De Tele2 community stopt op dit domein
Hier vind je alles over vaste telefonie
Recent actief
Goedemorgen, ik heb een thuisabonnement Internet extra + zorgeloos bellen (vaste telefonie). Ik word heel vaak gebeld op de vaste telefoon door allerlei onbekende nummers en aangezien ik de vaste telefoon amper nog gebruik wil ik die opzeggen.Dat schijnt niet te kunnen omdat het 1 abonnement is met internet ?Wat is dan de oplossing? Opzeggen en via T-mobile een nieuw internet abonnement nemen zonder vaste telefoon, want het bestaat daar wel. Dan moet ik overstapkosten betalen terwijl ik sinds 2003 klant ben en Tele2 en T-mobile samen zijn gegaan. Dat zou ik apart vinden.Het moet toch mogelijk zijn om alleen vaste telefonie op te zeggen?
Mijn moeder belt via het aloude analoge lijntje van de PTT (nu KPN) met Tele2 als provider (Dus niet via internet!!) Hoe kan zij een nummer blokkeren? ×
En.weeeeeeeer dode lijnIk wordt gebeld maaaaar hooor niks...kan ook niet zelf bellen..vaste telefonie op t modem doen.alle lampjes..t is de zoveeeeeeeelste keeeer! Uur geleden had ik me vader nog aan.de lijn.toen deed hij t nog
Kan niet gebeld worden op mijn telefoonnummer. Antwoordapparaat zegt: “Het nummer dat u belt is niet bereikbaar. Probeer later opnieuw”Het modum geeft aan: status flikkert steeds zonder pauze. Dsl. staat aan. Line uit. Wifi staat aan.Stand op 4Wat kan hiervan de oorzaak zijn
ik heb naar 0909 nummers vaker gebeld en nu kan ik het opeens niet meer gebruiken hoe kan ik dit laten deblokkeren ik betaal netjes altijd mijn rekeningen en ben al jaren klant
Afgelopen dinsdag kregen mijn schoonouders de mail dat de nieuwe modem geplaatst kon worden. Ik bellen maar ze waren al niet meer bereikbaar. Modem geplaatst, resultaat … internet werkt maar telefoon is buiten gebruik. Sinds die tijd is Tele2 “er mee bezig, zou het opgelost zijn (volgens mail), er weer mee bezig”. Hoe lang het precies gaat duren weet niemand Nu hebben wij het hier over mensen van 74 en 75 jaar oud met twee weken geleden een knie operatie gehad. Deze mensen hebben geen mobiel en zijn nu dus niet bereikbaar maar belangrijker… zij kunnen in geval van nood 🆘 niemand bellen voor hulp. Vanochtend was ik bij hen en ik zag twee mensen die toch wel angst hebben hierdoor! Vandaar ook dit bericht.Daarom de vraag, “Is dat nu echt niet sneller te regelen?”. Het omzetten van het abonnement/aansluiting en dus het vergeten van de telefoon was zo gebeurt. Dan moet dat toch ook snel herstelt kunnen worden?Groet,Bas van Delft
Bij aanpassing van Light naar Basis Internet heeft mijn schoonmoeder GEEN VASTE TELEFONIE meer. Dit is de zesde dag. Zeer vervelend. Er wordt aangegeven dat er naar gekeken wordt en dat je wordt teruggebeld, maar helaas gebeurd dat niet. Zelf dus meerdere malen nu contact gezocht zonder verder succes. Een vaste telefoon is voor mijn schoonmoeder van 80 een noodzaak i.v.m. contact met haar huisarts en familie + sociale contacten. Wat is er aan de hand? Is het een technisch probleem? Is het een administratief probleem? Waarom kan het niet snel(ler) opgelost worden? Waarom wordt er niet actief contact gezocht met de klant, maar moet de klant zelf steeds bellen?N.B. Internet en televisie functioneren naar behoren, alsmede alle test die tussen Tele2 en de modem zijn uitgevoerd geven geen probleem aan. Het telefoonummer zelf is echter ‘Niet in gebruik’.
Wij zijn bezig met het plannen van een verhuizing. De bedoeling is dat wij ons huidige internet & vaste telefonie abonnement gaan afnemen bij een andere provider (Ziggo).Is het mogelijk om in eerste instantie alleen het telefoonnumer over te zetten naar de andere provider in de nieuwe woning, maar de internet verbinding van tele2 nog even te behouden in de huidige woning? Of zijn deze twee zaken gekoppeld?
De laatste tijd op de VASTE LIJN gebeld door rare nummers. Ik heb niet teruggebeld. Helaas kan ik op de vaste lijn niks blokkeren. Dat zou ik wel graag willen. Mijn vraag is: Kan blokkeren op de vaste lijn mogelijk gemaakt worden bij TEle2? Op mijn toestel kan het niet. De rare buitenlandse nummers die mij gebeld hebben zijn: 201254215918 207773781708 9291908569 0847839886 0828407551
sinds november wordt er als een ander naar mijn vaste telefoon belt steeds de telefoon beantwoorder ingeschakeld.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.