Het kastje loopt regelmatig vast en stoort ook regelmatig. Enig idee hoe dit op te lossen is? Bedankt!
Bladzijde 1 / 2
Laten we inderdaad hopen dat dit de oplossing is. Mocht het uiteindelijk toch niet werken dan horen we dat graag.
Groeten Anton
Groeten Anton
Hij gaf even een blauw lampje, toen gingen alle lampjes branden en zei hij even wachten en sindsdien is het scherm zwart. Alle lampjes blijven branden. In de tussentijd 2 keer alles opnieuw opgestart en er gebeurde hetzelfde. Enig idee hoe dat komt? Ik word er wel een beetje moe van dat de 3e het nu ook niet meteen doet..
Groeten Marije
Groeten Marije
Volgens mij is het verkeerde kastje afgesloten.. mijn oude kan ik namelijk wel weer aanzetten..
Het is dan inderdaad erg vreemd dat de nieuwe helemaal niet werkt. Ik heb ze nu beide afgemeld en je zou de nieuwe nu aan kunnen sluiten. Degene die je aansluit meld zich namelijk ook weer bij ons aan en er kan maar eentje aangemeld zijn, omdat je maar één in je abonnement hebt.
Je moet degene met MAC- adres: 0002023FCA5E en serienummer: FE1012D0047977 aansluiten. Dat is de nieuwe die ik heb verstuurd. Wanneer deze niet goed werkt dan spijt me dat en dan ga ik even een andere versie naar je toe sturen.
Groeten Anton
Je moet degene met MAC- adres: 0002023FCA5E en serienummer: FE1012D0047977 aansluiten. Dat is de nieuwe die ik heb verstuurd. Wanneer deze niet goed werkt dan spijt me dat en dan ga ik even een andere versie naar je toe sturen.
Groeten Anton
Ja dat kastje is dan echt kapot die laat alleen alle lampjes branden. Ik heb voor nu de oude maar weer aangesloten.
Groeten Marije
Groeten Marije
Dat is goed. Stuur het laatste kastje dan eerst maar even terug. Ik heb voor nu even een andere versie naar je toe gestuurd. Hopelijk werkt deze wel goed.
Groeten Anton
Groeten Anton
Hoop het ook! 4 keer is scheepsrecht zullen we maar zeggen. Je hoort het wel!
Vrijdag verliep toch even anders, heb je collega's net gebeld en ben de tv ontvanger nu aan het installeren. Hopen dat dit de oplossing is 🙂
Sorry van de late reactie. Is het gelukt met de decoder? Lijkt het allemaal goed te gaan?
Groeten Anton
Dan kun je het beste even telefonisch contact met ons opnemen via 020-7544444 en aangeven dat de oude decoder afgemeld moet worden. Je moet namelijk gelijk daarna de nieuwe aansluiten.
Groeten Anton
Groeten Anton
Ik begrijp dat je geen boete wilt betalen. Ik heb er al even voor gezorgd dat, dat wel goed komt.
Groeten Anton
Groeten Anton
Bedankt! De nieuwe is geïnstalleerd dus hoop dat het nu eindelijk werkt..
Dat hoop ik ook. Ik laat het topic ook nog even open staan.
Groeten Anton
Groeten Anton
Ik heb niks meer van je gehoord en ik ga er dan nu ook vanuit dat het is opgelost. Mocht dat niet zo zijn dan kun je altijd contact met ons opnemen of een nieuw topic openen. Bij deze heb ik dit topic gesloten.
Groeten Anton
Groeten Anton
Volgens de gebruiksaanwijzing met bijgeleverde kabels 🙂
Ja, heb hem ook nog maar net dus zou gewoon moeten werken lijkt me. Zal hem straks nog een keer herstarten wie weet.. bedankt 🙂
Is het opgelost na het herstarten van zowel het modem als de decoder? Ik hoor het graag.
Groeten Anton
Ik heb nog geen tijd gehad om tv te kijken en hij stoort vaak in de avond het ergst. Ik laat het weten 🙂
Helaas, heeft niet geholpen..
Dat is jammer. Ik wil dan graag vanuit hier even de verbinding voor je nakijken.
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groeten Anton
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Geboortedatum
- Laatste vier cijfers van je IBAN nummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groeten Anton
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.