HoiHoi,
Ik blijf een melding houden van een nieuwe PB maar dat is niet zo. Hebben meer mensen deze foutmelding? Volgens mij hoort dat niet Tele2, graag oplossing.
Fijne dag nog! ?
Bladzijde 1 / 1
Henk
Henk
Via PB kan ik geen bijlage naar je sturen. En vanwege privacy geef ik niet zomaar inzage in mijn PBeetjuhs
Maar dit kan ik alvast sturen.
Fijne dag nog !?
Thanks! :)
Ik laat het je weten als ik antwoord krijg.
Henk
Ik laat het je weten als ik antwoord krijg.
Henk
Okiedokie, thanks right back to you !?
Ha @Friesian , Heb je de tip van Rena Chan nog geprobeerd? Ze kunnen het namelijk niet goed reproduceren en er is niet een directe oorzaak te vinden.
Ik hoor het graag,! :)
Henk
Ik hoor het graag,! :)
Henk
Hoi Henk en Rena - @Henk van Tele2 en @Rena Chan .
Zojuist de stappen gedaan uit het advies, echt alles verwijderd op zowel tablet als telefoon (Nokia 5) bij browsergegevens wissen, PB eerst geopend..
En missie geslaagd. Bedankt !?
Fijne avond nog !?
Zojuist de stappen gedaan uit het advies, echt alles verwijderd op zowel tablet als telefoon (Nokia 5) bij browsergegevens wissen, PB eerst geopend..
En missie geslaagd. Bedankt !?
Fijne avond nog !?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.