De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom op de Tele2 Community!
Recent actief
Moderators van het Tele2 forum zouden moeten kijken of onbeantwoorde topics al een beste antwoord hebben zodat ze die als beste antwoord kunnen selecteren en mensen op het forum niet steeds denken dat een topic nog beantwoord moet worden. Misschien een beetje raar geformuleerd, maar ik weet het niet anders te formuleren.
Opening 4 maart, daar gaan we natuurlijk heen.
@Anton van Tele2 hebben ze het hier over jou 😉 Zingen ze dit liedje als jij op de werkvloer verschijnt?
Ik kan het nergens vinden. Ik heb deze informatie nodig voor mijn insecten hotel.
Hoe kun je badges verdienen? Is hier een automatisch systeem voor of geven de moderators die?
Graag wil ik iedereen attenderen op de volgende forumgebruiker: Natash223 Deze persoon vraagt om je een mailtje te doen naar een bepaald adres. Ik vertrouw dit voor geen meter en wil hierom graag iedereen erop attenderen, bij de vraag waarom ik contact op moet nemen krijg ik geen antwoord.
Hoi allemaal! Ik vind het wel weer tijd voor een nieuw spelletje waarbij we lekker snel op elkaar kunnen reageren en we onze eigen en elkaars woordenschat testen. Het spel gaat als volgt: W pltsn wrdn zndr klnkrs, oftewel: we plaatsen woorden zonder klinkers. - De eerste die het woord raad mag de volgende plaatsen, we doen het met één woord en geen zinnen. - Het moeten bestaande, fatsoenlijke, Nederlandse woorden zijn (geen dialecten etc), geen namen (ook niet van BN-ers) en geen afkortingen. Wanneer de uitdaging te groot is mag er natuurlijk een hint gegeven worden! ;) Ik zal gelijk aftrappen met het eerste woord: lntrnpl Succes! Groetjes Jurrien
Nog geen van de beloftes, maar wel dit: https://www.nu.nl/mobiel/5826939/t-mobile-sluit-dit-jaar-alle-zeventien-winkels-van-tele2.html
We zijn altijd op zoek om jullie een prettigere en leukere ervaring voor te schotelen. Daarom zullen we in de aankomende tijd vaker jou om advies vragen bij het maken van beslissingen. Wat is de vraag? Als je als nieuwe of verlengende klant een contract aangaat ontvang je van ons een bevestiging. Hiervoor hebben we 4 nieuwe varianten gemaakt. De vraag is dus, welke vind jij het best bij ons passen? Hoe doe je mee? Dat is gelukkig heel simpel.Klik hieronder op één van de varianten om ze te vergroten en geef aan in de poll welke variant jouw voorkeur heeft. Daarnaast lezen we ook graag terug waarom je juist voor deze variant hebt gekozen, dit kun je doen door een reactie onderaan het topic te plaatsen. :) Klik hier voor variant A Klik hier voor variant B Klik hier voor variant C Klik hier voor variant D Vragen? Is er toch nog iets niet helemaal duidelijk? Plaats dan je reactie hieronder of stuur mij een berichtje. Tot wanneer kan ik meedoen? Deze vraag zal ongevee
Onvangen iemand anders vanuit de Tele2 forum enige spam privéberichten? Ik heb al 2 vandag ontvangen met dezelfde tekst van twee gebruikers met ook dezelfde email-adres. Hoe kan ik die aangeven naar moderators, en ook de verzenders blikkeren?
Ik dacht misschien is het leuk om hier videoclips te posten die jij leuk vind, maar dan wel recente en geen oude. Ik geef de aftrap. Mooie uhm wagen hoor 😁 Ik zou zeggen posten maar.
Deel hier je favoriete eten, drinken of receptjes en fleur je post eventueel op met een leuke foto van je gerecht of drankje!
Op de startpagina van het forum ( forum.tele2.nl ) zijn de links "Mobiel", "Internet, bellen, TV" en "Klantenservice" dood (reageren niet). De links eindgen op /# . Alleen de links van "TELE2" en "Beste mobiele provider 2018" geven reactie. Na klikken op "Beste mob...." komt er een pagina met dezelfde bovenbalk. Hier reageren de links wel.
Ik ontdekte vanmorgen een nieuwe moderator op het forum: Petra van Tele2. Welkom Petra ☺️
Als ik mijn aangemaakte topic probeer te wijzigen komen de volgende problemen naar voren. Wijzigen van topic 1. Ik kan geen tekst invoeren. 2. Als ik de tags aanpas en op opslaan druk is niks opgeslagen
Er is een site waar bepaalde produkten zeer voordelig worden aangeboden onder de naam Tele2. Is dit écht van Tele2? Zie: www.tele2-nederland.com
De eu commisie heeft de fusie tussen Tele2 en T-Mobile goedgekeurd. Bron:https://www.nu.nl/ondernemen/5595401/eu-keurt-overname-tele2-t-mobile-goed.amp
Hallo, Ik vroeg me af hoe ik in aanmerking kan komen voor een sponsoring van Tele2. Ik zit in een studententeam van de Technische Universiteit Eindhoven genaamd Blue Jay Eindhoven. Wij maken veilige, autonome en interactieve indoor drones. Wie kan ik contacteren voor een sponsorship? Alvast bedankt! Suzanne
Hallo TELE2 , Voor mijn profielwerkstuk ben ik erg hard op zoek naar iemand van TELE2 waarmee ik in contact kan komen. Het gaat om de reclameafdeling en ik ben erg benieuwd naar hoe jullie reclame-proces precies in elkaar zit. Ik zou graag voor mijn werkstuk een interview willen afnemen. Zouden jullie mij een mailtje kunnen sturen of dit mogelijk is?
Hey, ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2019 toe!
Update 21-11-2018 20.15; We hebben begrepen dat er veel klanten een SMS-bericht hebben ontvangen met daarin de tekst: "Urgente bericht staat voor u klaar, log in om te kijken. LET OP: dit SMS-bericht wordt niet door Tele2 verstuurd. Dit bericht bevat een link welke verwijst naar Teie2, (met een 'i'). Heb je onlangs een sms-bericht ontvangen die afkomstig leek van Vodafone of Tele2? Wees dan alert, en klik nergens op. Deze sms-berichten die verstuurd worden uit naam van verschillende providers bevatten zogenaamde ‘phishing links’! De sms’jes zien er op het eerste oog echt uit. In het sms/bericht wordt opgeroepen op een link te klikken om: - te voorkomen dat de simkaart vervalt - het account te verifiëren - het account activeren - te voorkomen dat het account komt te vervallen - je account uit een zogenaamde 'quarantaine zone' te halen - een nieuwe belangrijk bericht te lezen. - je te informeren dat je account is gedeactiveerd vanwege verdachte activiteiten - om
De opvolger van de iPhone X, een nieuwe smart-watch en misschien zelfs wel een OLED-iPad! Waar kijk jij het meest naar uit? Is je interesse gewekt? 🙂 Lees dan gauw verder op ons blog! Je kunt het geheel hier volgen!
Behalve de niet werkende tellers bij de berichten, kloppen ook de profielvermeldingen van de activiteiten niet meer. Zo is volgens het profiel van Arjan zijn laatste bericht van 17 dagen geleden, terwijl hij vanmorgen al vele berichten heeft geplaatst.
https://mobile.twitter.com/ZiggoSportF1/status/1060902513803739136 Toekomstig wereldkampioen 🏎️ Als het goed is krijgt hij 50pk meer uit de Honda motor dan nu het geval is volgend seizoen (bye bye Renault)
Volgens de AVG (privacy wetgeving) moet er geen onnodige persoonsgegevens geregistreerd worden, alleen wat nodig is voor het uitvoeren van de geboden diensten mogen vastgelegd worden. Toen ik mij registreerde voor dit Tele2 forum moest ik een geboortedatum invullen. Waarom? Als ik klant ben van Tele2 dan kan ik mij nog enigzins voorstellen dat het nodig is voor het vaststellen of ik volwassen ben en dus bevoegd, al is een geboortejaar dan meestal ook wel voldoende. Ik heb dus nu 01-01 ingevuld, er was geen optie om niets in te vullen. Wel een optie om het te verbergen; maar wat niet opgeslagen wordt, hoeft ook niet verborgen te worden, en bij een evt. datalek helpt zo'n "verbergen" optie ook niet. Jammer.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.