De Tele2 community stopt op dit domein
Hier is het genadeloos gezellig! Start hier jouw fun topic!
Recent actief
Dag, Willen jullie mijn usernaam veranderen? Maak er maar iets moois van, alles behalve mijn naam iig. Met vriendelijke groet
Is het nog mogelijk dit forum te volgen via rss-feeds? In het nog niet zo oude verleden heb ik dat wel gedaan.
Off-topic: De nieuwe (?) cookie-melding moet ik welgeteld vier keer wegklikken voordat hij verdwijnt. Op iPhone X, in Safari. Is dit een AVG-uitvloeisel? 😒
Ik wil graag mijn forum account verwijderen.
Hoi ik wil graag mijn gebruikersnaam gewijzigd hebben hoe werkt dit?
Hoi! Aangezien ik niets met dit forumaccount doe en toch ook al een MijnTele2-account heb, zou ik het graag laten verwijderen. Ik begrijp echter uit oude topics dat dit niet mogelijk is, maar dat de gebruikersnaam wel kan worden aangepast. Is het mogelijk dat mijn gebruikersnaam en e-mailadres worden aangepast naar iets willekeurigs/onzinnigs? Dat is namelijk ook prima. Ik hoor het graag!
HoiHoi, Ik blijf een melding houden van een nieuwe PB maar dat is niet zo. Hebben meer mensen deze foutmelding? Volgens mij hoort dat niet Tele2, graag oplossing. Fijne dag nog! ?
Ik wou alleen maar zeggen tegen alle medewerkers van tele 2 dat ik jullie allemaal bedank en nu zeer tevreden ben en een hoge waardering voor jullie heb ! Ga zo door dan worden jullie ook een top provider die iedereen wil hebben ! Hartelijk dank ! Gr , pege.
Beste moderators, Willen jij mijn naam veranderen in: F.y2X!Px.! Bedankt voor de te nemen moeite. Groet
Sinds vandaag zie ik een nieuwe moderator op het forum: @Emiel van Tele2 Welkom Emiel. 😄
Hoi, Zouden jullie mijn gebruikersnaam kunnen wijzigen in iets wat niet persoonlijk herleidbaar is? Alvast bedankt!
Hallo, Hoe verander ik mijn email adres waarop ik gemaild word als er gereageerd is? Bij instellingen kon ik het niet vinden. Dank je wel!
In dit topic wacht @Bosniangirl Al geruime tijd op een verklaring, een reactie. Het is toch van dun zotte dat ze taal noch teken van jullie hoort. Zoiets hoor je niet te doen met een keiiiigoeje dame en dames, nog maar te zwijgen over keiiiigoej heren. Onbegrijpelijk, niet klantvriendelijkheid. Desinteresse? 🤔 Gossiemijne waar zijn jullie mee bezig? 😒 Is dit webcare zoals het moet? 🤔 ☹️
Dit forum laad wel heel erg traag de laatste tijd. Meer mensen die er last van hebben?
Beste moderators, Zouden jullie mijn topics kunnen verwijderen van het forum? Ik zie geen verwijder optie bij de topics. Deze topic mag ook verwijdert worden. Alvast bedankt!
Aangezien het niet mogelijk is om een profiel te verwijderen wil ik een moderator verzoeken mijn profielnaam te wijzigen in 12345.abcde. Al mijn producten zijn opgezegd en ben dus (heel binnenkort) geen klant meer. Dank u!
Ik volgde en nam deel aan de discussie over levertijden in het topic van @mark1983 “Levertijd Forza Apple iPhone 7 A-Grade Refurbished Space Grey 32GB” (https://forum.tele2.nl/fid-180/tid-69252?postid=421197), en heb kritiek geuit op het beleid van Tele2 ten aanzien van misleidende info over beschikbaarheid. Maar nu ineens is het topic "verdwenen". Werd het te heet onder de voeten van moderator @Frenk van Tele2? Is het topic gecensureerd?
Hallo tele-2, Graag wil ik mijn gebruikersnaam wijzigen in iets wat niet persoonlijk herleidbaar is, bijvoorbeeld MK0009. Groetjes, Martine
Wanneer ik op de Tele2-website surf, en dit geldt ook voor het forum, krijg ik een schier eindeloze reeks (meerdere per seconde) JS-foutmeldingen in mijn JS-console: TypeError: eti is undefined Als ik in de console kijk naar meer info, zie ik ook: interval< https://forum.tele2.nl/topic/new:59:5 nrWrapper https://forum.tele2.nl/topic/new:5:11682 Ik gebruik Firefox 52.5.2 ESR (de meest actuele long-support release dus) op Linux met adblocker afgezet (omdat forum anders niet werkt, 't is eigenlijk walgelijk hoeveel trackers er worden geladen...). Is dit een probleem van de website?
Gebruikersnaam veranderen in forum
Afmelden voor Tele 2 forum hoe doe ik dat
Beste lezer, Graag wens ik mijn gebruikersnaam te wijzigen, alles behalve mijn echte naam, wees origineel 🙂. Met Vriendelijke Groet.
Waarom is de volgorde van de rubrieken veranderd? Nu staat "Mobiele abonnementen" bovenaan in plaats van "Actuele informatie, Nieuws en Acties" Dit laatste valt nu veel minder op.
Ik probeerde zojuist iets aan te passen in mijn profiel, maar kreeg de melding "Niet alle vereiste gegevens ingevuld" zonder een aanduiding wat er miste. Ik heb toen de pagina gesloten. Toch bleek de aanpassing wel doorgevoerd. Ik krijg wel vaker ergens buiten Tele2 de melding dat er iets ontbreekt, maar dan staat er een sterretje of wordt het vereiste vak rood. Kan Tele2 dit ook aangeven in soortgelijke situaties? Of was misschien dit een onterecht melding en miste er niets?
Ik ontdekte vanmorgen een nieuwe moderator : Sanne van Tele2. Volgens haar profiel aangemeld op het forum 22 augustus. Welkom Sanne.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.