beantwoord

storende tv/slechte verbinding kastje

  • 8 August 2019
  • 38 reacties
  • 1455 x bekeken

Het kastje loopt regelmatig vast en stoort ook regelmatig. Enig idee hoe dit op te lossen is? Bedankt!
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 27 August 2019, 13:52

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

38 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Ik heb niks meer van je gehoord en ik ga er dan nu ook vanuit dat het is opgelost. Mocht dat niet zo zijn dan kun je altijd contact met ons opnemen of een nieuw topic openen. Bij deze heb ik dit topic gesloten.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +5
Dat hoop ik ook. Ik laat het topic ook nog even open staan.

Groeten Anton
Bedankt! De nieuwe is geïnstalleerd dus hoop dat het nu eindelijk werkt..
Reputatie 3
Badge +5
Ik begrijp dat je geen boete wilt betalen. Ik heb er al even voor gezorgd dat, dat wel goed komt.

Groeten Anton
@Anton van Tele2 ik ben morgen pas weer thuis ipv maandag, ik ga geen boete betalen voor kastje later dan 2 weken terug sturen als het contact niet zo snel verloopt. Zou je dat in het systeem voor mij kunnen aanpassen dat ik de oude opstuur zodra de nieuwe werkt? Ga ik maandag weer bellen. Fijn weekend!
Reputatie 3
Badge +5
Dan kun je het beste even telefonisch contact met ons opnemen via 020-7544444 en aangeven dat de oude decoder afgemeld moet worden. Je moet namelijk gelijk daarna de nieuwe aansluiten.

Groeten Anton
@Anton van Tele2 nee nog niet gelukt, hij moet nog gedeactiveerd worden denk ik de oude? Voor de nieuwe geïnstalleerd kan worden.. Groetjes Marije
Reputatie 3
Badge +5
@marijeschrijber

Sorry van de late reactie. Is het gelukt met de decoder? Lijkt het allemaal goed te gaan?

Groeten Anton
@Anton van Tele2 kan jij het kastje weer deactiveren zodat ik de nieuwe kan uitproberen?
Hoop het ook! 4 keer is scheepsrecht zullen we maar zeggen. Je hoort het wel!
Reputatie 3
Badge +5
Dat is goed. Stuur het laatste kastje dan eerst maar even terug. Ik heb voor nu even een andere versie naar je toe gestuurd. Hopelijk werkt deze wel goed.

Groeten Anton
@Anton van Tele2 ik ga het laatste kastje weer retour sturen ipv de oude
Ja dat kastje is dan echt kapot die laat alleen alle lampjes branden. Ik heb voor nu de oude maar weer aangesloten.

Groeten Marije
Reputatie 3
Badge +5
Het is dan inderdaad erg vreemd dat de nieuwe helemaal niet werkt. Ik heb ze nu beide afgemeld en je zou de nieuwe nu aan kunnen sluiten. Degene die je aansluit meld zich namelijk ook weer bij ons aan en er kan maar eentje aangemeld zijn, omdat je maar één in je abonnement hebt.

Je moet degene met MAC- adres: 0002023FCA5E en serienummer: FE1012D0047977 aansluiten. Dat is de nieuwe die ik heb verstuurd. Wanneer deze niet goed werkt dan spijt me dat en dan ga ik even een andere versie naar je toe sturen.

Groeten Anton
@Anton van Tele2 ik hoor het wel weer.. 🙂
Volgens mij is het verkeerde kastje afgesloten.. mijn oude kan ik namelijk wel weer aanzetten..
Hij gaf even een blauw lampje, toen gingen alle lampjes branden en zei hij even wachten en sindsdien is het scherm zwart. Alle lampjes blijven branden. In de tussentijd 2 keer alles opnieuw opgestart en er gebeurde hetzelfde. Enig idee hoe dat komt? Ik word er wel een beetje moe van dat de 3e het nu ook niet meteen doet..

Groeten Marije
Reputatie 3
Badge +5
Laten we inderdaad hopen dat dit de oplossing is. Mocht het uiteindelijk toch niet werken dan horen we dat graag.

Groeten Anton
Vrijdag verliep toch even anders, heb je collega's net gebeld en ben de tv ontvanger nu aan het installeren. Hopen dat dit de oplossing is 🙂
Reputatie 3
Badge +5
Dat is goed. Ik ben morgenmiddag aanwezig. Je kan ook gewoon telefonisch contact opnemen en dan aangeven dat je een nieuwe decoder hebt gekregen en dat de oude even afgemeld moet worden. Dat kunnen ze gelijk dan voor je doen.

Groeten Anton
Ja doe ik, dat zal morgenmiddag worden rond half 4.

Groetjes Marije
Reputatie 3
Badge +5
Dat is goed om te horen. Kun je mij dan laten weten wanneer je de oude decoder hebt losgekoppeld en de nieuwe gaat aansluiten. Ik haal dan de oude even uit het systeem.

Groeten Anton
@Anton van Tele2 ik heb het pakketje zojuist ontvangen!
Oké bedankt, ik laat het weten!
Reputatie 3
Badge +5
@Anton van Tele2 weet je zo genoeg? Hij stoort nog steeds..



Ik heb genoeg informatie. Bedankt dat je de resultaten hebt doorgestuurd. De snelheid ziet er gewoon goed uit en dat is dan ook niet de oorzaak van de storingen aan de TV decoder. Als volgende stap wil ik graag de decoder vervangen. Dat heb ik bij deze gedaan en heb een iets nieuwere versie naar je toe gestuurd. Kun je het mij laten weten wanneer je deze binnen hebt (waarschijnlijk morgen). Ik moet namelijk de oude dan even administratief afmelden. Daarna kun je de nieuwe aansluiten.

Groeten Anton