De Tele2 community stopt op dit domein
Hier is het genadeloos gezellig! Start hier jouw fun topic!
Recent actief
Sinds vandaag, 10 augustus 2024, werkt de tele2 app niet meer op mijn mobiele telefoon en de tv. De app heeft het altijd goed gedaan maar geeft nu een stream fout url aan. We hebben al van alles geprobeerd maar niets werkt. De klantenservice is gesloten dus daar komen we ook niet verder. Is er iemand die kan vertellen wat er aan de hand is en wat de oplossing kan zijn. We zijn op de boot en het is niet fijn dat we geen tv kunnen kijken. Alvast bedankt voor het lezen van het probleem.
Nu ik toch weer ff forum actief ben na lange tijd forummoeheid te hebben gehad maak ik meteen ff een Huisdieren-topic. Zowel forumleden als de mods van Tele2 mogen hier ook hun huisdier(en) showen.Ik trap af eerst met Billy het Kooikerhondje. En daarna met mijn bakje met tropische vissen.
(User) Review Samsung A33 5G!Een prachtig toestel voor een genadeloos lage prijs! Dan is de Samsung A33 5G echt iets voor jou! Deze budget topper is een krachtpatser in zijn klasse, en wat echt uniek is? Hij ondersteund ook nog eens 5G! Waardoor jij super snel kan streamen en uploaden naar jouw favoriete platformen! Algemene indrukEen prachtig toestel, met veel verschillende camera opties, een grote batterij en de prachtige software van Samsung die jaren ondersteund wordt. Een toestel dat niet te zwaar is en die ik zelf persoonlijk door zijn plastic bouw zonder een hoesje durf mee te nemen op straat. Camera’s & fotografieDe Samsung Galaxy A33 5G biedt in totaal vijf camera’s aan! Één in het scherm en vier achterop. Met deze camera’s heb je veel variatie waardoor je mooie plaatjes kan schieten. De telefoon biedt een groothoek camera aan waardoor je net iets meer op je foto krijgt zonder een stapje naar achteren te doen. Een reguliere camera waarmee je prachtige plaatjes kan schieten
Het jaar is weer voorbij gevlogen en de mooiste tijd van het jaar staat voor de deur. Ook dit jaar presenteren wij: Holiday Spirit 2022! Hét mooiste event van het jaar vol gezelligheid en prijzen hier op de Tele2 Community. Trek je mooiste overhemd of je meest foute kersttrui aan en bereid je voor op de feestdagen met de allerbeste smartphones, de gezelligste kerstfilms, een liefdevolle winactie en meer! 💛Benieuwd naar wat en hoe je kunt winnen? Bekijk snel onderstaande video!Win mooie prijzen voor jou én je vriend(in)Holiday Spirit is sinds kort een echte traditie geworden hier op de Community. In deze maand van geven, liefde en gezelligheid willen wij je daarom ook iets extra's geven. Ook dit jaar zorgen wij weer voor twee extra cadeaus onder jouw kerstboom. Een voor jou en een voor je beste vriend(in). Hoe kan ik meedoen?Meedoen is gemakkelijk! Het enige wat je moet doen is zorgen dat jouw vriend(in) een Community-account aanmaakt, zodat jij diegene kan taggen in een reactie onder
Ik vind de nieuwe kleuren van het forum verfrissend en veel duidelijker 😍
Blauwe plekken, pijnlijke ribben en pijn van het lachen. Dat zijn de woorden die het eerst in mij opkomen als ik terugkijk naar de aftermovie van ons teamuitje! Benieuwd wat wij precies hebben gedaan? Lees dan snel verder. Twee weken geleden zijn wij met het Webcare & Community team van Tele2 en T-Mobile afgereisd naar het mooie Zoelen, om ons daar over de hindernissen van Wipeout te begeven! Het was een dag vol met vallen en plezier en mijn blauwe plekken zijn eindelijk verdwenen. Natuurlijk willen wij jullie ook nog mee laten genieten van onze val kunsten, dus heb ik een aftermovie gemaakt. Wie weet jij te spotten? 👀
Is Tele2 in het archief aan het roeren. Ik zie in "Ranking the stars” een naam uit het verleden. die in 2012 een berste antwoord op een topic heeft gegeven en daarom met 10 punten in de lijst staat.
De zomer is pas net begonnen, maar dat betekent natuurlijk niet automatisch dat jij ook vakantie hebt. Ben jij die harde werker die écht onmisbaar is of werk je vrijwillig altijd maar door? Vandaag is het de Dag van de Workaholic en dat betekent dat we ook even stil staan bij jou! Bij Tele2 sluiten we niemand uit en daarom willen we het jou (meneer of mevrouw workaholic) zo gemakkelijk en zorgeloos mogelijk maken om toch een beetje van de Summervibes te genieten. Hieronder 5 apps waarmee jij zowel van de zomer geniet als lekker kan blijven werken! #5 MijnTele2 🌐Als de temperaturen omhoog schieten en de zon schijnt dan wil je toch niet heel de dag achter je bureau zitten en naar je monitor kijken. Pak je laptop en een glas ijskoude ijsthee en maak van je tuin of balkon je nieuwe werkruimte. Geen balkon of tuin? Pak dan een terrasje! Gebruik de hotspot-functie van je smartphone en werk lekker buiten. Houd wel je dataverbruik in de gaten in de MijnTele2 app, tenzij je Unlimited data hebt
Tele2 en T-Mobile presenteren: Summervibes 2022! Bereid jezelf en je smartphone voor op een vlekkeloze zomervakantie en dé mooiste zomerkiekjes voor Insta! Wéér een stap dichter bij de zomer. Nu jouw smartphone en smartphone-gebruik groen zijn, is het tijd om écht te genieten van de zomer. Benieuwd waar we naartoe reizen en de beste gadgets voor op vakantie? Houd de Community in de gaten en bereid je voor op Summervibes 2022! 🌴 Vandaag tot en met woensdag 31 augustus staat de Tele2 Community in het teken van de zomer, vakantie, buitenland en genieten! Wij noemen het: Summervibes! En ja, je leest het goed. Summervibes is te mooi om maar één maand van te genieten, daarom trekken we hem alvast door tot eind augustus! Wat kun je deze maanden verwachten? Wij bereiden jou en je smartphone voor op een vakantie in het buitenland. Ben je nog op zoek naar een vakantiebestemming, maar heb je niet veel te besteden? We’ve got you! Werk je deze zomer non stop? Ook dan hebben we iets moois voor jou
Vakantiegeld ontvangen en op zoek naar een nieuwe smartphone? Hieronder de 10 beste smartphones van dit moment. 8/10 toestellen komen NU tijdelijk met ijzersterke en schandalig toffe GRATIS cadeaus! Dit wil je dus NIET missen! Heb jij één dezer dagen ook je langverwachte vakantiegeld ontvangen? Deze dag kon niet vroeg genoeg komen, want er staan waanzinnige smartphones én cadeaus voor je klaar in onze webshop. @Jacco en ik zetten de 10 beste smartphones van dit moment voor jou op een rijtje. Lees snel verder en kies jouw nieuwe Superpower! (in no particular order)! #10 Xiaomi Redmi Note 11De Xiaomi Redmi Note 11 is een onwijs prachtig toestel met goede specificaties voor maar € 216. Met zijn vier camera’s schiet je ook nog eens waanzinnige plaatjes! Het voordeel van de Xiaomi Redmi Note 11 tegenover andere toestellen in deze prijsklasse is dat hij beschikt over een geweldig oled scherm van 90hz. Je krijgt hierdoor prachtige kleuren, en een super snelle ervaring! Ben je overtuigd? Beste
Dit toestel gaat gemiddeld 3 jaar langer mee dan de meeste andere smartphones. Hij is betaalbaar, gemaakt van gerecyclede materialen én hij is modulair! Dit is allemaal nog maar het begin, want dit toestel heeft nog zo veel meer te bieden! Daarom zetten we dit toestel graag in de spotlight. Vandaag is het Wereldmilieudag en wat past er beter bij dan de Fairphone 4? Juist, helemaal niks! Hieronder lees jij waarom dit jouw gloednieuwe toestel moet zijn! Hij is modulair, maar wat betekent dit?De Fairphone 4 is een echt (h)eerlijk toestel. Hij is waanzinnig duurzaam en gemaakt van eerlijke en gerecyclede materialen. De fabrieksmedewerkers die deze kanjer hebben gemaakt krijgen een eerlijk loon. Daarnaast is de Fairphone ook nog eens modulair. Dit betekent je hem gemakkelijk zelf kunt repareren. Je kunt zelf het scherm, de batterij, camera’s en USB-ingang vervangen. Dit zijn precies de onderdelen die – als ze het niet meer goed doen – reden zijn om een nieuw toestel aan te schaffen. Zo ga
Mooi groen is niet lelijk! Kijk maar naar die prachtige groene iPhone 13. De (h)eerlijke Fairphone 4 heeft geen groene kleur, maar betekent dit dat ‘ie niet groen is? De zomer komt bizar dichtbij! Het gras is groen, de bladeren aan de bomen zijn groen… Nu jouw smartphone (gebruik) nog. Benieuwd naar waanzinnige toestellen die ook nog eens goed zijn voor het milieu? Bereid je voor op Go Green 2022! 🌿Vanaf vandaag tot en met donderdag 30 juni 2022 staat de Tele2 Community in het teken van groen, milieu, smartphones en een genadeloze combinatie van alle drie! Wij noemen het: Go Green! Alle topics op een rijtjeKom regelmatig terug in dit topic, want hier zullen we alle topics voor je op een rijtje zetten, zodra ze live gaan. Zo mis je er geen één!Samen maken we er iets moois van! #GoGreen
Vandaag is Werelddag van de Telecommunicatie en de Informatiemaatschappij 2022, eerder bekend als de Dag voor de Telecommunicatie, en dat laten we niet zomaar voorbij gaan! Wij (en jij vast en zeker ook) zijn gek op smartphones en doen hier bijna alles wel mee. De telefoon en telecommunicatie is flink gegroeid van enkel bellen tot aan communiceren met mensen over de hele wereld. Maar wat betekent jouw telefoon voor jou? Hieronder wat mijn telefoon voor mij betekent! In een ver verleden kreeg ik mijn allereerste mobieltje – een Nokia 3310 of een klaptelefoon van Sony Ericsson. Toen nog met een prepaid-kaartje van Ben als ik het goed heb. Volgens mij had ik één telefoonnummer in mijn toestel staan en dat was die van m’n moeder. Het enige doel was om bereikbaar te zijn als ze me moest bellen. Nu, vele jaren later, is mijn mobieltje uitgegroeid tot een smartphone en doe ik er veel meer mee, dan alleen maar bereikbaar zijn voor mijn moedertje (al is dat natuurlijk nog steeds één van de bel
Zondag 15 mei is het de ‘Dag van het Gezin’. Heb jij al een tof uitje gepland staan met het gezin of spendeer je de dag op Instagram vanaf de bank? Doe je deze dag niks met het gezin of heb je geen tijd? Je kan altijd Klantvoordeel ontvangen met meerdere abonnementen thuis, dan heb je met het gezin heel het jaar profijt! Combineer je mobiele Tele2 abonnement met Internet + TV van T-Mobile voor thuis en profiteer elke maand van Klantvoordeel in de vorm van leuke extraatjes. Wat is Klantvoordeel?We houden allemaal van korting en van voordelen. #sharingiscaringHeb je in het gezin meerdere abonnementen van ons op één adres, dan komen jullie allemaal in aanmerking voor Klantvoordeel! Denk hierbij aan extra data voor jouw mobiel of een maandelijkse korting op jouw mobiele- of thuisabonnement. Is dat effe lekker! Er kunnen maximaal zes mobiele Tele2 abonnementen en één T-Mobile voor thuis-abonnement op hetzelfde adres geregistreerd staan binnen Klantvoordeel. Wanneer je het mobiele abonnemen
Aankomende zondag is het weer tijd om onze moeders in het zonnetje te zetten. Het is dan namelijk weer Moederdag! Nu ben ik onwijs benieuwd wat jullie dan precies doen om de moeders en schoonmoeders te verwennen. Brengen jullie een bloemetje langs, stuur je alleen een ‘Fijne Moederdag’ appje of hebben jullie altijd een jaarlijks iets wat jullie samen met de moeders doen? Ik neem jullie mee in wat bij ons thuis altijd de plannen zijn! Ik heb een superlieve Indische moeder. Wellicht is dan al te raden wat we altijd doen met Moederdag! 😉 Eten, eten en eten!Ze houdt er van om in de keuken te staan en om mij en mijn zusje van lekkere Indische hapjes te voorzien. Vaak gaan we dan ook met Moederdag naar haar toe om een hapje te eten en een klein cadeautje te geven. Vaak is het een bosje bloemen en een handigheidje voor in de keuken, want er sneuvelt na het vele koken weleens iets.Ook al staat ze graag zelf in de keuken, ook met Moederdag willen mijn zusje en ik ook onze handen uit de mouwen
Geniet jij ook elk jaar van paaseieren zoeken tijdens de Paasbrunch met je familie? Dan is deze schattenjacht echt iets voor jou. Het jachtseizoen is namelijk geopend en de Easter Egg Hunt begint NU! Het is tijd om de Community uit te pluizen en om op zoek te gaan naar alle Easter Eggs. Tussen vrijdag 1 en woensdag 27 april verstopt de Paashaas zijn paaseieren in alle visuals (banners en afbeeldingen) die deze maand op de Community gepubliceerd worden. Tip: kom dagelijks terug op de Community om niks te missen! Het Gouden EiWaarom zou je meedoen met de Easter Egg Hunt? Omdat het leuk is! En omdat je er een toffe prijs mee kunt winnen. Wij geven namelijk een Limited Edition Paasei van Rituals weg t.w.v. €39,90. Dit Paasei is goed gevuld met heerlijke producten van The Ritual of Mehr. Voor iedereen heerlijk om te winnen dus! Naast deze Egg-cellente prijs gooien wij nog wat extra Tele2 Goodies in de mix! SpelregelsDe Easter Egg Hunt loopt van 4 t/m 27 april 2022 Alle eieren in de visuals
Ben jij ook zo aan het genieten van het zonnetje en voel je de lente vibes? Lees snel verder over onze toffe winactie om je lente nóg leuker te maken! Nederland lacht, want het zonnetje schijnt! Het prachtige weer maakt ons allemaal happy en daarom delen wij de lente vibes ook op de Community.Daar horen natuurlijk prachtige foto’s bij en uiteraard een toffe prijs voor de winnaar met de beste lente foto! #SPRINGFLINGS2022 Hoe kan ik winnen?Maak de leukste lente foto en deel 'm in de reacties onder dit topic! Welke toffe prijs kan ik winnen?Een Rituals cadeabon t.w.v €10,-. Tot wanneer kan ik mee doen?Je kan tot 28 april 2022 mee doen en op 29 april 2022 maken wij de winnaar bekend. Klaar om die prijs binnen te halen? Wij zijn super benieuwd naar je fotografie skills! May the best person win! PS: vergeet de eieren niet te tellen…
Deze maand niet al te veel poespas, maar gewoon waardering en liefde voor onze families, vrienden, collega’s en natuurlijk onze Community! De zon schijnt en de temperaturen gaan langzaamaan omhoog. Het is weer tijd voor gezellige festivals en unlimited socializen – kortom: tijd om weer onder de mensen te zijn. Deze maand gaan we back to basic en staan we stil bij alle bijzondere dagen waarbij onze naasten centraal staan. Bereid je voor, want deze maand is All About People 2022! Vanaf vandaag tot en met dinsdag 31 mei staat de Tele2 Community in het teken van mensen of hoe wij het noemen: All About People! Wat kun je verwachten? Mensen, smartphones, nóg meer mensen en nóg meer smartphones. All (About People) topics in 1 placeKom regelmatig terug in dit topic, want hier zullen we alle topics voor je op een rijtje zetten, zodra ze live gaan. Zo mis je er geen één! Moederdag 2022Samen maken we er een genadeloos gezellige maand van!
Dit hele weekend zijn jullie waarschijnlijk los gegaan om paaseieren te zoeken… Op kantoor hebben wij dit ook niet aan ons voorbij laten gaan, dus hebben@Demi &@hajar heel veel paaseieren verstopt voor onze collega’s! Het was een heuze strijd, maar uiteindelijk kon er maar 1 iemand de winnaar zijn! Wie dat was? Check snel de video! Namens het hele T-Mobile & Tele2 team wensen zij jullie allemaal een heel fijn pasen toe!
Werelddag van de Creativiteit en Innovatie 2022Vandaag is het Werelddag van de Creativiteit en Innovatie 2022 en daar sta ik graag even bij stil. Als we kijken naar de nieuwe smartphones die de laatste tijd zijn uitgebracht, mis ik persoonlijk best wat creativiteit en innovatie. Daarom kijken we in dit topic naar mijn 5 favoriete creativit-eitjes en innovaties op het gebied van (smart)phones! Werelddag van de Creativiteit en Innovatie 2022 #1 Samsung D600 (Dynamic Wallpaper) #2 Blackberry QWERTY toetsenbord #3 Vingerafdruk en Face-ID #4 Pokémon GO (Augmented Reality) #5 Virtual Assistants Over eitjes gesproken. Hoeveel Easter Eggs heb jij trouwens al gevonden op de Community? Houd deze nog even voor jezelf. Over een week is het namelijk tijd om het door jou gevonden aantal Easter Eggs aan ons door te geven en wie weet win jij toffe prijzen! Nu snel door naar waar je hiervoor kwam – mijn favoriete creatieve features, designkeuzes, innovatieve games en meer.#1 Samsung D600 (Dynamic
Klaar voor Ei-zersterke woordgrappen en Egg-ceptionele content? Bereid je voor op chocolade, de Paashaas en leuke winacties op onze Community! Verstop je weegschaal snel in de kast, want het is tijd voor chocoladepaashaasjes, Paasontbijtjes, gourmetten en paaseieren – om te eten, maar ook om te zoeken. Het wordt weer een gezellige maand hier op de Community, want het is bijna Pasen en dat wordt Egg-citing! Ben jij ook klaar voor een nieuw avontuur? Bereid je dan voor, want het is tijd voor Spring Flings 2022! Vanaf vandaag tot en met vrijdag 29 april staat de T-Mobile Community in het teken van Pasen of wij het noemen: Spring Flings! Wat kun je verwachten? Uiteraard dé Easter Egg Hunt, een extra toffe winactie, de meest innovatieve toestellen, de iPhone SE en nog veel meer!Alle Egg-cellente topics op een rijtjeKom regelmatig terug in dit topic, want hier zullen we alle topics voor je op een rijtje zetten, zodra ze live gaan. Zo mis je er geen één! Samen maken we er iets moois van. Bek
Ben jij ook toe aan verandering? Slaap je tot 13:00 uur uit of lig je elke avond met een familiezak chips op de bank, maar wil je dit veranderen? Dit is het moment! Wij dagen jou uit om doelen te stellen en deze te behalen. Deze maand staat de Community in het teken van bewustzijn en gedragsverandering. Wij hebben doelen voor onszelf gesteld om bewuster en gezonder te leven, maar ook nieuwe dingen te proberen. Op de T-Mobile Community heeft Tim ons uitgedaagd om doelen te stellen. Hijzelf doet op 19 maart mee aan een sponsorloop en zal lopen voor eenzame jongeren. Juist, bij eenzame jongeren denk je aan Join Us, en ook zij zullen awareness creëren voor deze actie. Op deze pagina vind je mijn persoonlijke doelen, maar ook de doelen van andere bekende gezichten, zoals Maurice en Lisa. Onze doelen hebben veel overeenkomsten, maar zijn tegelijkertijd ook erg verschillend. Zo gaan we o.a. voor 100km hardlopen, 203km fietsen, 20.000 stappen per dag, minder schermtijd, dagelijkse push ups, ve
Het is bijna Valentijnsdag en ook dit jaar konden wij de verleiding niet weerstaan om voor Cupido te spelen. Daarom maak jij kans op een diner voor twee! Inmiddels vier jaar geleden hebben wij hetzelfde gedaan, je kan deze editie namelijk een diner bon t.w.v. €50,-! Wat moet je hiervoor doen? Het is eigenlijk heel simpel, vertel ons waarom jij (en je partner) dit verdienen en wellicht komt Cupido wel jullie kant op om jullie te verrassen! Hoe dit er precies uitziet is nog even een verrassing maar ik kan jullie zeggen, dit wordt iets om nooit te vergeten. P.S. Wil jij de ultieme throwback beleven? Check dit dan even! 14 februari 2018 Gerelateerde artikelen:Vond je dit een tof topic en wil je meer lezen over Love is in the Air? Klik dan op onderstaande linkjes voor meer!T-Mobile & Tele2 presenteren: Love is in the Air 2022Matching toestellen voor jou en je valentijn!
Sinterklaas is een paar dagen geleden het land uitgevaren en wij dachten dat het een goed idee was dat wij de rol van Kerstman (of vrouw) eens overnemen! Het is namelijk tijd voor Secret Santa. Wat is Secret Santa? Oké, het is niet meer zo geheim dat wij Secret Santa zijn, maar jij bepaalt wie er verrast gaat worden door ons! Er is maar één regel en dat is dat je jezelf niet mag opgeven, dus alleen iemand anders! Denk bijvoorbeeld aan je broer, zus, neefje, nichtje of overgroot oma. Hoe kan ik meedoen?Simpel! Zet hieronder in een reactie wie jij graag zou willen verrassen en vooral waarom. Heeft jouw broer een zwaar jaar gehad, is je beste vriend er dit jaar veel voor jou geweest of zie je gewoon graag een glimlach verschijnen op het gezicht van je oma? Vertel het ons en wie weet kiezen we jou uit om ze te verrassen! Dus vertel, wie gun jij een verrassing van Secret Santa? Let us know!
Klaar voor het meest romantische seizoen van het jaar? Bereid je voor op onvoorwaardelijke liefde, onmisbare tips en gratis etentjes op onze Community! Het is 1 februari en je weet wat dat betekent… Valentijnsdag staat alweer om de hoek! Voel jij de liefde ook in de lucht hangen of verstop je je het liefst heel de dag in je kamer met Ben & Jerry’s? Of vind je het allemaal maar een commerciële bedoeling? Hoe je er ook over denkt, je komt er niet onderuit, want… Love is in the Air! Vanaf vandaag tot en met maandag 14 februari staat de Tele2 Community in het teken van Valentijnsdag of hoe wij het noemen: Love is in the Air! Wat kun je verwachten? Tips voor de leukste activiteiten op Valentijnsdag; of je nu een Valentijntje hebt of alleen bent, matching toestellen voor jullie samen en ik wil niet teveel weggeven, maar misschien kun je zelfs iets onwijs chills winnen! #LekkerrrAlle toffe topics en acties op een rijtjeKom regelmatig terug in dit topic, want hier zetten we alle romantisch
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.