De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over Mail
Recent actief
Voor een wandelverening verstuur ik maandelijks een nieuwsbrief via Mailchimp.Van de 215 ontvangende mailadressen is er 1 mailadres waarvoor de nieuwsbrief gebounced wordt.Dit is een mailadres van tele2 (en het is het enige mailadres van tele2 in ons ledenbestand).Het bouncereport in Mailchimp geeft de volgende reden:<xxxxxx@tele2.nl>: host mx10.se.isp-net.nl[82.215.18.4] said: 550 Sorry, we do not accept connections from you. (in reply to RCPT TO command).Ik zie op jullie forum een aantal vergelijkbare meldingen, maar ik kan daaruit niet afleiden wat ik aan onze kant zou kunnen doen om het probleem op te lossen.Hoe kan dit worden opgelost?Met vriendelijke groet, Miriam
Hoe kan ik hier in vredes naam een einde aan maken, en waar kan ik dit melden bij tele2.Hoe krijg ik de afzender geblokkeerd? Ik krijg dagelijks meerdere phishing mails binnen en ik wordt er nu echt gierend gek van.De phishing afdeling van t-mobile heeft al laten weten dat ze phishing via tele2 niet in behandeling willen nemen, waar moet ik dan wel zijn?
Dit is ingewikkeld, dus bij voorbaat dank voor uw geduld. Ruim een jaar geleden heb ik hierover gebeld met de klantenservice van Tele2. Omdat ik geen hulp had gekregen, plaatste ik berichten op het forum en ook privé om het probleem op te lossen. Het is nog steeds niet opgelost. Ruim 15 jaar geleden kreeg ik bij mijn eerste gsm-abonnement een e-mailadres van Tele2. Sinds 2015 ben ik naar het VK verhuisd (mijn thuisland, vergeef mijn Google translate Nederlands!). Ik gebruik Pop3-instellingen om ervoor te zorgen dat ik nog steeds inkomende e-mails ontving. Ik kan niet meer bij het e-mailadres via de eigen webmailportal van Tele2. Er staat dat het e-mailadres is geblokkeerd. Dit betekent dat ik zelf geen toegang heb tot de instellingen en het wachtwoord etc. kan wijzigen. Helaas is in de tussentijd op de een of andere manier de beveiliging van het adres in gevaar gebracht en is het wachtwoord gedeeld. Het is gebruikt om frauduleuze Airbnb, Ebay, Facebook, accounts te creëren
Hallo forumIs het ook mogenlijk om geen webmail te hebben voor mij hoef ik die niet want dan loop ik ook niet de kans dat er mails niet aankomen omdat die prullenbak of wat dan ook vol zitten, en waarom zit het niet aan mijn computer gekoppeld dat wanneer ik daar de mails verwijder ze ook uit de webmail verdwijnen, anders om is het wel zo want als ik een map weg gooi in de webmail is die map ook op mijn computer verwenen.Als vast bedankt met vriendelijke groet Rob
Hallo,Sinds enige tijd krijgen we voor alle mails die we naar @tele2.nl en @inter.nl.net adressen van onze klanten sturen de foutmelding “550 Sorry, we do not accept connections from you”. Ik zie veel recente threads hier van (#1, #2, #3) waarin het probleem bleek te zijn dat het versturende IP adres op een spamlijst terecht is gekomen.Ik zie dat onder andere de volgende personen die opgepakt hebben, dus die tag ik maar even want het is erg vervelend voor de klanten waar het om gaat.@Cas van Tele2 @Marciano van Tele2
Op dit moment krijg ik een heel veel spam binnen via mijn zonnet. Zijn er problemen met het spamfilter?Ik heb een aantal van deze mails ter onderzoek aangeboden aan de Stichting Aanpak Financieel‑Economische Criminaliteit in Nederland (SafeCiN), en zij hebben bevestigd dat het waarschijnlijk om phishing mails gaat;Aangezien tele2 alleen webmail ondersteund en dat geen mogelijkheid biedt om afzonderlijke mail afzenders te blokkeren, hoe kan ik er voor zorgen dat deze mails stoppen? Ze vormen een veiligheidsrisico voor mij en mijn gezin en bellemmeren de functionaliteit van mijn mail adres.Op een uitschrijf link klikken in phishing mails wordt absoluut afgeraden aangezien de links geverifieerd niet veilig zijn en dat bovendien deze criminelen op zijn minst alleen maar een bevestiging geven dat het e-mail adres dat wil uitschrijven actief is en daarmee alleen nog maar meer een doelwit wordt. Blokkeren van de afzender is daarmee de enige valide optie. Wat nu?ps. er staat een geheel andere
hoi, wij ondervind problemen met het versturen van transactionele emails naar @tele2.nl email addressen, het [sub]domein waar vanuit gestuurt wordt heeft een correcte SFP record voor de server die de mail verstuurd (wij gebruiken Mailgun) en het [sub]domein staat niet op een van de bekend zwarte lijsten, het enige wat ik zie dat mogelijk speelt is dat er afwijking zit in de “envelope sender” t.o.v. “message header from” addressen, beiden addressen vallen wel binnen onze hoofd domein, echter de “envelope sender” adres gebruiken we een specifiek subdomein die wij reserveren voor transactionele mail (de reden om een ander adres voor “message header from” te gebruiken is zodat dat de ontvanger ziet dat het van de dichtsbijzijnde vesting afkomt en daar makkelijk en reply naar toe kan sturen) mogelijk doen we iets fout, maar gezien de hoeveelheid ‘verzenders’ die gelijkwaardige meldingen hebben gemaakt vermoed ik dat het toch misschien aan de tele2.nl kant ligt. hoe dan ook, ik deel graag de
Ik heb een Tele2 Thuis abonnement (internet, bellen). Ik maak gebruik van webmail (versatel.nl). Het gebeurt regelmatig dat ik ineens een melding krijg dat mailbox vol zit. Zo stond gisteren de mailbox op 7%, nu zou de mailbox ineens vol zijn. Hoe kan het dat dit zo heen en weer schiet, hoe los je dit op ?
Reporting-MTA: dns; relay.mailchannels.netX-Postfix-Queue-ID: 4E0EC341091X-Postfix-Sender: rfc822; ******@longerelafayette.frArrival-Date: Sun, 5 Dec 2021 13:55:57 +0000 (UTC)Final-Recipient: rfc822; ********@tele2.nlOriginal-Recipient: rfc822;*******@tele2.nlAction: failedStatus: 5.0.0Remote-MTA: dns; mx10.se.isp-net.nlDiagnostic-Code: smtp; 550 Sorry, we do not accept connections from you. Ip 45.95.182.28
De emails op t tele2.nl gaan al een week heel traag. t duurt uren tot een dag voordat een een email binnenkomt of verzonden is. Zowel op de POP als op de webmail.Dit is geen doen. ik heb enkele accounts waar ik steeds met een email bevestigingscode moet aanmelden.Wat is er aan de hand ????
Sinds gister komt er opeens geen mail meer binnen op mijn zonnet account. Al mijn bakken zijn leeg. Is er iets aan de hand?
Sinds gisteravond (29-11), lijken de verzonden mails vanuit tele2 niet aan te komen.Geen foutmeldingen, mailbox is niet vol. Ook vanuit webmail verzonden mails komen (nog) niet aan.Is er ergens een storing op de SMTP servers of elders?Dank!
Zondag avond zag ik tot mijn schrik dat al mijn emails waren verdwenen. De enige email die er stond was een “nieuwe” email die was aangekomen om 13:00. Ik kan wel nog emails ontvangen en sturenIk heb gezien dat jullie dit fixen door de email te synchroniseren. Ik woon in het buitenland and jullie nummer is voor mij niet bereikbaar. Ik zou graag al mijn emails weer terug willen hebben! :)
Het heeft altijd gewerkt maar kan ineens geen mail meer versturen op mijn iphone. Ik gebruikte altijd smtp.versatel.nlEn serverpoort 465
Mijn email komt wel binnen maar als ik iets wil verzenden krijg ik een email dat ik geblokkeerd ben. Kan dit opgelost worden?
Hallo, sinds 2 maanden kunnen wij niet meer mails versturen. Ontvangen van mails is geen probleem. Wij hebben een Tele2 emailadres wat gekoppeld is aan Outlook. Dit hebben wij al jaren zo en tot 2 maanden terug nooit geen problemen gehad. Als wij een mail verzenden komt die wel in de map "Verzonden " te staan maar de mail komt niet binnen bij de ontvanger. Dit probleem is zowel op de laptop als op onze telefoons (1x Samsung + 1x IPhone). Wij krijgen daarna een mail binnen met onderstaande foutmelding:This is the mail system at host smtp02.tele2.isp-net.nl.I'm sorry to have to inform you that your message could notbe delivered to one or more recipients. It's attached below.For further assistance, please send mail to postmaster.If you do so, please include this problem report. You candelete your own text from the attached returned message. The mail system<munckhofcastro@tele2.nl>: host out.se.isp-net.nl[82.215.18.3] said: 451 Your account has been locked. Pleas
Hi, Sinds een week krijg ik op mijn Iphone willekeurig de melding “serveridentiteit niet gecontroleerd”. De identiteit van ‘databundelgebruikt.tele2.nl’ kan niet worden geverifieerd. Wat is dit en hoe zorg ik ervoor dat dit niet telkens in beeld komt? Bedankt!
Sinds mei 2021 kunnen we vanuit Outlook geen mail meer versturen. Ontvangen is geen probleem. Dat hebben we wel eerder gehad, er bleek toen iets geblokkeerd te zijn op de uitgaande mail server van Tele2. Heeft weken geduurd maar uiteindelijk werkte het weer. Nu uit het niets weer. Even gewacht maar geen oplossing. Contact gezocht met de helpdesk en de technische mensen moesten toegang krijgen tot onze mail om het e.e.a. uit te zoeken. Toestemming gegeven en het werkt nu wel vanuit de webmail (wat een soort doorgeefluik is, mailbox blijft altijd leeg). Echter nog niet vanuit Outlook. Na contact met Tele2 is het blijkbaar mijn probleem omdat ik een extern programma gebruik. Op de vraag of zij uit kunnen sluiten dat het aan hun smtp server ligt, kreeg ik geen antwoord. Na lang gedram wilde ze het als een “incident“ aankaarten maar daar zou niet op teruggekomen worden. Als er meer mensen met hetzelfde probleem waren, dan gingen ze wel kijken. Als klant word ik hier niet gelukkig van. Wij z
Sinds gisteren kan ik plotseling geen e-mail meer verzenden; ontvangen werkt wel.Is er een storing bekend of is er bij mij iets mis gegaan?Het systeembeheer komt dan met de melding:Serverfout: 554 5.7.1 <unknown[84.17.46.241]>: Client host rejected: Access denied
Ik heb een mail ontvangen met een contract. Om de mail te openen moet ik mijn postcode invullen . Is dit een phishingaanval of echt bericht. Mij iPhone geeft aan verdacht bericht. mail adres afkomstig». Webshop@sales.Tele2.nl
Goedemiddag, Ik wil graag een aantal @tele2.nl adressen laten verwijderen.Deze worden niet meer gebruikt en komt alleen maar spam op binnen.Kan nergens vinden hoe dit te verwijderen.Er wordt gezegd dat dit vanzelf gaat, maar dit is nu al meer dan jaar zo.
Sinds enkele weken lijken niet alle emails meer door tele2 webmail ontvangen te worden??Lijkt erop dat sommige berichten gefilterd worden. Van sommige legitieme verzenders verneem ik dat zij berichten krijgen dat hun "connectie geweigerd is” !?Spam/Junk box is leeg.Hoe kan ik dit oplossen daar ik deze verzenders niet geweigerd heb?Geldt voor Webmail en POP account
In mijn mail box heb ik de volgende mail ontvangen : Your Email verification is required to continue using the service.please verify your email to avoid loosing your account service. verzender is Mailer-Deamon@zonnet.nlIs dit phishing mail o.i.d.?
Mijn tele2 account mail wordt al 8 dagen geweigerd door tele2 als ik mezelf in de to, cc of bcc zet. Alle overige geadresseerden kunnen wel mail versturen en ontvangen aan of van mijn account. Wat kan hier de oorzaak van zijn tele2? Webmail, ipad of computermails reageren allemaal met deze fout melding in mijn inbox en mail wordt door mij niet ontvangen.
Hallo,Tijdens inloggen krijg ik het bericht dat de certificaten van Tele2 webmail verlopen zijn.. Mijn verbinding is dan niet meer privé word erbij verteld.. Is men daarvan op de hoogte??Met vriendelijke groet..
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.