beantwoord
storende tv/slechte verbinding kastje
Het kastje loopt regelmatig vast en stoort ook regelmatig. Enig idee hoe dit op te lossen is? Bedankt!
Beste antwoord door Anton van Tele2
Het is dan inderdaad erg vreemd dat de nieuwe helemaal niet werkt. Ik heb ze nu beide afgemeld en je zou de nieuwe nu aan kunnen sluiten. Degene die je aansluit meld zich namelijk ook weer bij ons aan en er kan maar eentje aangemeld zijn, omdat je maar één in je abonnement hebt.
Je moet degene met MAC- adres: 0002023FCA5E en serienummer: FE1012D0047977 aansluiten. Dat is de nieuwe die ik heb verstuurd. Wanneer deze niet goed werkt dan spijt me dat en dan ga ik even een andere versie naar je toe sturen.
Groeten Anton
Bekijk origineel berichtJe moet degene met MAC- adres: 0002023FCA5E en serienummer: FE1012D0047977 aansluiten. Dat is de nieuwe die ik heb verstuurd. Wanneer deze niet goed werkt dan spijt me dat en dan ga ik even een andere versie naar je toe sturen.
Groeten Anton
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.