Afgelopen dinsdag kregen mijn schoonouders de mail dat de nieuwe modem geplaatst kon worden. Ik bellen maar ze waren al niet meer bereikbaar. Modem geplaatst, resultaat … internet werkt maar telefoon is buiten gebruik.
Sinds die tijd is Tele2 “er mee bezig, zou het opgelost zijn (volgens mail), er weer mee bezig”. Hoe lang het precies gaat duren weet niemand
Nu hebben wij het hier over mensen van 74 en 75 jaar oud met twee weken geleden een knie operatie gehad.
Deze mensen hebben geen mobiel en zijn nu dus niet bereikbaar maar belangrijker… zij kunnen in geval van nood 🆘 niemand bellen voor hulp.
Vanochtend was ik bij hen en ik zag twee mensen die toch wel angst hebben hierdoor! Vandaar ook dit bericht.
Daarom de vraag, “Is dat nu echt niet sneller te regelen?”. Het omzetten van het abonnement/aansluiting en dus het vergeten van de telefoon was zo gebeurt. Dan moet dat toch ook snel herstelt kunnen worden?
Groet,
Bas van Delft