De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier algemene informatie en info over MijnTele2
Recent actief
Moet bewijs leveren dat ik toestel krediet afbetaal en dat de bkr afgemeld word ,maar er is bij tele 2 geen toestel krediet van mij bekend ,en toch bkr ,nu heb ik op hele korte termijn bewijs nodig dat er geen krediet is en dat bkr afgemeld word ,of dat ik het toestelkrediet kan aflossen en afgemeld word ,of dat er een fout is gemaakt,lukt dat niet op heel korte termijn dan word mijn koop ontbonden omdat ik mijn hypotheek niet rond krijg dus is spoed bij,is een fout bij tele 2 ,geen krediet bekend en kunnen ook niks vinden van bkr ,zou dit graag snel opgelost hebben.
Er staat steeds dat mijn verbruiksgegevens niet kunnen worden geladen, ik kan nu geen extra 2gb aanvragen (ik ben door mij ulimited dagbundel heen)Ik heb alles al geprobeerd; de app opnieuw opstarten/cache verwijderen, telefoon opnieuw opstarten simkaart erin en eruit doen, praten met de bot bracht me hierheen
Ik wilde zojuist inloggen via mijntele2 op browser (safari). Tot mijn verbazing kreeg ik een foutmelding op het wachtwoord, dat gewoon in. zijn keychain zit (OSX). Na een aantal pogingen dacht ik: okay dan maar een nieuw ww. Via ww vergeten aangevraagd, nieuw ww ingesteld. Maar ik hierop opnieuw een foutmelding. Ik heb dit een aantal keer geprobeerd met telkens dezelfde uitkomst. Kan iemand me uit de brand helpen? Alvast bedankt!
Ik heb kort geleden mijn abonnement verlengd. Eerder had ik een verkeerde telefoon besteld en dit geannuleerd. Vervolgens heb ik opnieuw een telefoon aangevraagd. Omdat het annuleren en aanvragen naast elkaar afliep registreerde tele2 mij als nieuwe klant (mijn fout).Ik kreeg een nieuwe simkaart met ander telefoonnummer. Ik heb toen gebeld voor nummerbehoud en dit kon geregeld worden. Alleen nu is mijn account in tele 2 leeg. Ik probeer mijn telefoonnummer toe te voegen en dan komt er een melding in beeld met de tekst: dit abonnement is al gekoppeld aan een ander account. Ontkoppel het abonnement eerst uit het andere account voordat je de koppeling maakt voor dit account.
Ik heb het contract van mijn telefoonnummer overgenomen van mijn vader door middel van jummerbehoud (rond april). Nu kan ik sindsdien niets meer zien in mijntele2. Het mailadres die destijds gekoppeld stond, was van mij en heb ik gewijzigd naar een andere (email2) toen ik het contract overnam. Het mailadres (email1) die aan mijn huidige abonnement en telefoonnummer gekoppeld is, weergeeft echter geen lopend abonnement in mijntele2. Ook als ik inlog met email2 is er geen actief abonnement in mijntele2. Beide e-mails geven de melding als ik mijn telefoonnummer wil koppelen dat het telefoonnummer reeds aan een ander mailadres gekoppeld staat. Hoe kan ik dit oplossen? Het lijkt alsof mijn telefoonnummer rondzweeft zonder mailkoppeling voor mijntele2. Terwijl ik e-mails wel ontvang over mijn huidige facturen van mijn nummer op email1.
Hoi Tele2,Ik zou graag mijn huidige nummer willen ontkoppelen van een oud tele2 account (van mijn moeder), dit zodat ik hem aan mijn nu eigen account kan toevoegen. Ik kan deze optie echter nergens vinden op de app, ook niet op het oude account, en vroeg me dus af of jullie mij verder kunnen helpen. Mijn nummer is tevens ook al verdwenen van het oude account, als ik deze aan mijn eigen account wil toevoegen geeft het aan dat mijn nummer nog gekoppeld is aan een ander account.Ik hoor graag van jullie! Met vriendelijke groet,Jeroen.
Ik heb gisteren een nieuw abonnement gekocht en deze zou ik graag gebruiken alleen als ik mijn simkaart wil activeren krijg ik deze meldingWat moet ik nu doen?
Hallo,Ik krijg op dit moment alleen elke maand de factuur per mail van mijn eerste telefoonnummer. Als ik de instelling wijzig voor het tweede telefoonnummer, dan wordt er aangegeven dat de instelling is opgeslagen. Maar als ik daarna naar de instelling terug ga, dan is mijn keuze weer ongedaan gemaakt.Graag hulp hierbij.
Ik ben opzoek naar een klachtenformulier alleen kan ik deze niet vinden. Iemand die hierbij kan helpen?
Ik heb al langer een tele2 abonnement met hetzelfde nummer. Eerst op naam van familie. Enkele maanden geleden is het overgezet op mijn naam. Er werd toen verteld dat ik een maand of twee moest wachten voordat ik in kon loggen in mijn Tele2, maar het lukt nog steeds niet om het abonnement te koppelen. Ik krijg steeds een foutmelding. Ik heb ook al een account aangemaakt met een ander mailadres om te kijken of dat lukt, maar dat werkt ook niet. Hoe los ik dit op?
Afgelopen jaar heb ik een nieuw abbonnement bij jullie afgesloten en mijn nummer overgezet van mijn moeders naam op die van mijzelf. Nu kan ik in Mijn Tele2 mijn abbonnement niet koppelen omdat deze al gekoppeld is aan een ander account (ik denk die van mijn moeder nog steeds). Op dat account kunnen we het nummer echter ook niet meer gekoppeld vinden. Hoe kan ik het nummer nu ontkoppelen van het oude account wat niet meer gebruikt wordt en het nummer toevoegen aan mijn eigen account?
Mijn account heb ik al langere tijd, toen nog via @ Zonnet. Nu wil ik wederom de aap voor mobiele telefoons installerenGebruikersnaam uiteraard bekend maar inlog kwijt. Opgevraagd met opgave nieuw mailadres opdat Zonnet.nl niet meer werkzaam zou zijn.Krijg GEEN herstel mail binnen via mailadres.Doe ik het opnieuw opvragen naar Zonnet adres komt het wel binnen. Na invoeren een melding dat er al een ander account geregistreerd staat ??? Rara wat is de juiste manier ? Als ik een mail via outlook naar mijn Zonnet adres stuur komt deze ook gelijk binnen.Dus Zonnet werkt nog wel.Maar hoe is dan mijn account geregistreerd bij Tele 2 ????
voorheen had ik een abbonement bij Tele2, en na wat administratieve fouten heb ik deze moeten bëeindigen.Toen heb ik gelijk een nieuw abbonement afgesloten bij Tele2 en gevraagd om nummerbehoud, dit is allemaal in orde nu en ik heb een nieuw abbonement met mijn oude nummer. Alleen het probleem is nu als ik dit nummer van (oud)abbonement 1 probeer te koppelen aan de MijnTele2 app van (nieuw)abbonnement 2, geeft hij aan dat dit nummer al in gebruik is. Ik kan nu dus geen facturen/vebruik nakijken en ook geen extra MB's bijbestellen als dit nodig is. Ik hoop snel een oplossing te vinden.
Hi,Onlangs ben ik van abonnement en telefoon gewisseld, met nummerbehoud en beide abonnementen bij Tele2. Echter als ik nu inlog op mijntele2 staat er dat ik een abonnement moet toevoegen, maar elke keer als ik dat probeer lukt het niet omdat het al gekoppeld is. Zowel inloggen met mijn oude account als mijn reeds nieuwe aangemaakte account heeft beide geen zin, zo kan ik nu niks inzien qua verbruik en facturen. Iemand die hier raad mee weet, dan hoor ik het graag!Bij voorbaat dank,Anne
Ik wil mijn forum account verwijderen/beëindigen. @Marciano van Tele2 @Johrick van Tele2
Hiervoor waren de privacy instellingen al verdwenen uit mijn tele2 en werd ik verwezen naar de afmeldpagina die vermeld wordt in mails. Deze afmeld link in mails werkt nu echter ook niet meer voor mij.De pagina https://www.tele2.nl/afmelden (eventueel gevolgd door exacte e-mail informatie zoals in afmeldlink van door jullie verstuurde e-mails) heeft dit als resultaat. Ik wijs jullie er hierbij op dat bij het online verstrekken van toestemming voor het verwerken van privacy gevoelige informatie of wanneer deze het gevolg is van een online aanmelding of aangaan van een online contract, deze toestemming net zo makkelijk online veranderd moet kunnen worden. Dat is op dit moment niet mogelijk.De autoriteit persoonsgegevens zegt daar het volgende over; Jullie komen voor tele2 thuis thuis klanten echter niet verder dan dit:Dat is dus juist wat expliciet niet is toegestaan. Mooi dat voor telefoon klanten de privacy instellingen nog wel bereikbaar zijn in mijn tele2, maar deze moeten voor de th
Deze maand is mijn telefoonnummer overgegaan van mijn moeders account naar mijn eigen account. Van een tele2 naar een tele2 abonnement.Mijn telefoonnummer heb ik ontkoppeld uit mijn moeders tele2 account. Nu wil ik mijn nummer toevoegen aan mijn eigen tele2 account, maar dan krijg ik de foutmelding. 'Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander account’Maar het nummer is al ontkoppeld uit mijn moeders account, dit heb ik meerdere keren gecontroleerd. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?
Abonnement koppelen aan account lukt niet
Ik heb een klacht. Mijn vrouw heeft al jaren Tele2. Daar heb ik een uiteindelijk een tweede abonnement voor mijn dochter aan toegevoegd. De twee accounts zijn door Tele2 door elkaar gehaald. Log ik in op het Mijn Tele2 account van mijn dochter dan kom ik bij het account van mijn vrouw. Inloggen op het account van mijn vrouw lukt helemaal niet meer. Vervolgens krijg ik wel een mail waarin staat dat Mijn Tele2 wordt opgeheven omdat er al enige tijd niet is ingelogd.Omdat Tele2 niet beschikbaar is via mail moet je wel bellen maar dit is niet gratis (echt heel servicegericht van Tele2). Uiteindelijk gebeld en na heel lang wachten iemand aan de lijn gehad die ons probleem niet begreep en maar bleef herhalen dat we het zelf allemaal konden oplossen (NOT). Uiteindelijk dus niet geholpen maar wel € 15,74!!! EXTRA aan mijn maandrekening toegevoegd. Dit is ronduit schandalig. Dat Tele2 kosten in rekening brengt voor zijn eigen klanten is al belachelijk (ik zit zelf bij Vodafone en daar kost cont
Aangezien ik de laatste tijd veel op het forum te vinden ben wou ik even vermelden dat soms als ik de forum pagina https://forum.tele2.nl/ wil laden de pagina leeg blijft en ik deze vreemde melding krijg:Geen idee wat het betekend, en meestal helpt het om de browser af te sluiten en opnieuw de pagina proberen te laden. Maar ik wou het toch even melden voor de website techneuten van tele2.
Beste Tele2 Ik probeer sinds 2x dagen in te loggen in de tele 2 app.Telkens krijg ik de melding dat het niet lukt.Ik heb meerdere malen mijn wachtwoord aangemaakt ect nog steeds dezelfde melding. Waar ligt dit aan ? Is er een storing?MvgDeva
Aangezien mijn provider account van tele2 helemaal kapot gemaakt wordt met phishing, en bovendien forum notificaties ook al jaren niet binnenkomen op mijn provideraccount van tele2, omdat insided, de maker van de software van dit forum bij interNLnet wel geblokkeerd wordt doordat het op een spamlijst staat, wil ik het e-mail adres van mijn forum account wijzigen (dus niet mijntele2 of de tele2 comnunicatie, dat heb ik 2 jaar geleden al aan een ander e-mail account gehangen). Dus hoe en waar kan ik mijn e-mail wijzigen voor mijn forum account. Ik kan wel persoonlijke gegevens wijzigen, en het wachtwoord, maar ik zie nergens waar ik het e-mail adres kan wijzigen?
Ik heb 2 weken geleden een nieuw abonnement afgesloten bij Tele2. Al meteen kreeg ik bij het toevoegen van het mobiele abonnement een foutmelding. Dit gebeurd wanneer ik mijn nummer wil bevestigen via een SMS. Ik krijg te zien dat ik het later opnieuw moet proberen. Ondertussen ben ik 2 weken verder en krijg ik nog steeds dezelfde melding.Hoe kan ik dit oplossen?Mvg, Ludia.
Hallo,Voor paypal moet ik mijn identiteit bevestigen wat met meerdere documenten niet lukt.Het is mogelijk met een factuur van mijn tele2 abonnement alleen moet mijn volledige naam hier vermeld staan in plaats van alleen de eerste letter.Is het mogelijk om mijn volledige voor en achternaam te laten weergeven in de factuur?
Mijn werkelijke databundel wordt niet weergegeven in de Tele2 app. Ik heb een databundel van 20.000 Mb en een databundel klantenvoordeel van 5.000 Mb. Totaal dus 25.000 Mb. Echter in de app staat dat mijn totale databundel 22.000 Mb. De eerste 3000 Mb die ik verbruik zijn voor mij dus niet zichtbaar. Pas na 3000 Mb begint de teller af te tellen in de app. Dit is echt vreselijk vervelend en heb er ook TELE2 over gebeld. Daar zeggen ze doodleuk dat er bij hun in de App gewoon 25.000 Mb staat. Tja, eeuwige discussie, maar het klopt echt niet.ondertussen heb ik alle mogelijkheden om het misschien op te lossen gedaan volgens mij.uitgelogd uit de app en weer opnieuw ingelogd telefoon uitgezet en weer aangezet tele2 app verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd Hieronder een afbeelding van wat ik dus zie in de app.Wie weet raad?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.