Skip to main content
beantwoord

Tele2-website (incl. forum): "TypeError: eti is undefined"

  • 3 januari 2018
  • 5 reacties
  • 776 x bekeken

Wanneer ik op de Tele2-website surf, en dit geldt ook voor het forum, krijg ik een schier eindeloze reeks (meerdere per seconde) JS-foutmeldingen in mijn JS-console:

TypeError: eti is undefined

Als ik in de console kijk naar meer info, zie ik ook:

interval< https://forum.tele2.nl/topic/new:59:5
nrWrapper https://forum.tele2.nl/topic/new:5:11682

Ik gebruik Firefox 52.5.2 ESR (de meest actuele long-support release dus) op Linux met adblocker afgezet (omdat forum anders niet werkt, 't is eigenlijk walgelijk hoeveel trackers er worden geladen...).

Is dit een probleem van de website?

Beste antwoord door eric

Heeft dit er iets mee te maken?

https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/beperkte-functionaliteit-op-onze-website-www-tele2-nl-69137

En probeer anders eens een browser als internet explorer of chrome. Daar werken de meeste mensen mee. Ik heb al de door jou waargenomen problemen niet met chrome.
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7114 reacties
  • Antwoord
  • 4 januari 2018
Heeft dit er iets mee te maken?

https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/beperkte-functionaliteit-op-onze-website-www-tele2-nl-69137

En probeer anders eens een browser als internet explorer of chrome. Daar werken de meeste mensen mee. Ik heb al de door jou waargenomen problemen niet met chrome.

  • 0 reacties
  • 4 januari 2018
Bedankt voor je reactie, eric.

eric schreef:
Heeft dit er iets mee te maken?

https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/beperkte-functionaliteit-op-onze-website-www-tele2-nl-69137

Nee.

eric schreef:
En probeer anders eens een browser als internet explorer of chrome. Daar werken de meeste mensen mee. Ik heb al de door jou waargenomen problemen niet met chrome.

Firefox is een van de standaardbrowsers met uitstekende ondersteuning voor web-standaarden, dus mag men verwachten dat een website daar zonder fouten op werkt. Ik ga me daarom niet bezighouden met het installeren van Chromium ofzo. De bedoeling van mijn post was om Tele2 te wijzen op het (vermoedelijke) probleem met hun site.

JeroenM van Tele2
Krijg je nog steeds de meldingen?

  • 0 reacties
  • 4 januari 2018
JeroenM van Tele2 schreef:
Krijg je nog steeds de meldingen?

Nee, geen fout meer te zien! Waar lag het aan?

JeroenM van Tele2
We hadden problemen met de website dit is uitgezet bij de developers en ze hebben het probleem opgelost.