[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 407 reacties
  • 66003 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max
Reputatie 1

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.


Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 10:05

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

407 reacties

Ik vind als er staat vanaf 24 september leverbaar ook echt voor de 24ste moeten verzenden 

Hey! Bij mij stond vanmiddag pas woensdag de als eerste optie, maar heb hem net naar zaterdag kunnen veranderen. Het is dus mogelijk, hou de site in de gaten!! (:

Hey! Bij mij stond vanmiddag pas woensdag de als eerste optie, maar heb hem net naar zaterdag kunnen veranderen. Het is dus mogelijk, hou de site in de gaten!! (:

ik heb dus nog geen mail gehad dat die verzonden is

Ik heb die van mij ook kunnen vervroegen van maandag naar zaterdag as. Wel tegen meerprijs a 9,95 (schandalig), maar goed. Pro Max gold 128GB besteld rond 15.00 op vrijdag. Bij inplannen direct na ontvangen email was alleen maandag nog beschikbaar, vanmiddag zelfde verhaal. Keek net weer en toen stond zaterdag er wel tussen! 

Ik heb die van mij ook kunnen vervroegen van maandag naar zaterdag as. Wel tegen meerprijs a 9,95 (schandalig), maar goed. Pro Max gold 128GB besteld rond 15.00 op vrijdag. Bij inplannen direct na ontvangen email was alleen maandag nog beschikbaar, vanmiddag zelfde verhaal. Keek net weer en toen stond zaterdag er wel tussen! 

Dit had ik ook, van maandag terug kunnen verplaatsen naar morgen. Als je nu nog geen mail hebt voor levering schat ik de kans klein dat je hem volgende week nog hebt voor de mensen zonder mail

 

Ik heb die van mij ook kunnen vervroegen van maandag naar zaterdag as. Wel tegen meerprijs a 9,95 (schandalig), maar goed. Pro Max gold 128GB besteld rond 15.00 op vrijdag. Bij inplannen direct na ontvangen email was alleen maandag nog beschikbaar, vanmiddag zelfde verhaal. Keek net weer en toen stond zaterdag er wel tussen! 

Hier 't zelfde, dan maar 9,95 🤪

Hey allemaal,

Ik zie dat sommige al een bezorgafspraak hebben gemaakt. Ik wens je alvast veel plezier met je prachtige nieuwe iPhone!

Voor de mensen die nog geen bericht hebben gehad; we leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen, het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. Zodra je toestel leverbaar is, ontvang je direct een bericht van AMP.

Zodra wij een update hebben (over de iPhones of levertijden), zullen we dit direct delen in dit topic en de andere desbetreffende topics.

Waarom wordt dit zo slecht gecommuniceerd naar ons? In de mail staat dat we bericht krijgen binnen 15min, na een aantal dagen wacht ik nogsteeds..

Kopen jullie te weinig in of is de planning gewoon echt slecht? Neem een voorbeeld aan andere providers, alles netjes op orde.

 

Een pre-order is een pre-order, je verwacht dus dat je je bestelling krijgt zodra deze uit is..

 

Erg jammer

Reputatie 7
Badge +12

Hi allemaal,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het natuurlijk direct weten in dit topic!

Hi allemaal,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het natuurlijk direct weten in dit topic!

Dit betekent dus dat iedereen die nog geen mailtje heeft gehad, nog 3 tot 4 weken moet wachten? Wat is dan het nu van een ‘pre-order’? Ik vind dit echt een belachelijke service, ik zou nadenken over een nieuwe koerier volgend jaar.

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.

Deze levertijden zijn aangepast op 24 september 2021 om 08:00

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan

Hi allemaal,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het natuurlijk direct weten in dit topic!

Dit houdt dus in dat de mensen zonder bericht 3-4 weken mogen wachten. Goed geregeld dit! Als ik vandaag naar de Mediamarkt was gegaan had ik hem al wel gehad. Ik was een tevreden klant maar dit doet toch wel mijn pet af, jammer dit Tele2!

Hi allemaal,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het natuurlijk direct weten in dit topic!

Wacht even Marciano, hier ga ik dus niet mee akkoord. Op moment dat ik mijn iPhone bestelde was de levering vanaf 24-09. Nu staat er 2 tot 3 weken. Ik ga er vanuit dat ik vandaag of morgen mijn mail krijg om een bezorgafspraak in te plannen.

Ik heb er alle begrip voor dat er schaarste is op de telefoonmarkt omdat er cruciale grondstoffen ontbreken, maar waar ik geen begrip voor heb is het wanstaltige communicatiebeleid van Tele2. Jullie hadden van begin af aan duidelijk moeten maken dat voorraden onzeker zijn, en mensen een nummer moeten geven dat ze in de wachtrij hebben.

Wat gaan jullie nu doen om deze situatie op te lossen? Ik neem aan dat ik mijn nieuwe abonnement niet hoef te betalen zolang ik er geen gebruik van kan maken toch? Krijg ik ook compensatie voor de enorme vertraging en slechte communicatie? Krijg ik het geld dat ik nu al betaald heb terug totdat mijn iPhone wel op voorraad is? En wanneer gaan jullie klanten mailen met een specifiekere datum waarop ze hun iPhone kunnen verwachten?

Ik ben jarenlang klant van Tele2, maar dit laat een bittere nasmaak achter. Ik ga ondertussen elders koekeloeren

Hi allemaal,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het natuurlijk direct weten in dit topic!

Wacht even Marciano, hier ga ik dus niet mee akkoord. Op moment dat ik mijn iPhone bestelde was de levering vanaf 24-09. Nu staat er 2 tot 3 weken. Ik ga er vanuit dat ik vandaag of morgen mijn mail krijg om een bezorgafspraak in te plannen.

Ik heb er alle begrip voor dat er schaarste is op de telefoonmarkt omdat er cruciale grondstoffen ontbreken, maar waar ik geen begrip voor heb is het wanstaltige communicatiebeleid van Tele2. Jullie hadden van begin af aan duidelijk moeten maken dat voorraden onzeker zijn, en mensen een nummer moeten geven dat ze in de wachtrij hebben.

Wat gaan jullie nu doen om deze situatie op te lossen? Ik neem aan dat ik mijn nieuwe abonnement niet hoef te betalen zolang ik er geen gebruik van kan maken toch? Krijg ik ook compensatie voor de enorme vertraging en slechte communicatie? Krijg ik het geld dat ik nu al betaald heb terug totdat mijn iPhone wel op voorraad is? En wanneer gaan jullie klanten mailen met een specifiekere datum waarop ze hun iPhone kunnen verwachten?

Ik ben jarenlang klant van Tele2, maar dit laat een bittere nasmaak achter. Ik ga ondertussen elders koekeloeren

Correctie ik zie zelfs 3-4 weken.

Reputatie 7
Badge +12

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je iPhone zo snel mogelijk in handen willen krijgen. De leverdatum is sinds het moment waarop er een pre-order geplaatst kon worden altijd vanaf 24 september geweest en daarna is het altijd afwachten hoeveel er van welke variant iPhone wordt besteld en hoeveel we geleverd krijgen. Aan de hand daarvan worden dan de levertijden opnieuw berekend en dat zijn de data geworden uit bovenstaande tabel. Wanneer er nieuwe updates voor handen zijn dan zullen deze ook direct weer gedeeld worden in dit topic. 

Mochten er nog andere vragen zijn dan horen we het graag van jullie.

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je iPhone zo snel mogelijk in handen willen krijgen. De leverdatum is sinds het moment waarop er een pre-order geplaatst kon worden altijd vanaf 24 september geweest en daarna is het altijd afwachten hoeveel er van welke variant iPhone wordt besteld en hoeveel we geleverd krijgen. Aan de hand daarvan worden dan de levertijden opnieuw berekend en dat zijn de data geworden uit bovenstaande tabel. Wanneer er nieuwe updates voor handen zijn dan zullen deze ook direct weer gedeeld worden in dit topic. 

Mochten er nog andere vragen zijn dan horen we het graag van jullie.

Het minste wat jullie kunnen doen is ons voorzien van een tool waarin we ons huidige wachtrijnummer kunnen bekijken, dan hebben we tenminste iets van houvast. Nu is het vanaf 24-09 ineens naar 3-4 weken gegaan (vind ik onbehoorlijk maar enfin) en zoek het maar uit. We weten dus eigenlijk alsnog niets.

Reputatie 3

Ik snap niet goed waar iedereen zich zo druk over maakt. Als je terugkijkt naar vorige iPhone launches op dit forum dan zie je dat Tele2 nog NOOIT preorders fatsoenlijk heeft uitgeleverd, en de communicatie en marketing te wensen over laten. Tele2 heeft namelijk een heel ander idee over preorders dan de consument die bestelt. Waarom zou dat dit keer anders zijn? De enige die profiteert van preorders is Tele2 zelf, want die hebben een hele bak geld gekregen voor producten die ze niet op voorraad hebben. En de bedenkelijke service van AMP is ook nog nooit anders geweest. Geen bezorgopties, tenzij je extra betaalt. Lees voor de gein nog eens oude forumposts door en trek je conclusie. En denk nog eens 3 keer na over waar je je volgende iPhone haalt. As we speak hebben bekende online verkopers verschillende modellen gewoon op voorraad staan, vandaag besteld, morgen geleverd.

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je iPhone zo snel mogelijk in handen willen krijgen. De leverdatum is sinds het moment waarop er een pre-order geplaatst kon worden altijd vanaf 24 september geweest en daarna is het altijd afwachten hoeveel er van welke variant iPhone wordt besteld en hoeveel we geleverd krijgen. Aan de hand daarvan worden dan de levertijden opnieuw berekend en dat zijn de data geworden uit bovenstaande tabel. Wanneer er nieuwe updates voor handen zijn dan zullen deze ook direct weer gedeeld worden in dit topic. 

Mochten er nog andere vragen zijn dan horen we het graag van jullie.

Nu word het dus wachten tot we een mail krijgen in de hoop dat de levering eerder zal zijn dan 3-4 weken? “Onder voorbehoud?” oftewel het zou ook nog eens zo kunnen dat je hem nog later krijgt?

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je iPhone zo snel mogelijk in handen willen krijgen. De leverdatum is sinds het moment waarop er een pre-order geplaatst kon worden altijd vanaf 24 september geweest en daarna is het altijd afwachten hoeveel er van welke variant iPhone wordt besteld en hoeveel we geleverd krijgen. Aan de hand daarvan worden dan de levertijden opnieuw berekend en dat zijn de data geworden uit bovenstaande tabel. Wanneer er nieuwe updates voor handen zijn dan zullen deze ook direct weer gedeeld worden in dit topic. 

Mochten er nog andere vragen zijn dan horen we het graag van jullie.

Nu word het dus wachten tot we een mail krijgen in de hoop dat de levering eerder zal zijn dan 3-4 weken? “Onder voorbehoud?” oftewel het zou ook nog eens zo kunnen zijn dat je hem nog later krijgt?

 

2x een Iphone 13 pro Max besteld als pre-order in de veronderstelling dat ik ze gisteren of vandaag binnen zou krijgen. 
Kom er uiteindelijk zelf achter dat er niets op voorraad is en ik 3 a 4 weken moet wachten. 
Wat jammer dat de communicatie zo slecht is en ik in 7 dagen dat ik heb gewacht 0 updates heb gekregen.

 Heb ze geannuleerd en via een ander besteld waar ik ze eerder binnen heb dan Tele2. 

Ik heb zojuist geannuleerd en besteld via Belsimpel, met nieuw contract bij KPN. Bij Belsimpel hebben ze namelijk voorraad en krijg ik hem morgen of donderdag al binnen. In plaats van over 3 weken. Top geregeld!

Helaas weg bij Tele2, maar de extreem slechte communicatie (als die er al was) vind ik niet kunnen wanneer het om dit soort bedragen gaat. Voel me niet meer op mijn gemak om bij Tele2 te blijven.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. Kijk hierbij goed naar de besteldatum én de door jou bestelde iPhone.

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten! 

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. Kijk hierbij goed naar de besteldatum én de door jou bestelde iPhone.

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten! 

Deze 3-4 weken die er staat; betekend dat dat wanneer je op 17-09 besteld hebt het 3-4 weken kan duren? Ik heb zelf op 21-09 besteld en zou graag enige indicatie hebben van wanneer ik mijn nieuwe iphone 13 pro max 128gb kan verwachten ;)

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. Kijk hierbij goed naar de besteldatum én de door jou bestelde iPhone.

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten! 

Met andere woorden, mensen moeten nog eens twee dagen langer wachten. Terwijl ze wel al betaald hebben voor het bij te betalen gedeelte. En nog steeds geen inzage in je plaats in de wachtrij, of specifiekere levertijden. Het is echt een schande.

Nogmaals lieve mensen, lekker annuleren en via Belsimpel je abo pakken. Ik heb vandaag mijn telefoon gekregen, in plaats van over 3,5 week.

Ik zie dat veel klanten de bestelling hebben geannuleerd kan het dan zo zijn dat je de iPhone eerder in handen hebt dan de verwachte lever tijd? :) 

ik heb 24 september goude pro max besteld waneer krijg ik die binnen ?

ik heb 24 september goude pro max besteld waneer krijg ik die binnen ?

Ik denk dat je nog lang kan wachten ik heb die van mijn besteld op 18-09-2021 en heb nog geen mail gehad :(