Skip to main content

Hallo, 

 

Ik heb de s20 ultra ge-preorderd, en probeer nu de galaxy buds van de actie te verkrijgen via samsung omdat ze de factuur niet zien als pre order bewijs. Hoe kan ik een pre-order bewijs verkrijgen van Tele2?

 

Mvg,

 

Hessel

Update :
Bedankt voor jullie priveberichten.
Intern is dit onderzocht en wij gaan er alles aan doen om dit zo spoedig mogelijk te fixen. 
Wij hebben contact met Samsung en we zorgen ervoor dat iedereen die de Samsung S20 heeft besteld tijdens de pre-order periode zijn Galaxy Buds zo snel mogelijk toegezonden krijgt.

Hey Cas, Moeten wij hier nog wat voor doen of geldt dit gewoon voor iedereen?

 

Gr Michael


Ik heb net een mail dat ze alles hebben goedgekeurd. En dat ze binnen 6 weken worden opgestuurd..

Ik heb de mail van de bestelling naar samsung doorgestuurd. Daarin mijn registratienr die bij de mail van samsung hoort. En daarbij mijn contract en de mail met aankoop. 

En dat is vandaag gedaan en goedgekeurd. 

Dus bellen met Samsung. 

Zeggen dat je geen pre order hebt. Maar alleen een mail van je bestelling en dan kunnen ze zien welke dag je die hebt gekregen. 

Maar was heel veel werk.

Maar ik krijg ze dus. 

Gr Martine

Hoi Martine

In mijn bevestigingsmail staat alleen een bedrag en niet een omschrijving dat het de Samsung s20 betreft. Was dat bij jou wel? Ik heb wel het abonnement verlengd en geen nieuw abonnement aangeschaft. Misschien is hierdoor de mail anders.


Hallo Cas,.

Ik Hmheb exact hetzelfde probleem pre order in verlenging met een samsung S20 plus. Ik heb geen orderbevestiging ontvangen op de datum dat ik alles telefonisch op 25 februari heb geregeld. Nu heb ik de aanvraag voor de buds gedaan met een factuur die helaas op de bezorg datum van het toestel staat en die datum valt buiten de actieperiode. Samsung reeds gesproken en zij hebben aan dat ik van jullie een orderbevestiging moet ontvangen ( had moeten ontvangen op 25 feb.)

Graag ontvang ik een orderbevestiging van de datum waarop ik de verlenging heb geregeld met jullie, 

 

Kun je helpen cas??


Hallo Cas, ik heb dezelfde problemen met de aanvraag.

Ik heb je inmiddels een pb gestuurd. Ik hoop dat het snel wordt opgelost. 

Hou je ons op de hoogte?

Groeten Jeroen


Update :
Bedankt voor jullie priveberichten.
Intern is dit onderzocht en wij gaan er alles aan doen om dit zo spoedig mogelijk te fixen. 
Wij hebben contact met Samsung en we zorgen ervoor dat iedereen die de Samsung S20 heeft besteld tijdens de pre-order periode zijn Galaxy Buds zo snel mogelijk toegezonden krijgt.


Hey @John78 
Ik ga er alles aan doen om dit voor jou op te lossen.
Daarvoor heb ik jouw gegevens nodig. 

Kan je mij een privébericht sturen met:

  • Naam
  • Adres
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer

Als ik deze heb ontvangen ga ik direct voor je aan de slag. Dit geldt ook voor @hesselhal


Wat @Cypher aangeeft is zeker een optie! 
Samsung is uiteindelijk de verantwoordelijke voor deze actie. 




 

Hallo Cas, 

 

Ik heb contact gehad met samsung en ze hebben één document nog met het volgende er in:

- Bij een deelnemende winkel is gekocht (logo/naam winkel)
- Binnen de actieperiode is gekocht (aan de aankoopdatum)
- Hetzelfde is als het toestel die je in het echt hebt gekregen (aan de hand van het IMEI nummer, deze staat op de factuur en op de foto van de sticker)
- Door jou is gekocht (naam)

 

Graag ontvang ik dit van jullie. Ik heb je ook al een prive berricht gestuurd.

Groeten,

Hessel


Hallo Cas

Ik heb al 2 keer gebeld met Samsung, 5 mailtjes gestuurd met van alles wat ik over mijn preorders kan vinden (abo wijziging, factuur, streepjescode en imei van de verpakking, bestelgegevens uit MijnTele2). Tevens heb ik gebeld met een collega van jou die aangaf dat het ordernummer alleen al voldoende zou moeten zijn voor Samsung (hier zouden ze op kunnen zoeken) omdat hierover afspraken zijn gemaakt tussen Samsung en Tele2. Vandaag heb ik de afwijzing ontvangen en volgens mij ligt de schuld niet bij Samsung maar bij Tele2. Stuur bij de bestelling toch gewoon een mail met besteldatum, omschrijving van de telefoon en prijs. Dat is toch normaal als je iets koopt? Dan was al deze energie in deze toch al vervelende periode niet nodig geweest.

Ik zal je een privé bericht sturen en hoop dat je het voor mij oplost. 

 

groet, Rob

 

 


Hoi @Martine Nijboer en @Robbies 
Welkom op onze community.
Ik ga jullie ook helpen hiermee! 
Ook ontvang ik graag jullie gegevens zodat ik dit kan doorzetten binnen ons team.

Kan je mij een privébericht sturen met:

  • Naam
  • Adres
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer

Als ik deze heb ontvangen ga ik direct voor je aan de slag. 

Het is belangrijk dat er een document aan Samsung wordt getoond met de orderdatum. Bijvoorbeeld de bevestigingse-mail.


@Robbies De informatie de ik gaf is niet up to date.
Als je al die gevraagde gegevens opstuurt heeft Samsung wel alle informatie die zij nodig hebben. 
Echter delen wij die niet volledig met onze klanten op die manier.
Wij zijn dit aan het uitzoeken en gaan dit zo snel mogelijk oplossen! 

Weet dat wij op de hoogte zijn hiervan en er alles aan doen om dit te fixen.

Stay safe & stay home. 

Ik heb alles al rond. Mijn aanvraag is goedgekeurd. Dus je hoef mij niet meer te helpen. 

Toch bedankt


Hoi @Martine Nijboer en @Robbies 
Welkom op onze community.
Ik ga jullie ook helpen hiermee! 
Ook ontvang ik graag jullie gegevens zodat ik dit kan doorzetten binnen ons team.

Kan je mij een privébericht sturen met:

  • Naam
  • Adres
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer

Als ik deze heb ontvangen ga ik direct voor je aan de slag. 

Het is belangrijk dat er een document aan Samsung wordt getoond met de orderdatum. Bijvoorbeeld de bevestigingse-mail.


@Robbies De informatie de ik gaf is niet up to date.
Als je al die gevraagde gegevens opstuurt heeft Samsung wel alle informatie die zij nodig hebben. 
Echter delen wij die niet volledig met onze klanten op die manier.
Wij zijn dit aan het uitzoeken en gaan dit zo snel mogelijk oplossen! 

Weet dat wij op de hoogte zijn hiervan en er alles aan doen om dit te fixen.

Stay safe & stay home. 


Wat een slechte actie weer van Samsung (en min of meer ook van Tele2)! Alles volledig buiten de privacy regels (samsung: het contract gaat jullie helemaal niets aan!) en alleen als je dus echt smeekt, krijg je waar je in feite voor betaald hebt. Lekker makkelijk als de bestelling al binnen is. En makkelijk van Tele2 om de verantwoordelijkheid snel bij Samsung terug te leggen.

Tele2 verkoopt een actie ‘gratis earbuds bij een pre-order’. In feite ligt de verantwoordelijkheid van levering dus bij Tele2 en niet alleen bij Samsung.

Tele2: wij zijn vast niet de enige klanten die dit probleem hebben.

Los het s.v.p. op!
NIET OMDAT HET MOET…. MAAR OMDAT HET KAN ;)


Hey @John78 
Ik ga er alles aan doen om dit voor jou op te lossen.
Daarvoor heb ik jouw gegevens nodig. 

Kan je mij een privébericht sturen met:

  • Naam
  • Adres
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer

Als ik deze heb ontvangen ga ik direct voor je aan de slag. Dit geldt ook voor @hesselhal


Wat @Cypher aangeeft is zeker een optie! 
Samsung is uiteindelijk de verantwoordelijke voor deze actie. 




 


Hoi @hesselhal en @John78 
Welkom op onze community en bedankt voor jullie vraag.

Allereerst wat tof dat jullie de Samsung S20 hebben besteld bij Tele2! :grin:

Goed om te horen dat jullie het toestel binnen hebben. Dat helpt jullie de komende dagen beter door denk ik zo!


Wat betreft de actie met Samsung, wij hebben hierover afspraken gemaakt.

Ik heb het direct voor jullie uitgezocht!

Om deel te nemen aan de actie ontvangt Samsung graag de volgende gegevens: 
1. Een kopie van de pakbon; en
2. Een kopie van de orderbevestiging; en
3. Een kopie van het contract; en
4. Een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN-code en het IMEI-nummer.

Het Pre-order bewijs is de bevestiging die wij per mail hebben gestuurd op het moment dat jij jouw toestel hebt besteld. 
Deze kan je in jouw mailbox terugvinden!
Ik hoor graag of dit lukt, want ik wil dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost voor jullie! 

 

Stay Safe! :innocent: