vraag

Niet alle email komt binnen, connectie geweigerd ?

  • 12 september 2021
  • 3 reacties
  • 57 x bekeken

Sinds enkele weken lijken niet alle emails meer door tele2 webmail ontvangen te worden??

Lijkt erop dat sommige berichten gefilterd worden. Van sommige legitieme verzenders verneem ik dat zij berichten krijgen dat hun "connectie geweigerd is”  !?
Spam/Junk box is leeg.

Hoe kan ik dit oplossen daar ik deze verzenders niet geweigerd heb?

Geldt voor Webmail en POP account


3 reacties

Reputatie 4
Badge

Hey Mark, je wil natuurlijk gewoon dat alle e-mails ontvangen worden. Geen zorgen, hier gaan we je bij helpen!

@Floor109 Weet jij hier iets vanaf? :smile:

Het lijkt er sterk op dat de filtering bij InterNL een paar tandjes te strak staat afgesteld en daardoor erg veel false positives geeft. Blijkbaar beginnen Tele2-klanten dat nu ook te merken.

 

Reputatie 3
Badge

We zien inderdaad soms dat een emailadres of IP adres zomaar op de blacklist komt, nu heb ik zelf geen toegang in de systemen om dit te controleren, dit ligt echt bij de technische dienst. Maar als dit wel het geval is kan ik of Marciano het voor je escaleren.

 

Als je hem of mij even een berichtje stuurt over welk emailadres het gaat kunnen we verder onderzoek doen

Reageer