beantwoord

storende tv/slechte verbinding kastje

  • 8 August 2019
  • 38 reacties
  • 1456 x bekeken

Het kastje loopt regelmatig vast en stoort ook regelmatig. Enig idee hoe dit op te lossen is? Bedankt!
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 27 August 2019, 13:52

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

38 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Ik heb niks meer van je gehoord en ik ga er dan nu ook vanuit dat het is opgelost. Mocht dat niet zo zijn dan kun je altijd contact met ons opnemen of een nieuw topic openen. Bij deze heb ik dit topic gesloten.

Groeten Anton
Ja, heb hem ook nog maar net dus zou gewoon moeten werken lijkt me. Zal hem straks nog een keer herstarten wie weet.. bedankt 🙂
Reputatie 3
Badge +5
@marijeschrijber

Is het opgelost na het herstarten van zowel het modem als de decoder? Ik hoor het graag.

Groeten Anton
@Anton van Tele2 weet je zo genoeg? Hij stoort nog steeds..
Ik heb nog geen tijd gehad om tv te kijken en hij stoort vaak in de avond het ergst. Ik laat het weten 🙂
Helaas, heeft niet geholpen..
Reputatie 3
Badge +5
@Anton van Tele2 weet je zo genoeg? Hij stoort nog steeds..



Ik heb genoeg informatie. Bedankt dat je de resultaten hebt doorgestuurd. De snelheid ziet er gewoon goed uit en dat is dan ook niet de oorzaak van de storingen aan de TV decoder. Als volgende stap wil ik graag de decoder vervangen. Dat heb ik bij deze gedaan en heb een iets nieuwere versie naar je toe gestuurd. Kun je het mij laten weten wanneer je deze binnen hebt (waarschijnlijk morgen). Ik moet namelijk de oude dan even administratief afmelden. Daarna kun je de nieuwe aansluiten.

Groeten Anton
@Anton van Tele2 ik ga het laatste kastje weer retour sturen ipv de oude
Reputatie 3
Badge +5
Dat is goed. Stuur het laatste kastje dan eerst maar even terug. Ik heb voor nu even een andere versie naar je toe gestuurd. Hopelijk werkt deze wel goed.

Groeten Anton
Oké bedankt, ik laat het weten!
Hoop het ook! 4 keer is scheepsrecht zullen we maar zeggen. Je hoort het wel!
Reputatie 3
Badge +5
@marijeschrijber

Sorry van de late reactie. Is het gelukt met de decoder? Lijkt het allemaal goed te gaan?

Groeten Anton
Bedankt! De nieuwe is geïnstalleerd dus hoop dat het nu eindelijk werkt..
Vrijdag verliep toch even anders, heb je collega's net gebeld en ben de tv ontvanger nu aan het installeren. Hopen dat dit de oplossing is 🙂
Reputatie 3
Badge +5
Laten we inderdaad hopen dat dit de oplossing is. Mocht het uiteindelijk toch niet werken dan horen we dat graag.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +5
Dat is jammer. Ik wil dan graag vanuit hier even de verbinding voor je nakijken.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.

Groeten Anton
@Anton van Tele2 nee nog niet gelukt, hij moet nog gedeactiveerd worden denk ik de oude? Voor de nieuwe geïnstalleerd kan worden.. Groetjes Marije

Hoi,

Ik had geen melding van je reactie gehad wat gek.. hij is nu in ieder geval weer aan het storen en bovenstaande gegevens geeft hij nu aan. Ik hoefde mijn telefoon niet aan te sluiten trouwens. Het is wel vervelend want als ik tv kijk is het vaak wel in de avond en dan stoort hij dus vaak enorm en worden opnames ook niet altijd goed opgenomen..

Groetjes Marije
Reputatie 7
Badge +12
Hoe is de decoder met het modem verbonden?
Volgens de gebruiksaanwijzing met bijgeleverde kabels 🙂
Hij gaf even een blauw lampje, toen gingen alle lampjes branden en zei hij even wachten en sindsdien is het scherm zwart. Alle lampjes blijven branden. In de tussentijd 2 keer alles opnieuw opgestart en er gebeurde hetzelfde. Enig idee hoe dat komt? Ik word er wel een beetje moe van dat de 3e het nu ook niet meteen doet..

Groeten Marije
Reputatie 3
Badge +5
Bedankt voor de gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en de verbinding ziet er vanuit hier heel goed uit. Je geeft aan dat het probleem vaak in de avonduren is. Kan het dan ook zijn dat het internet in de avond zeer traag is. Zou je dat eens voor me willen testen?

Kun je dan een speedtest doen via de volgende website: https://www.speedtest.net/nl

Deze test dien je dan wel te doen met een apparaat dat je bekabeld aan kan sluiten. Ik zou dan graag het verschil willen weten van wat je nu ziet en wat je dan 's avonds ziet wanneer het stoort.

Groeten Anton
Volgens mij is het verkeerde kastje afgesloten.. mijn oude kan ik namelijk wel weer aanzetten..
@Anton van Tele2 ik heb het pakketje zojuist ontvangen!