij mijn tele2, webmail, toegang tot mijn account op mijn mac computer enz. de vraag is of dat kan. ik kan nl geen mails verzenden van mijn tele2 account. dan krijg ik de volgende melding:is blacklisted by zen.spamhaus.org. http://www.spamhaus.org/query/bl?ip=82.173.49.254. Send your questions to blacklist-admin@mailfe04.swip.net Dit is heel erg raar want al mijn instellingen voor de mail staan goed, Groet, Peter
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.