beantwoord

storende tv/slechte verbinding kastje

  • 8 August 2019
  • 38 reacties
  • 1456 x bekeken

Het kastje loopt regelmatig vast en stoort ook regelmatig. Enig idee hoe dit op te lossen is? Bedankt!
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 27 August 2019, 13:52

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

38 reacties

Reputatie 4
Heb je het modem al eens herstart?
Ja, heb hem ook nog maar net dus zou gewoon moeten werken lijkt me. Zal hem straks nog een keer herstarten wie weet.. bedankt 🙂
Reputatie 3
Badge +5
@marijeschrijber

Is het opgelost na het herstarten van zowel het modem als de decoder? Ik hoor het graag.

Groeten Anton
Ik heb nog geen tijd gehad om tv te kijken en hij stoort vaak in de avond het ergst. Ik laat het weten 🙂
Helaas, heeft niet geholpen..
Reputatie 3
Badge +5
Dat is jammer. Ik wil dan graag vanuit hier even de verbinding voor je nakijken.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +5
Bedankt voor de gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en de verbinding ziet er vanuit hier heel goed uit. Je geeft aan dat het probleem vaak in de avonduren is. Kan het dan ook zijn dat het internet in de avond zeer traag is. Zou je dat eens voor me willen testen?

Kun je dan een speedtest doen via de volgende website: https://www.speedtest.net/nl

Deze test dien je dan wel te doen met een apparaat dat je bekabeld aan kan sluiten. Ik zou dan graag het verschil willen weten van wat je nu ziet en wat je dan 's avonds ziet wanneer het stoort.

Groeten Anton

Hoi,

Ik had geen melding van je reactie gehad wat gek.. hij is nu in ieder geval weer aan het storen en bovenstaande gegevens geeft hij nu aan. Ik hoefde mijn telefoon niet aan te sluiten trouwens. Het is wel vervelend want als ik tv kijk is het vaak wel in de avond en dan stoort hij dus vaak enorm en worden opnames ook niet altijd goed opgenomen..

Groetjes Marije
Reputatie 7
Badge +12
Hoe is de decoder met het modem verbonden?
Volgens de gebruiksaanwijzing met bijgeleverde kabels 🙂


Dit zegt hij nu en nu doet de tv het prima
@Anton van Tele2 weet je zo genoeg? Hij stoort nog steeds..
Reputatie 3
Badge +5
@Anton van Tele2 weet je zo genoeg? Hij stoort nog steeds..



Ik heb genoeg informatie. Bedankt dat je de resultaten hebt doorgestuurd. De snelheid ziet er gewoon goed uit en dat is dan ook niet de oorzaak van de storingen aan de TV decoder. Als volgende stap wil ik graag de decoder vervangen. Dat heb ik bij deze gedaan en heb een iets nieuwere versie naar je toe gestuurd. Kun je het mij laten weten wanneer je deze binnen hebt (waarschijnlijk morgen). Ik moet namelijk de oude dan even administratief afmelden. Daarna kun je de nieuwe aansluiten.

Groeten Anton
Oké bedankt, ik laat het weten!
@Anton van Tele2 ik heb het pakketje zojuist ontvangen!
Reputatie 3
Badge +5
Dat is goed om te horen. Kun je mij dan laten weten wanneer je de oude decoder hebt losgekoppeld en de nieuwe gaat aansluiten. Ik haal dan de oude even uit het systeem.

Groeten Anton
Ja doe ik, dat zal morgenmiddag worden rond half 4.

Groetjes Marije
Reputatie 3
Badge +5
Dat is goed. Ik ben morgenmiddag aanwezig. Je kan ook gewoon telefonisch contact opnemen en dan aangeven dat je een nieuwe decoder hebt gekregen en dat de oude even afgemeld moet worden. Dat kunnen ze gelijk dan voor je doen.

Groeten Anton
Vrijdag verliep toch even anders, heb je collega's net gebeld en ben de tv ontvanger nu aan het installeren. Hopen dat dit de oplossing is 🙂
Reputatie 3
Badge +5
Laten we inderdaad hopen dat dit de oplossing is. Mocht het uiteindelijk toch niet werken dan horen we dat graag.

Groeten Anton
Hij gaf even een blauw lampje, toen gingen alle lampjes branden en zei hij even wachten en sindsdien is het scherm zwart. Alle lampjes blijven branden. In de tussentijd 2 keer alles opnieuw opgestart en er gebeurde hetzelfde. Enig idee hoe dat komt? Ik word er wel een beetje moe van dat de 3e het nu ook niet meteen doet..

Groeten Marije
Volgens mij is het verkeerde kastje afgesloten.. mijn oude kan ik namelijk wel weer aanzetten..
@Anton van Tele2 ik hoor het wel weer.. 🙂
Reputatie 3
Badge +5
Het is dan inderdaad erg vreemd dat de nieuwe helemaal niet werkt. Ik heb ze nu beide afgemeld en je zou de nieuwe nu aan kunnen sluiten. Degene die je aansluit meld zich namelijk ook weer bij ons aan en er kan maar eentje aangemeld zijn, omdat je maar één in je abonnement hebt.

Je moet degene met MAC- adres: 0002023FCA5E en serienummer: FE1012D0047977 aansluiten. Dat is de nieuwe die ik heb verstuurd. Wanneer deze niet goed werkt dan spijt me dat en dan ga ik even een andere versie naar je toe sturen.

Groeten Anton