Skip to main content

Vereiste gegevens in profiel ?

  • 22 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 2343 x bekeken

WhTurner
Goldmember
Ik probeerde zojuist iets aan te passen in mijn profiel, maar kreeg de melding "Niet alle vereiste gegevens ingevuld" zonder een aanduiding wat er miste. Ik heb toen de pagina gesloten. Toch bleek de aanpassing wel doorgevoerd.
Ik krijg wel vaker ergens buiten Tele2 de melding dat er iets ontbreekt, maar dan staat er een sterretje of wordt het vereiste vak rood. Kan Tele2 dit ook aangeven in soortgelijke situaties? Of was misschien dit een onterecht melding en miste er niets?

5 reacties

Henk van Tele2
  • Oud Community Manager
  • 109 reacties
  • 5 september 2017
@WhTurner, bedankt voor deze melding. Ik heb net zelf ook geprobeerd mijn profiel aan te passen en daar kreeg ik geen melding. Mocht het weer voorkomen hoor ik het graag en ga ik op onderzoek uit!

Henk

WhTurner
Goldmember
  • Auteur
  • Superuser
  • 5501 reacties
  • 6 september 2017
@Henk van Tele2 Ik krijg de melding nog steeds. Ik had als test Limburg toegevoegd aan de plaatsnaam > melding. Ik heb geen mobielnummerr ingevuld, maar als test toch toegevoegd > melding, ook na weer verwijderen.


Henk van Tele2
  • Oud Community Manager
  • 109 reacties
  • 6 september 2017
@WhTurner Bedankt dat je het nog eens hebt getest! Ik ga het doorzetten om te laten kijken wat er fout gaat. Als ik meer informatie heb, post ik mijn bevindingen hier! :)
.
Henk

Henk van Tele2
  • Oud Community Manager
  • 109 reacties
  • 8 september 2017
@WhTurner, Ik heb zojuist een melding gekregen dat het issue verholpen is. Het kwam door een hickup in de backend.

Zou je het nogmaals willen proberen? Dan kan ik de uitkomst hiervan ook weer delen met de admin. Thanks!

Henk

WhTurner
Goldmember
  • Auteur
  • Superuser
  • 5501 reacties
  • 8 september 2017
De melding klopt, er is geen foutmelding meer na een wijziging.
Bedankt voor het oplossen van dit "probleem"
WhTurner