beantwoord

storende tv/slechte verbinding kastje

  • 8 August 2019
  • 38 reacties
  • 1456 x bekeken

Het kastje loopt regelmatig vast en stoort ook regelmatig. Enig idee hoe dit op te lossen is? Bedankt!
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 27 August 2019, 13:52

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

38 reacties

Ja dat kastje is dan echt kapot die laat alleen alle lampjes branden. Ik heb voor nu de oude maar weer aangesloten.

Groeten Marije
@Anton van Tele2 ik ga het laatste kastje weer retour sturen ipv de oude
Reputatie 3
Badge +5
Dat is goed. Stuur het laatste kastje dan eerst maar even terug. Ik heb voor nu even een andere versie naar je toe gestuurd. Hopelijk werkt deze wel goed.

Groeten Anton
Hoop het ook! 4 keer is scheepsrecht zullen we maar zeggen. Je hoort het wel!
@Anton van Tele2 kan jij het kastje weer deactiveren zodat ik de nieuwe kan uitproberen?
Reputatie 3
Badge +5
@marijeschrijber

Sorry van de late reactie. Is het gelukt met de decoder? Lijkt het allemaal goed te gaan?

Groeten Anton
@Anton van Tele2 nee nog niet gelukt, hij moet nog gedeactiveerd worden denk ik de oude? Voor de nieuwe geïnstalleerd kan worden.. Groetjes Marije
Reputatie 3
Badge +5
Dan kun je het beste even telefonisch contact met ons opnemen via 020-7544444 en aangeven dat de oude decoder afgemeld moet worden. Je moet namelijk gelijk daarna de nieuwe aansluiten.

Groeten Anton
@Anton van Tele2 ik ben morgen pas weer thuis ipv maandag, ik ga geen boete betalen voor kastje later dan 2 weken terug sturen als het contact niet zo snel verloopt. Zou je dat in het systeem voor mij kunnen aanpassen dat ik de oude opstuur zodra de nieuwe werkt? Ga ik maandag weer bellen. Fijn weekend!
Reputatie 3
Badge +5
Ik begrijp dat je geen boete wilt betalen. Ik heb er al even voor gezorgd dat, dat wel goed komt.

Groeten Anton
Bedankt! De nieuwe is geïnstalleerd dus hoop dat het nu eindelijk werkt..
Reputatie 3
Badge +5
Dat hoop ik ook. Ik laat het topic ook nog even open staan.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +5
Ik heb niks meer van je gehoord en ik ga er dan nu ook vanuit dat het is opgelost. Mocht dat niet zo zijn dan kun je altijd contact met ons opnemen of een nieuw topic openen. Bij deze heb ik dit topic gesloten.

Groeten Anton