Goedemiddag allen, vanaf vandaag zullen we geen updates meer in de specifieke iPhone-topics delen. Als je nog een vraag hebt over jouw bestelling dan kun je die natuurlijk altijd in een eigen topic aan ons stellen of onder de iPhone 13 F.A.Q.
Ik wens jullie nog een fijne dag!
Dit topic gaat op slot.
Hi!
Er is weer een nieuwe update, check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling!
Hi!
Net op de valreep voor het weekend hebben we nog een update, kijk dus snel of dit ook invloed heeft op jouw toestel. Zodra er een nieuwe update is delen we dit natuurlijk!
Hi allemaal, ik heb weer een nieuwe update geplaatst in de topics! Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelde toestel.
Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden weer een update gegeven! Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. Zodra er een nieuwe update is laat ik dat natuurlijk weten. 
Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden weer bijgewerkt. Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelde toestel!
Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 13 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt.
Als er een nieuwe update is, passen we de tabel weer aan!
Hoi, voor de iPhone 13 Pro Max zijn de levertijden bijgewerkt. Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.
Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 13 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt. Dit keer is er alleen iets voor de 'Zilver’ 128GB aangepast.
Als er een nieuwe update is, passen we de tabel weer aan!
Hi, voor de iPhone 13 Pro Max zijn de levertijden bijgewerkt! 
Hey allemaal, de beste wensen!
De levertijden voor de iPhone 13 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt. Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.
Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer aangepast! Kijk snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling.
Zodra er weer een update is, komt die natuurlijk jullie kant op! 
Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer aangepast! Kijk snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling.
Zodra er weer een update is, komt die natuurlijk jullie kant op! 
Goedemorgen, de levertijden in de levertijdentabel zijn zojuist aangepast.
Zodra er een nieuwe update is, dan laat ik het uiteraard direct weten!
Hi! Zojuist heb ik de levertijden weer aangepast, check snel of dit ook voor jouw toestel geldt! Fijne kerstdagen gewenst. 
Hoiii is het mogelijk dat je je AMP afspraak eerder kan maken dan gepland? Ik vind het namelijk ook jammer dat ik nog 3 weken moet wachten terwijl ik nu al tussen de 3-4 weken wacht voor mijn nieuwe iPhone...
Ik snap dat je het toestel zo snel mogelijk in huis wilt hebben, in dit geval raad ik je aan om contact op te nemen met AMP. Zij zijn hier namelijk verantwoordelijk voor en kunnen jou hiermee helpen. 
Hoiii is het mogelijk dat je je AMP afspraak eerder kan maken dan gepland? Ik vind het namelijk ook jammer dat ik nog 3 weken moet wachten terwijl ik nu al tussen de 3-4 weken wacht voor mijn nieuwe iPhone...
Hi! Ik heb zojuist de levertijden weer aangepast, bekijk snel of dit ook invloed heeft op jouw toestel!
Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer aangepast! Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling.
Levertijden staan op direct beschikbaar, dit klopt ook aangezien mijn toestel direct op dezelfde dag dat ik het heb besteld (20-12) is overgedragen aan AMP. Ik heb echter tot nu toe nog geen SMS en of mail mogen ontvangen van AMP over het inplannen van de bezorging. Wanneer kan ik die verwachten? Hebben jullie enig idee
Hi! Als het toestel is overgedragen aan AMP is het aan hun om jou op de hoogte te stellen, je hoort hier als het goed is zo snel mogelijk over! Mocht je nog niets hebben ontvangen, wil je mij dan een DM sturen? Dan kijk ik met je mee!
Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer aangepast! Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling.
Levertijden staan op direct beschikbaar, dit klopt ook aangezien mijn toestel direct op dezelfde dag dat ik het heb besteld (20-12) is overgedragen aan AMP. Ik heb echter tot nu toe nog geen SMS en of mail mogen ontvangen van AMP over het inplannen van de bezorging. Wanneer kan ik die verwachten? Hebben jullie enig idee
Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer aangepast! Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling.
Hi @FK2,
Laat ik vooropstellen dat wij zo transparant en zo snel mogelijk willen communiceren met jullie, echter is het de laatste tijd zo druk geweest bij de bezorgdiensten (mede doordat alle waardevolle toestellen uit alle winkels van de telecomproviders zijn gehaald). Natuurlijk hoop ik dat jij snel kan genieten van je toestel! Mocht er nog iets zijn, trek dan aan de bel! 
@Marciano van Tele2 , dank voor uw reactie.
Ik vraag mij echter wel af waarom dit niet van te voren gemeld word, zo kan er toch niet met klanten om worden gegaan? Er word informatie achtergehouden. Tijdens het verlengen/bestellen stond er bij het toestel alleen dat de levertijd 4-6 weken betreft. Hier word niet gesproken over levering problemen waardoor het een maand langer duurt.
De levering problemen zouden al bekend moeten zijn omdat ik anders niet een maand na bestellen pas de mogelijkheid krijg om een bezorgafspraak te maken.
Ik overweeg het om overstappen naar een andere provider op deze manier.
Hoi allen, goed om te horen dat jullie allemaal een bezorgafspraak ingepland hebben. Ik snap dat het nog even wachten is. De toestellen zijn direct leverbaar, omdat ze op voorraad zijn. Echter komen we nu bij de bezorging. Door de huidige drukte bij onze bezorgers zijn deze wachttijden een stuk langer dan normaal. Het is ook inderdaad niet mogelijk om het toestel op te halen. Ik had het ook graag anders gezien, maar ik geef deze feedback absoluut door.
Gisteren inderdaad ook een bezorg afspraak kunnen maken voor 16/01/2021 (!!!!). Hoe kan het dat ik alsnog een maand moet wachten voordat mijn telefoon binnen komt, terwijl ik in de tabel zie dat die dorect leverbaar is…? In totaal dus 2 maanden mee bezig om mijn nieuwe iPhone in handen te krijgen. Lol is er nu wel een beetje van af…