Skip to main content
Info

Levertijden iPhone 12 Pro

Levertijden iPhone 12 Pro
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7114 reacties
  • 9 december 2020

Lijkt erop dat de leverachterstand door Apple opgelost wordt.


  • Snapt hoe het werkt
  • 11 reacties
  • 9 december 2020

22-10 de iphone 12 pro blue besteld, nog geen mail ontvangen. Iemand enig idee hoelang deze grap nog gaat duren???


  • Snapt hoe het werkt
  • 11 reacties
  • 9 december 2020
Tom96 schreef:

22-10 de iphone 12 pro blue besteld, nog geen mail ontvangen. Iemand enig idee hoelang deze grap nog gaat duren???

Ik bedoel de Iphone 12 pro blue 128 gb


  • Blijvertje
  • 29 reacties
  • 9 december 2020
Tom96 schreef:
Tom96 schreef:

22-10 de iphone 12 pro blue besteld, nog geen mail ontvangen. Iemand enig idee hoelang deze grap nog gaat duren???

Ik bedoel de Iphone 12 pro blue 128 gb

Ik hoop voor je morgen anders volgende week. Ik op 21-10 besteld en vandaag pas iets gehoord en ik zie dit ook bij andere


  • Snapt hoe het werkt
  • 11 reacties
  • 9 december 2020
Charl schreef:
Tom96 schreef:
Tom96 schreef:

22-10 de iphone 12 pro blue besteld, nog geen mail ontvangen. Iemand enig idee hoelang deze grap nog gaat duren???

Ik bedoel de Iphone 12 pro blue 128 gb

Ik hoop voor je morgen anders volgende week. Ik op 21-10 besteld en vandaag pas iets gehoord en ik zie dit ook bij andere

Gebeurd dit altijd op donderdag dan?


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 9 december 2020
Tom96 schreef:
Tom96 schreef:

22-10 de iphone 12 pro blue besteld, nog geen mail ontvangen. Iemand enig idee hoelang deze grap nog gaat duren???

Ik bedoel de Iphone 12 pro blue 128 gb

Die is ook bij de grote webshops niet leverbaar, populair toestel.


  • Blijvertje
  • 41 reacties
  • 10 december 2020

@eric 

 

 

Lijkt erop dat de leverachterstand door Apple opgelost wordt.
Niet dus. Zijn er maar enkele. 🤪 We zullen geduld moeten hebben...😞.


  • Snapt hoe het werkt
  • 11 reacties
  • 10 december 2020
pipodeclown schreef:
Tom96 schreef:
Tom96 schreef:

22-10 de iphone 12 pro blue besteld, nog geen mail ontvangen. Iemand enig idee hoelang deze grap nog gaat duren???

Ik bedoel de Iphone 12 pro blue 128 gb

Die is ook bij de grote webshops niet leverbaar, populair toestel.

Ik ben van mening als je een pre-order actie doet, dan mag je nooit 7 weken niet leverbaar zijn. In mijn geval stond er zelfs nog dat ik hem 26-10 zou ontvangen. Dus eigenlijk verkoop je iets wat je niet waar kan maken.


FenneBuijs
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 10 december 2020

Ik heb op 21-10 de iPhone 12 pro silver 128 gb besteld, nog steeds niks gehoord. Iemand al wel?


  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 10 december 2020

Ter info:

Iphone 12 Pro 128GB Graphite - Besteld op 6 november 2020 - Zojuist mail ontvangen voor levering (15 december ingepland) - Let op: deze mail verschijnt in spam. 


  • Blijvertje
  • 41 reacties
  • 10 december 2020

@FenneBuijs Ik heb dezelfde op 24 oktober besteld. Nog niets gehoord. Behalve dat het later werd...


Romeeromee
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 10 december 2020
Charl schreef:
Tom96 schreef:
Tom96 schreef:

22-10 de iphone 12 pro blue besteld, nog geen mail ontvangen. Iemand enig idee hoelang deze grap nog gaat duren???

Ik bedoel de Iphone 12 pro blue 128 gb

Ik hoop voor je morgen anders volgende week. Ik op 21-10 besteld en vandaag pas iets gehoord en ik zie dit ook bij andere

Ik heb deze op 28-10 besteld. Vorige week donderdag naar klantenservice gebeld. Gaven aan dat ik deze week “waarschijnlijk” wel bericht zou grijgen van AMP. Helaas ook nog niks ontvangen:(


  • 8 reacties
  • 10 december 2020

@Rutger001 , @FenneBuijs  Zelfde model op 20 oktober besteld, ook nog steeds niks gehoord.


  • Is lekker bezig
  • 9 reacties
  • 10 december 2020
Rutger001 schreef:

24 oktober de pro silver 128 gb besteld. Tja, Dit is dus week 7! Er stond 6-8 weken. Dus, of deze week of volgende week.:joy:

Mijne heb ik 29 oktober besteld vandaag precies week 6. ik duim voor je en voor mezelf😂🤞🏼!


  • Is lekker bezig
  • 8 reacties
  • 10 december 2020

@Romeeromee ik denk het niet want ik heb dezelfde besteld op 22-10 net zoals @Tom96 en ik heb nog niks gehoord helaas....


  • Blijvertje
  • 29 reacties
  • 10 december 2020
Romeeromee schreef:
Charl schreef:
Tom96 schreef:
Tom96 schreef:

22-10 de iphone 12 pro blue besteld, nog geen mail ontvangen. Iemand enig idee hoelang deze grap nog gaat duren???

Ik bedoel de Iphone 12 pro blue 128 gb

Ik hoop voor je morgen anders volgende week. Ik op 21-10 besteld en vandaag pas iets gehoord en ik zie dit ook bij andere

Ik heb deze op 28-10 besteld. Vorige week donderdag naar klantenservice gebeld. Gaven aan dat ik deze week “waarschijnlijk” wel bericht zou grijgen van AMP. Helaas ook nog niks ontvangen:(

Hou je junk/spam folder in de gaten. Bij mij kwam het in de junk folder. Succes


carolienvdsande
carolienvdsande schreef:

Hoi,

Op 19 november heb ik de iphone 12 pro gold 128gb besteld. Ik zal jullie op de hoogte houden! Iemand die ook toen heeft besteld?

Vandaag mijn nieuwe telefoon binnen gehad! Dat was zeker geen 6-8 weken :) 


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 10 december 2020
Tom96 schreef:
pipodeclown schreef:
Tom96 schreef:
Tom96 schreef:

22-10 de iphone 12 pro blue besteld, nog geen mail ontvangen. Iemand enig idee hoelang deze grap nog gaat duren???

Ik bedoel de Iphone 12 pro blue 128 gb

Die is ook bij de grote webshops niet leverbaar, populair toestel.

Ik ben van mening als je een pre-order actie doet, dan mag je nooit 7 weken niet leverbaar zijn. In mijn geval stond er zelfs nog dat ik hem 26-10 zou ontvangen. Dus eigenlijk verkoop je iets wat je niet waar kan maken.

Tja, Apple geeft helaas nooit garanties op de levertijden, dus dan kan geen enkele leverancier pre orders accepteren. De levertijden zijn altijd de best mogelijke inschatting op dat moment.


Brechtvdkorput
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 11 december 2020

Hoi allemaal! Ik houd al weken dit forum in de gaten, maar besloot net toch maar zelf te bellen met tele2 omdat de levering van mijn iPhone 12 pro 128 gb zilver vorige week weer is uitgesteld.

Ik heb mijn telefoon op 22 oktober besteld. In eerste instantie met 3-4 weken levertijd, dit werd toen 5-6 weken en vorige week dus 7-8 weken. Omdat volgende week de langverwachte week 8 is en ik de bui al voelde hangen, besloot ik even Tele2 te bellen. Ze wisten me net te vertellen dat de levertijd nu nog minimaal 4 (!!) weken is. Volgende week gaan we dus weer een berichtje krijgen. De enige oplossing die ze nu kunnen bieden is mijn order annuleren 😂. Ik ga morgen even op onderzoek uit waar ik hem sneller kan krijgen en dat inderdaad maar doen. 

Ik dacht ik deel het even met jullie zodat je weet dat je hem dit jaar waarschijnlijk niet meer gaat krijgen...  


Brechtvdkorput
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 11 december 2020
FenneBuijs schreef:

Ik heb op 21-10 de iPhone 12 pro silver 128 gb besteld, nog steeds niks gehoord. Iemand al wel?

Ik heb zojuist gebeld! Op 22 oktober besteld en duurt nog minimaal 4 weken….. 


  • Snapt hoe het werkt
  • 10 reacties
  • 11 december 2020
Brechtvdkorput schreef:
FenneBuijs schreef:

Ik heb op 21-10 de iPhone 12 pro silver 128 gb besteld, nog steeds niks gehoord. Iemand al wel?

Ik heb zojuist gebeld! Op 22 oktober besteld en duurt nog minimaal 4 weken….. 

Wacht wat?! 😱

Dan kan ik ook net zo lang wachten. Ik heb dezelfde telefoon op 24 oktober besteld.

Dat is absurd… Ik hoor al 4 weken niks meer. Er is iemand anders in dit forum geweest die de telefoon via Belsimpel heeft besteld en ‘m de volgende dag mocht gaan halen. Ben bijna aan het denken om hetzelfde te doen.


  • Blijvertje
  • 41 reacties
  • 11 december 2020

Als je hem vandaag besteld bij Apple heb je hem ook pas eind van dit of begin volgend jaar. Misschien sneller als bij Tele2. 
 

 


  • Is lekker bezig
  • 6 reacties
  • 12 december 2020

Ik heb gisteren gebeld naar Tele2 om te annuleren. Ik kreeg toen een aanbod om de iPhone 12 pro Max te nemen voor 30 euro meer (korting van 2,50 per maand op mijn 2 jarig abonnement). Maar alleen de kleuren blauw en grafiet waren meteen leverbaar, dus dat aanbod heb ik afgewezen. Ik zei dat ik via belsimpel wilde bestellen, omdat ik dan wel meteen mijn telefoon een dag later in huis zou hebben. De medewerker van Tele2 zei mij toen dat de annulering niet meteen verwerkt zou worden, dus dat ik niet zo gemakkelijk via belsimpel kon verlengen. Vandaag heb ik toch mijn abonnement geannuleerd bij tele2. Dit is wel meteen verwerkt. Ik heb nu via belsimpel.nl mijn tele2 abonnement verlengd en krijg de iPhone 12pro morgen. De medewerkster van tele2 die ik vandaag aan de telefoon had zei dat de iPhone 12pro zilver nu een levertijd heeft van twee weken. 


  • Blijvertje
  • 41 reacties
  • 12 december 2020

Soms denk ik dat ze het bij Tele2 niet meer weten. 


  • Snapt hoe het werkt
  • 10 reacties
  • 12 december 2020
Rutger001 schreef:

Soms denk ik dat ze het bij Tele2 niet meer weten. 

Aangezien ik gisteren gechat heb, vroeg of ze nog een tijdsindicatie hadden en het antwoord letterlijk was: “Geen idee, ligt aan Apple”, weet ik zeker dat Tele2 het zelf niet meer weten 😅