De Tele2 community stopt op dit domein
Tele2 TV app? Programma gemist? Problemen met beeld? Kijk hier!
Recent actief
Vanmiddag contact gehad ivm kapotte decoder. Wordt een nieuwe opgestuurd maar zouden mij een mail sturen met een track en tracé voor de decoder , echter niets ontvangen. Hopelijk is alles wel goed gegaan , hebben nu geen tv.Kan iemand het nakijken ?Mvg Spierings
Ik heb Tele2 internet en overweeg een IPTV box te kopen (bijv. Formuler of Amiko). Nu vraag ik me af of zo’n box zonder problemen werkt naast een Tele2 verbinding? Moet je nog speciale instellingen doen in het modem/router, of werkt het gewoon plug & play?Ik wil vooral legaal gebruik maken van IPTV, maar ik lees online veel verschillende meningen.
Kan iemand van tele2 mij helpen met autoriseren van de decoder?
Als ik mijn T2 mediabox wil uitschakelen, gaat ook de TV uit en andersom. Dit is behoorlijk irritant als ik bijvoorbeeld via de pc een film wil kijken (als de T2 aanstaat, gaat het beeld na een tijd daarnaartoe ipv naar de pc).Hoe stel ik in dat alléén de T2 uitgaat als ik op de knop “TV BOX” op de afstandsbediening druk?
Hallo! Sinds een paar dagen heb ik constant last van beeldstoringen op mijn tv. Waar kan ik terecht of kan ik dit probleem zelf oplossen?
Sinds gisteravond happert de TV met regelmaat.Dat gebeurd ook bij onze dochter ( ook Tele2), maar woont in een andere wijk in Rotterdam.Is dit bekend bij jullie?Mvg, Marianne Pouwe
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.