De Tele2 community stopt op dit domein
Tele2 TV app? Programma gemist? Problemen met beeld? Kijk hier!
Recent actief
Hallo ,zijn er meer mensen die een film hebben gehuurd en dat ie vervolgens niet afspeelt ?
Gisteren 3 films gehuurd ,alledrie hebben het volgende probleem ,The Nutcracker en Smallfoot spelen niet af , en de film Down a dark hall speelt wel af maar met totaal verkeerde ondertiteling die niet bij de film hoort ,WI willen deze films gewoon graag zien ,mijn dochtertje in tranen ondat Smallfoot en The Nutcracker niet afspelen ,wij zijn al 10 jaar klant ,los t op aub want er zijn nog maar 35 uur en dan zijn ze weg HELP !!!!!
Als ik 1 opname heb lopen en een andere wil kijken of een tijdens de opname TV wil kijken, krijg ik sinds kort de melding dat er een conflict is en dat ik een van de twee moet cancellen. Dat wad voor kort niet het geval. Iemand een idee wat er aan de hand is of wat er veranderd is bij Tele2? Moet mijn kastje vervangen worden?
Ik merk dat er de laatste maanden steeds minder programma's staan bij uitzending gemist van Tele2. Een paar weken geleden had ik dat met het programma 'Experimensen' en nu zie ik ook een programma dat gisteravond uit is gezonden niet terug. Ik zie ook dat de zender NPO2 en NPO3 zelden nog programma's beschikbaar hebben van na half 10. Neemt dit nog verder af? Is dit tijdelijk? De reden dat ik Tele2 blijf houden is omdat ik graag gebruik maak van deze mogelijkheid.
De internet storing van maandag 25 feb mag dan over zijn, de tv storing is er bij mij nog steeds. Hoe kan dat?
Ik had een opname ingesteld om dagelijks op te nemen, maar nu is dát programma niet meer op tv, dus neemt hij een ander programma op, nu kan ik dit programma dus niét aanklikken om de opname te verwijderen. Hoe haal ik een opname weg zonder dat ik het originele programma nog heb?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.