beantwoord

Samsung s20 ultra pre order galaxy buds probleem

  • 17 March 2020
  • 37 reacties
  • 3158 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

37 reacties

Hallo Cas

Ik heb al 2 keer gebeld met Samsung, 5 mailtjes gestuurd met van alles wat ik over mijn preorders kan vinden (abo wijziging, factuur, streepjescode en imei van de verpakking, bestelgegevens uit MijnTele2). Tevens heb ik gebeld met een collega van jou die aangaf dat het ordernummer alleen al voldoende zou moeten zijn voor Samsung (hier zouden ze op kunnen zoeken) omdat hierover afspraken zijn gemaakt tussen Samsung en Tele2. Vandaag heb ik de afwijzing ontvangen en volgens mij ligt de schuld niet bij Samsung maar bij Tele2. Stuur bij de bestelling toch gewoon een mail met besteldatum, omschrijving van de telefoon en prijs. Dat is toch normaal als je iets koopt? Dan was al deze energie in deze toch al vervelende periode niet nodig geweest.

Ik zal je een privé bericht sturen en hoop dat je het voor mij oplost. 

 

groet, Rob

 

 

Hoi @Martine Nijboer en @Robbies 
Welkom op onze community.
Ik ga jullie ook helpen hiermee! 
Ook ontvang ik graag jullie gegevens zodat ik dit kan doorzetten binnen ons team.

Kan je mij een privébericht sturen met:

  • Naam
  • Adres
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer

Als ik deze heb ontvangen ga ik direct voor je aan de slag. 

Het is belangrijk dat er een document aan Samsung wordt getoond met de orderdatum. Bijvoorbeeld de bevestigingse-mail.


@Robbies De informatie de ik gaf is niet up to date.
Als je al die gevraagde gegevens opstuurt heeft Samsung wel alle informatie die zij nodig hebben. 
Echter delen wij die niet volledig met onze klanten op die manier.
Wij zijn dit aan het uitzoeken en gaan dit zo snel mogelijk oplossen! 

Weet dat wij op de hoogte zijn hiervan en er alles aan doen om dit te fixen.

Stay safe & stay home. 

Ik heb alles al rond. Mijn aanvraag is goedgekeurd. Dus je hoef mij niet meer te helpen. 

Toch bedankt

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Martine Nijboer en @Robbies 
Welkom op onze community.
Ik ga jullie ook helpen hiermee! 
Ook ontvang ik graag jullie gegevens zodat ik dit kan doorzetten binnen ons team.

Kan je mij een privébericht sturen met:

  • Naam
  • Adres
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer

Als ik deze heb ontvangen ga ik direct voor je aan de slag. 

Het is belangrijk dat er een document aan Samsung wordt getoond met de orderdatum. Bijvoorbeeld de bevestigingse-mail.


@Robbies De informatie de ik gaf is niet up to date.
Als je al die gevraagde gegevens opstuurt heeft Samsung wel alle informatie die zij nodig hebben. 
Echter delen wij die niet volledig met onze klanten op die manier.
Wij zijn dit aan het uitzoeken en gaan dit zo snel mogelijk oplossen! 

Weet dat wij op de hoogte zijn hiervan en er alles aan doen om dit te fixen.

Stay safe & stay home. 

Wat een slechte actie weer van Samsung (en min of meer ook van Tele2)! Alles volledig buiten de privacy regels (samsung: het contract gaat jullie helemaal niets aan!) en alleen als je dus echt smeekt, krijg je waar je in feite voor betaald hebt. Lekker makkelijk als de bestelling al binnen is. En makkelijk van Tele2 om de verantwoordelijkheid snel bij Samsung terug te leggen.

Tele2 verkoopt een actie ‘gratis earbuds bij een pre-order’. In feite ligt de verantwoordelijkheid van levering dus bij Tele2 en niet alleen bij Samsung.

Tele2: wij zijn vast niet de enige klanten die dit probleem hebben.

Los het s.v.p. op!
NIET OMDAT HET MOET…. MAAR OMDAT HET KAN ;)

Ik heb net een mail dat ze alles hebben goedgekeurd. En dat ze binnen 6 weken worden opgestuurd..

Ik heb de mail van de bestelling naar samsung doorgestuurd. Daarin mijn registratienr die bij de mail van samsung hoort. En daarbij mijn contract en de mail met aankoop. 

En dat is vandaag gedaan en goedgekeurd. 

Dus bellen met Samsung. 

Zeggen dat je geen pre order hebt. Maar alleen een mail van je bestelling en dan kunnen ze zien welke dag je die hebt gekregen. 

Maar was heel veel werk.

Maar ik krijg ze dus. 

Gr Martine

Nou, ik ben ook al de hele week bezig. Ze vragen steeds voor een preorder bewijs. Ik heb al van alles opgestuurd maar blijkbaar geldt niks als preorder bewijs. Ik heb ook al contact gehad met Tele2 maar daar geven ze aan dat het ordernummer voldoende moet zijn voor Samsung om mijn gegevens in te zien. Toen maar weer Samsung gebeld. Zij geven aan dat ze niks met een ordernummer van Tele2 kunnen doen.

Gewoon slecht van Tele2 dat als je de telefoon preordered dat er dan geen mail komt waarin deze bestelling bevestigd wordt. Dat is toch normaal als je iets besteld? Ze sturen alleen een contractwijziging en daar staat niks over de Samsung S20 in. De factuur die je later krijgt heeft niet de besteldatum maar de leveringsdatum.

Mijn aanvraag is afgewezen en heb nu vanuit mijn account /orderstatus een print van mijn bestelling op 7 maart gemaild naar Samsung. Hopelijk is dit wel voldoende. Er staat in ieder geval de juiste datum, de samsung S20 plus en het ordernummer in. Ben benieuwd. Ik wordt hier zo moe van Tele2.

 

De info van Cas van Tele2 zoals in een eerder bericht is pure onzin. Dat werkt niet.

 

De groeten

Rob

Ik ben er ook mee bezig. 

Mail contact met Samsung. 

Maar snap niet dat er op geen enkel formulier een pre order datum staat van Tele 2. 

Op contract niet, op bestelling niet. En bij bestelmail zit geen bijlage zodat je de bestelling niet kunt downloaden. En op website mijn tele staat wel een ordernr. Maar kunt nergens een bestand vinden van deze order. 

Maar ik ga er vanuit dat tele 2 en Samsung samen dit uitzoeken. 

Want denk dat velen deze telefoon hebben genomen voor de earbuds. Anders had ik de s10 gewoon besteld met losse earbuds kopen. 

Reputatie 6
Badge +2

Hey @John78 
Ik ga er alles aan doen om dit voor jou op te lossen.
Daarvoor heb ik jouw gegevens nodig. 

Kan je mij een privébericht sturen met:

  • Naam
  • Adres
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer

Als ik deze heb ontvangen ga ik direct voor je aan de slag. Dit geldt ook voor @hesselhal


Wat @Cypher aangeeft is zeker een optie! 
Samsung is uiteindelijk de verantwoordelijke voor deze actie. 




 

Promotie acties van Samsung zijn bijna altijd een drama als je er gebruik van wilt maken, die laten je van alles dubbel opsturen en zelfs dan is het nog niet goed en dat duurt en duurt maar.

De tip is dan om naar de Samsung website te gaan, en contact te zoeken met een Samsung moderator.

Die helpen je er dan doorheen.

Hi Cas,

Dank voor het uitzoeken en voor de reactie. Wat een slechte actie van Samsung. Blijkbaar hebben zij nog niet van de GDPR regels gehoord. In principe gaat het contract ze helemaal niets aan, laat staan alle persoonlijke gegevens die erin vermeld staan.

Overigens was het ook niet verkeerd geweest als Tele2 vooraf uitlegt hoe een actie werkt en wat je ervoor moet doen.

Die pakbon heb ik niet meer. Is die eventueel nog als kopie te krijgen?

Alvast dank!

Mvg,

John

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @hesselhal en @John78 
Welkom op onze community en bedankt voor jullie vraag.

Allereerst wat tof dat jullie de Samsung S20 hebben besteld bij Tele2! :grin:

Goed om te horen dat jullie het toestel binnen hebben. Dat helpt jullie de komende dagen beter door denk ik zo!


Wat betreft de actie met Samsung, wij hebben hierover afspraken gemaakt.

Ik heb het direct voor jullie uitgezocht!

Om deel te nemen aan de actie ontvangt Samsung graag de volgende gegevens: 
1. Een kopie van de pakbon; en
2. Een kopie van de orderbevestiging; en
3. Een kopie van het contract; en
4. Een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN-code en het IMEI-nummer.

Het Pre-order bewijs is de bevestiging die wij per mail hebben gestuurd op het moment dat jij jouw toestel hebt besteld. 
Deze kan je in jouw mailbox terugvinden!
Ik hoor graag of dit lukt, want ik wil dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost voor jullie! 

 

Stay Safe! :innocent:

Dat zou ik ook graag willen weten. Mijn aanvraag voor de earbuds is ook afgewezen door Samsung.

Reden:

  • Er is geen aankoopdatum zichtbaar (of leesbaar) op het aankoopbewijs.
  • Er is geen pre-order bewijs aangeleverd.

Tele2: hoe kunnen we dit oplossen?

 

Mvg,
John