beantwoord

Samsung s20 ultra pre order galaxy buds probleem

  • 17 March 2020
  • 37 reacties
  • 3158 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

37 reacties

Hoi @Martine Nijboer en @Robbies 
Welkom op onze community.
Ik ga jullie ook helpen hiermee! 
Ook ontvang ik graag jullie gegevens zodat ik dit kan doorzetten binnen ons team.

Kan je mij een privébericht sturen met:

  • Naam
  • Adres
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer

Als ik deze heb ontvangen ga ik direct voor je aan de slag. 

Het is belangrijk dat er een document aan Samsung wordt getoond met de orderdatum. Bijvoorbeeld de bevestigingse-mail.


@Robbies De informatie de ik gaf is niet up to date.
Als je al die gevraagde gegevens opstuurt heeft Samsung wel alle informatie die zij nodig hebben. 
Echter delen wij die niet volledig met onze klanten op die manier.
Wij zijn dit aan het uitzoeken en gaan dit zo snel mogelijk oplossen! 

Weet dat wij op de hoogte zijn hiervan en er alles aan doen om dit te fixen.

Stay safe & stay home. 

Ik heb alles al rond. Mijn aanvraag is goedgekeurd. Dus je hoef mij niet meer te helpen. 

Toch bedankt

Hallo Cas

Ik heb al 2 keer gebeld met Samsung, 5 mailtjes gestuurd met van alles wat ik over mijn preorders kan vinden (abo wijziging, factuur, streepjescode en imei van de verpakking, bestelgegevens uit MijnTele2). Tevens heb ik gebeld met een collega van jou die aangaf dat het ordernummer alleen al voldoende zou moeten zijn voor Samsung (hier zouden ze op kunnen zoeken) omdat hierover afspraken zijn gemaakt tussen Samsung en Tele2. Vandaag heb ik de afwijzing ontvangen en volgens mij ligt de schuld niet bij Samsung maar bij Tele2. Stuur bij de bestelling toch gewoon een mail met besteldatum, omschrijving van de telefoon en prijs. Dat is toch normaal als je iets koopt? Dan was al deze energie in deze toch al vervelende periode niet nodig geweest.

Ik zal je een privé bericht sturen en hoop dat je het voor mij oplost. 

 

groet, Rob

 

 

Reputatie 6
Badge +2

Hi @Appie3,

Welkom op onze community! :thumbsup:
Goed dat je dit nu aangeeft, ik ga er gelijk achteraan.
Daarvoor heb ik jouw gegevens nodig.

Stuur een privébericht met de volgende gegevens :

  • Naam
  • Adres
  • Laatste 4 cijfers van jouw IBAN-rekeningnummer
  • Geboortedatum

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas
Dan ga ik er alles aan doen om die Samsung Buds voor jou te fixen!
Geen zorgen, dit gaat goed komen.


 

Reputatie 6
Badge +2

Update:

We doen er alles aan om dit issue op te lossen. Deze actie verloopt niet vlekkeloos.  In overleg met Samsung is een stappenplan opgesteld. Het is even werk maar het geduld wordt beloond met die mooie Samsung Buds+. 

 

Wat moet je doen om aanspraak te maken op de pre-sale actie?

  1. De orderbevestiging (mail) uitprinten (pdf). Als deze is uitgeprint zie je op de uitgeprinte versie ook de verzenddatum 02-03-2020 staan.
  2. Het bijgevoegde contract uitprinten (pdf). Hierop staat het toestel Samsung Galaxy S20.
  3. De pakbon inscannen (pdf) van het geleverde toestel. Hierop staat het IMEI-nummer
  4. Een foto maken van de doos van het toestel. Hierop staat het IMEI-nummer van het toestel.

Alle documenten kan je aanleveren aan Samsung via de actie pagina om zo aanspraak te maken op de actie. Je kan deze link gebruiken om je aan te melden voor de Galaxy buds van Samsung.
 

Zo moet het goedkomen. Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is. Als je vragen hebt let me know! Ik sta voor je klaar.

Stay safe! 
:innocent:

Hey @John78 
Ik ga er alles aan doen om dit voor jou op te lossen.
Daarvoor heb ik jouw gegevens nodig. 

Kan je mij een privébericht sturen met:

  • Naam
  • Adres
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer

Als ik deze heb ontvangen ga ik direct voor je aan de slag. Dit geldt ook voor @hesselhal


Wat @Cypher aangeeft is zeker een optie! 
Samsung is uiteindelijk de verantwoordelijke voor deze actie. 




 

Hallo Cas, 

 

Ik heb contact gehad met samsung en ze hebben één document nog met het volgende er in:

- Bij een deelnemende winkel is gekocht (logo/naam winkel)
- Binnen de actieperiode is gekocht (aan de aankoopdatum)
- Hetzelfde is als het toestel die je in het echt hebt gekregen (aan de hand van het IMEI nummer, deze staat op de factuur en op de foto van de sticker)
- Door jou is gekocht (naam)

 

Graag ontvang ik dit van jullie. Ik heb je ook al een prive berricht gestuurd.

Groeten,

Hessel

Reputatie 6
Badge +2

Update :
Bedankt voor jullie priveberichten.
Intern is dit onderzocht en wij gaan er alles aan doen om dit zo spoedig mogelijk te fixen. 
Wij hebben contact met Samsung en we zorgen ervoor dat iedereen die de Samsung S20 heeft besteld tijdens de pre-order periode zijn Galaxy Buds zo snel mogelijk toegezonden krijgt.

Ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb alles al opgestuurd maar ze willen meer bewijs. Bevestigingsmail en factuur is niet voldoende.

Het is weer lekker geregeld. Ook het contract wat ik heb gekregen van tele2 klopt niet tot driemaal toe.

Kan tele2 niet gewoon een orderbevestiging sturen met daarin alle gegevens?

Mijn aanvraag is vandaag eindelijk goedgekeurd!

Ik heb via de mail contact gezocht met samsung en het probleem aangegeven, hier werd weer gevraagd om een pre-order bewijs. (Ja echt waar..)

Ik heb toen de bevestigings mail die je van tele2 krijgt als je je bestelling gedaan hebt (met je contract en retourformulier etc er bij) doorgemaild naar samsung waarna mijn aanvraag eindelijk werd goedgekeurd! :-)

 

Hopelijk hebben jullie hier wat aan.

Mocht je dit ook willen proberen is hier het email adres: samsungmobile@consumercare.info

(onder vermelding van je registratienummer)

Fijne dag allemaal!

Reputatie 6
Badge +2

Update: De meeste klanten die recht hadden op de Buds+ hebben deze thuis ontvangen.

Mocht je nog problemen ervaren met deze actie dan ontvang ik graag jouw informatie.

Stuur een privébericht met de volgende gegevens :

  • Naam
  • Adres
  • Laatste 4 cijfers van jouw IBAN-rekeningnummer
  • Geboortedatum

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas
Ik sta voor je klaar!

Hallo Cas, ik heb dezelfde problemen met de aanvraag.

Ik heb je inmiddels een pb gestuurd. Ik hoop dat het snel wordt opgelost. 

Hou je ons op de hoogte?

Groeten Jeroen

Reputatie 6
Badge +2

We krijgen steeds meer signalen dat het onze klanten het lukt om de aanvraag te doen!
Als je er niet uitkomt met Samsung, laat het mij weten middels een privébericht. 

Stuur een privébericht met de volgende gegevens :

  • Naam
  • Adres
  • Laatste 4 cijfers van jouw IBAN-rekeningnummer
  • Geboortedatum

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas

Ik duik er dan direct voor je in.

Stay safe!:innocent:

Hallo Cas,.

Ik Hmheb exact hetzelfde probleem pre order in verlenging met een samsung S20 plus. Ik heb geen orderbevestiging ontvangen op de datum dat ik alles telefonisch op 25 februari heb geregeld. Nu heb ik de aanvraag voor de buds gedaan met een factuur die helaas op de bezorg datum van het toestel staat en die datum valt buiten de actieperiode. Samsung reeds gesproken en zij hebben aan dat ik van jullie een orderbevestiging moet ontvangen ( had moeten ontvangen op 25 feb.)

Graag ontvang ik een orderbevestiging van de datum waarop ik de verlenging heb geregeld met jullie, 

 

Kun je helpen cas??