Ik probeerde zojuist iets aan te passen in mijn profiel, maar kreeg de melding "Niet alle vereiste gegevens ingevuld" zonder een aanduiding wat er miste. Ik heb toen de pagina gesloten. Toch bleek de aanpassing wel doorgevoerd.
Ik krijg wel vaker ergens buiten Tele2 de melding dat er iets ontbreekt, maar dan staat er een sterretje of wordt het vereiste vak rood. Kan Tele2 dit ook aangeven in soortgelijke situaties? Of was misschien dit een onterecht melding en miste er niets?
Bladzijde 1 / 1
Henk
.
Henk
Zou je het nogmaals willen proberen? Dan kan ik de uitkomst hiervan ook weer delen met de admin. Thanks!
Henk
De melding klopt, er is geen foutmelding meer na een wijziging.
Bedankt voor het oplossen van dit "probleem"
WhTurner
Bedankt voor het oplossen van dit "probleem"
WhTurner
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.