Beste medewerker van Tele2,
In oktober zijn we overgestapt naar ziggo en hebben we netjes binnen een aantal dagen door gekregen dat de overstap in orde was. Er werd gezegd dat er contact zou worden opgenomen met ons, dit is niet gebeurd. Er stond dat we binnenkort een doos zouden krijgen via de post, dit is niet gebeurd.
Nu bijna 4 maanden (!!) later krijgen we een brief waarin staat dat we binnen 14 dagen de apparatuur moeten terug sturen anders komt er 99 euro in rekening. Er staat een verwijzing in naar een bijgesloten brief, maar het is maar een enkele brief, dus welke bijgesloten brief?..
We hebben de oude spullen in een tas in de berging gedaan en zijn dit door de feestdagen volledig vergeten. En zijn ze nu natuurlijk nergens meer te vinden. Dus ik ben nu bang dat het per abuis is weg gegooid.
Ik vind het enorm jammer dat er vanuit jullie kant nalatig is omgegaan met communicatie naar ons toe, maar wil toch wel graag een oplossing vinden.
Gezien de enorme wachttijd bij de klantenservice is het misschien een idee dat jullie contact met ons opnemen zodra jullie de tijd en ruimte hebben?
Ik zie de reactie wel verschijnen, groetjes.