Skip to main content

[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.


Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 10:05

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

Toon inhoud

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Toon inhoud

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Toon inhoud

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

407 reacties

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Goedemiddag allen, vanaf vandaag zullen we geen updates meer in de specifieke iPhone-topics delen. Als je nog een vraag hebt over jouw bestelling dan kun je die natuurlijk altijd in een eigen topic aan ons stellen of onder de iPhone 13 F.A.Q.

Ik wens jullie nog een fijne dag!

Dit topic gaat op slot.


Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Hi! 

Er is weer een nieuwe update, check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling! 


Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Hi! 

Net op de valreep voor het weekend hebben we nog een update, kijk dus snel of dit ook invloed heeft op jouw toestel. Zodra er een nieuwe update is delen we dit natuurlijk!


Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Hi allemaal, ik heb weer een nieuwe update geplaatst in de topics! Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelde toestel. 


Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden weer een update gegeven! Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. Zodra er een nieuwe update is laat ik dat natuurlijk weten. 😊


Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden weer bijgewerkt. Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelde toestel! 


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 13 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt. 

Als er een nieuwe update is, passen we de tabel weer aan! 


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hoi, voor de iPhone 13 Pro Max zijn de levertijden bijgewerkt. Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 13 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt. Dit keer is er alleen iets voor de 'Zilver’ 128GB aangepast. 

Als er een nieuwe update is, passen we de tabel weer aan! 


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hi, voor de iPhone 13 Pro Max zijn de levertijden bijgewerkt! :smile:


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey allemaal, de beste wensen!

De levertijden voor de iPhone 13 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt. Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.


Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer aangepast! Kijk snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. 

Zodra er weer een update is, komt die natuurlijk jullie kant op! 😊


Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer aangepast! Kijk snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. 

Zodra er weer een update is, komt die natuurlijk jullie kant op! 😊


Alisha van Tele2
Moderator

Goedemorgen, de levertijden in de levertijdentabel zijn zojuist aangepast. 

Zodra er een nieuwe update is, dan laat ik het uiteraard direct weten!


Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Hi! Zojuist heb ik de levertijden weer aangepast, check snel of dit ook voor jouw toestel geldt! Fijne kerstdagen gewenst. 🎄


Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
bbeyzs schreef:

Hoiii is het mogelijk dat je je AMP afspraak eerder kan maken dan gepland? Ik vind het namelijk ook jammer dat ik nog 3 weken moet wachten terwijl ik nu al tussen de 3-4 weken wacht voor mijn nieuwe iPhone...

 

Ik snap dat je het toestel zo snel mogelijk in huis wilt hebben, in dit geval raad ik je aan om contact op te nemen met AMP. Zij zijn hier namelijk verantwoordelijk voor en kunnen jou hiermee helpen. 😉


  • Is lekker bezig
  • 6 reacties
  • 22 december 2021

Hoiii is het mogelijk dat je je AMP afspraak eerder kan maken dan gepland? Ik vind het namelijk ook jammer dat ik nog 3 weken moet wachten terwijl ik nu al tussen de 3-4 weken wacht voor mijn nieuwe iPhone...


Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Hi! Ik heb zojuist de levertijden weer aangepast, bekijk snel of dit ook invloed heeft op jouw toestel! 


Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
bthbygl schreef:
Johrick van Tele2 schreef:

Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer aangepast! Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. 

Levertijden staan op direct beschikbaar, dit klopt ook aangezien mijn toestel direct op dezelfde dag dat ik het heb besteld (20-12) is overgedragen aan AMP. Ik heb echter tot nu toe nog geen SMS en of mail mogen ontvangen van AMP over het inplannen van de bezorging. Wanneer kan ik die verwachten? Hebben jullie enig idee

 

Hi! Als het toestel is overgedragen aan AMP is het aan hun om jou op de hoogte te stellen, je hoort hier als het goed is zo snel mogelijk over! Mocht je nog niets hebben ontvangen, wil je mij dan een DM sturen? Dan kijk ik met je mee! 


  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 21 december 2021
Johrick van Tele2 schreef:

Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer aangepast! Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. 

Levertijden staan op direct beschikbaar, dit klopt ook aangezien mijn toestel direct op dezelfde dag dat ik het heb besteld (20-12) is overgedragen aan AMP. Ik heb echter tot nu toe nog geen SMS en of mail mogen ontvangen van AMP over het inplannen van de bezorging. Wanneer kan ik die verwachten? Hebben jullie enig idee


Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer aangepast! Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. 


Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Hi @FK2

 

Laat ik vooropstellen dat wij zo transparant en zo snel mogelijk willen communiceren met jullie, echter is het de laatste tijd zo druk geweest bij de bezorgdiensten (mede doordat alle waardevolle toestellen uit alle winkels van de telecomproviders zijn gehaald). Natuurlijk hoop ik dat jij snel kan genieten van je toestel! Mocht er nog iets zijn, trek dan aan de bel! 😄


  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 17 december 2021

@Marciano van Tele2 , dank voor uw reactie.

Ik vraag mij echter wel af waarom dit niet van te voren gemeld word, zo kan er toch niet met klanten om worden gegaan? Er word informatie achtergehouden. Tijdens het verlengen/bestellen stond er bij het toestel alleen dat de levertijd 4-6 weken betreft. Hier word niet gesproken over levering problemen waardoor het een maand langer duurt.

 

De levering problemen zouden al bekend moeten zijn omdat ik anders niet een maand na bestellen pas de mogelijkheid krijg om een bezorgafspraak te maken. 

 

Ik overweeg het om overstappen naar een andere provider op deze manier. 


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hoi allen, goed om te horen dat jullie allemaal een bezorgafspraak ingepland hebben. Ik snap dat het nog even wachten is. De toestellen zijn direct leverbaar, omdat ze op voorraad zijn. Echter komen we nu bij de bezorging. Door de huidige drukte bij onze bezorgers zijn deze wachttijden een stuk langer dan normaal. Het is ook inderdaad niet mogelijk om het toestel op te halen. Ik had het ook graag anders gezien, maar ik geef deze feedback absoluut door. 


  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 17 december 2021

Gisteren inderdaad ook een bezorg afspraak kunnen maken voor 16/01/2021 (!!!!). Hoe kan het dat ik alsnog een maand moet wachten voordat mijn telefoon binnen komt, terwijl ik in de tabel zie dat die dorect leverbaar is
? In totaal dus 2 maanden mee bezig om mijn nieuwe iPhone in handen te krijgen. Lol is er nu wel een beetje van af