De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over het mobiele netwerk van Tele2
Recent actief
Hi everyone, I have been using Tele2 since Feb 2022 now I am in Poland. I don’t have any connection at all now, to call, text message, and internet. i have checked in my apps that nothing is blocked for the roaming and the APN is correct too according to another post. I can’t call the contact center as I don’t have connection to a phone call. Can anyone pls help?
Hi, I'm now abroad (in Belgium as of right now but will be in Italy tomorrow noon) but it seems the roaming setting for my number was not activated and therefore cannot use my number. My number wasn't linked to my tele2 app and I can't link it now since I can't get SMS so I'm unable to change my roaming setting for my number. I really need to be able to use my number as soon as possible so I would be grateful if someone can help me.
Ik heb nooit eerder problemen gehad met de netwerkverbinding in de US (altijd welkom sms, werkende verre landen bundel via 4G) tot vorige week. Zondag geland in NY, geen sms, geen verbinding, niks. Via WiFi op het forum de oplossing gevonden van 4G en Volte uitzetten en 3G activeren. Gelukkig kon dat op mijn IPhone 11. In NY daarna redelijk goede dekking via 3G. Maar nu ben ik in Philadelphia waar 3G uitgefaseerd wordt en er op veel plekken geen netwerkverbinding meer is. T-Mobile 4G is niet te activeren (ook niet in NY trouwens). Volgens de website van T-Mobile wordt het hele 3G netwerk in de US afgesloten per 1 juli as. volgens Tele2 overzicht zou 4G mogelijk moeten zijn, maar dat is dus niet te activeren. Wat is hier aan de hand? Biedt Tele2 geen 4G meer aan in de VS? Zo ja, waarom staat dat dan niet van tevoren vermeld? En als het er wel is, hoe krijg ik het dan geactiveerd? Nu heb ik een databundel gekocht waar ik grotendeels niets aan heb, nog los van alle ongemak en irritatie. K
Hi, I’m currently in Poland (EU) and I need to use my phone urgently (Dutch bank matters) but the internet and the line (voice / sms) does not work. There is no signal (my phone states this) and I cannot receive SMSes. Roaming is on, everything is on. (you can see my number in my profile if you are an admin so maybe this will help). I’ve read on this forum that there can be a blockade - so maybe someone can help me? ) PS. Also, I cannot access the chat bot on the WWW - it’s a blank page (I tried everything but it’s still blank..):
Sinds kort heb ik geen 4g verbinding meer in België. Maar wel een heel langzame 3g. Het is zomaar ineens gekomen. Tele2 heeft heel laat pas 4g gekregen in België. En nu zijn we een tijd verder en is het weer terug bij af. Wie o wie kan hier iets aan doen of weet hier meer van? Ik wil heel graag mijn 4g terug.
Hey community! I’m traveling to Spain from the Netherlands. And ever since landing a few days ago, my phone doesn’t get any reception at all. I have tried all range of things from checking the APN is internet.tele2.nl, resetting the device, airplane mode on/off, automatic and manual network selection, roaming is on, reinserting the sim, etc. Nothing seems to help:( Unfortunately, I can’t check my tele2 account since it requires verification via sms-code which I can’t receive due to connection🥲Can somebody help me out of this maze? Thank you in advance!
I wana complain My phone number [removed by moderator]seven month ago I activated tele 2 and i know in all Europe i can use my phone but i dont have any access and signal and antenna why ? I have alot of work and i need internet
Hoi Marciano, Jammer dat het een onoplosbaar probleem blijkt. Ik heb voor €35 een verre landen bundel aangeschaft en voor €38.70 een Amerikaanse simkaart met data. Begrijp ik dat jullie dit beiden vergoeden?
Zelfde probleem als ik door anderen gepost zag worden. Toch wel vervelend; je bereidt je in NL al voor in de veronderstelling dat het werkt als je aankomt, maar helaas. Nu ben ik al uren lang bezig om dit uit te zoeken, om contact met jullie te krijgen en om een account in deze community aan te maken. Allemaal zaken waar ik nu totaal NIET mee bezig wil zijn, tijdens mijn vakantie in NY. Ik heb maar voor de oplossing gekozen die ik elders las; handmatig ‘automatisch’ uit zetten bij netwerkselectie, daarna T-Mobile gekozen. Nu werkt het maar ik wil er bij deze wel even melding van maken, en ga uit dat hiervoor een compensatie komt.
Vanmorgen werd ik wakker in Bodegraven (2411) en had ik geen dekking meer. Rondom mijn huis heb ik nog slechts 1 streepje dekking. Navraag bij de klantenservice leert mij dat het gaat om een storing die binnen 2 dagen verholpen is.Nu check ik de storingskaart op Tele2.nl en zie ik dat het gaat om geplande werkzaamheden ipv een storing. Waarom krijg ik geen brief of email over deze werkzaamheden voordat jullie de stekker eruit trekken?
Goedenavond,Sinds een paar dagen hebben zowel ik als mijn vriendin (beide tele2 klanten) extreem traag internet.Via speedtest komt de snelheid meestal niet eens boven de 1mbit uit. Meerdere telefoons geprobeerd, opnieuw ingesteld etc… helaas geen verbeteringMijn postcodegebied is 6982.Ervaren meer mensen die probleem? gr Justin
Hi, there is a problem with mobile service and my phone in Croatia. If this is not resolved, I will be switching to another provider as soon as I come back to Netherlands. Since I arrived in Croatia on 26/04, there is little or no mobile service on my phone. Phone will connect to a mobile service for some random amount of time after restarting the phone. Some times it is 2 minutes, 5 minutes, 10 minutes, etc. Then it will lose mobile connection, of course I cannot call or text or anything since there is no service. Once it loses the connection, it never gets it back. I have to restart the phone. Phone then connects for a few minutes and it loses connection again. This happens everywhere I have been in Croatia (several different cities, towns, places), it happens even if the phone is just sitting in one place.Mobile connection works fine in Netherlands, Germany, France, Spain, Belgium (as far as I remember, I travel often to Germany and France and it seems to work mostly ok).Last year (
Hi @Marciano van Tele2 ,op jouw verzoek start ik hier een eigen topic i.v.m coulance €35 voor het ontbrekende netwerk in New York + terugbetaling van de niet werkende verre landen bundel die ik heb aangeschaft. Ookal is het vanuit tele2 zeer slecht dat er geen netwerk mogelijk is (alles gaat via je snartphone tegenwoordig) en er bij het aanschaffen van de verre landen bundel niet wordt gemeld dat dit niet werkt in de VS, is dat uiteraard niet jouw schuld en wil ik je bedanken voor je hulp hierbij. Heb je nog aanvullende gegevens van mij nodig?
Currently abroad in France and can only connect to 3G. According to tele2 app Orange and Bouygues should offer 4G but not getting it on either. I’m positive 4G if offered in the area because my esim from my American provider is getting 4G. Seems like a lot of people are having this issue in other countries. But it seems like a tele2 issue. Thinking about switching providers if they can’t offer 4G abroad.
Afgelopen zondag aangekomen in New York.geen bereik via Tele2, kan gebeuren dacht ik dus misschien even een bundel aanschaffen voor Intercontinentaal gebruik..na aanschaf helaas nog geen bereik..vanwege jetlag vroeg in de ochtend contact gezocht met tele2 via chat( want tijdverschil werkt niet mee met goede service). Netjes te woord gestaan op de chat van alles geprobeerd maar helaas geen succes..dus telefoon moest uit voor 30 min. Zodat technische dienst ernaar kon kijken en aan de slag kon..mailadres uitgewisseld zodat ze me konden bereiken..na half uur de stappen gezet zoals aangegeven maar helaas nog niks…en Hey ook geen bericht meer van tele2 en alweer te laat door tijdsverschil om contact te krijgen…Na aantal dagen mijn frustratie geuit bij Femke van tele2..maar deze dame heeft service en begrip niet geleerd op school..alleen maar dogredenen en omzeilen van vragen en frustratie van mijn kant..inlevingsvermogen van een ******. bedankt tele2 voor het compleet verzieken van jullie k
Ik heb voor mijn verblijf in New York een verre landen bundel gekocht, maar krijg deze met geen mogelijkheid werkend.De roaming staat aan, mobiele netwerk staat aan, APN staat op internet.tele2.nl. Bellen via 4G / Volte zou ook uitgeschakeld moeten zijn. Wat kan ik nog meer doen?!Ik heb gechat met de klantenservice, maar deze kan me niet helpen. Er hebben meer mensen dit probleem hoor ik. Ik krijg de tip om met de technische dienst te bellen…. Kortom nog meer geld uitgeven om te bellen naar NL.Wie kan me helpen?
Goedemorgen!Sinds maandag 28 februari in NYC. Op het vliegveld netjes 2000MB bundel aangeschaft en gelijk 4G data. Vanaf de 29ste nu geen internet en telefonie op mobiel netwerk, alleen noodoproep. Mijn vrouw heeft hetzelfde. In 2018 en 2020 ook in de VS geweest en nooit problemen gehad.Logischerwijs dus geen mogelijkheid om Tele2 te bellen. Ik ben niet bereikbaar. Uit eerdere topics alle instellingen van mijn Note9 nagelopen, geen afwijkingen.@Tele2, whats going on? Iemand een gouden tip?Groeten, Luc
Ik heb gisteren een roze L verre landen bundel aangeschaft omdat ik over 80% van mijn datalimiet zat en kreeg een sms dat aanschaf succesvol is. Sindsdien heb ik geen internet meer. Al vanalles gecontroleerd, dataroaming staat aan. Wie kan mij helpen?
Sinds kort lid bij Tele2, en op zijn zachts gezegd nu al spijt. Op vele plekken in Nederland heb ik weinig tot geen bereik, zo ook thuis of op mijn werk. Waar ik normaal bij de concurrent 5G maximaal had, heb ik bij Tele2 maar 1 streep (dit is al veel) en anders 3G/4G. Dit tot ergernis wanneer je veel thuis werkt en vrijwel altijd de hotspot aan hebt. Omzetten naar een andere provider kan niet meer, blijkbaar is mijn 1 jarige contract gewijzigd naar een 2 jarig contract? Is er een manier om of wel internet te hebben of het abonnement stop te zetten IVM het niet dekken van het internet?
Hoi!Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe abonnement en een nieuwe telefoon (iPhone 13). Hierbij heb ik een abonnement met 5G. Echter heb ik nog nergens 5G gehad. Ik merkte het thuis al op, maar dacht dat het misschien net niet helemaal goed binnen de dekking van 5G viel. De laatste dagen heb ik op wat andere locaties mij WiFi uitgezet en er extra op gelet, maar ik heb overal 4G en letterlijk nergens 5G. Terwijl ik er wel voor betaal. Waar gaat dit mis? :) Alvast bedankt!
Ik ben voor langere tijd in de VS. De eerste paar maanden had ik bereik (regio Oklahoma) en kocht ik mobiele data. Nu voor meerdere maanden al heb ik geen bereik meer. Nu kan ik ook geen Digi-D sms controle ontvangen dus is het een echt probleem geworden. Asap hulp aub. Dankuwel. Roaming staat aan en juiste toegangspunt (APN) is ingesteld.
Vorig jaar waren we met een groep in Noord-Macedonië, en toen hadden ik en één ander persoon die Tele2 hadden geen verbinding in Noord-Macedonië. Bij een rondreis door het land, als we in de buurt van landsgrenzen kwamen, konden we wel verbindingen van Bulgarije en Griekenland oppikken.Nou goed, een tijdelijk verbindingsprobleem bij Tele2 voor Noord-Macedonië misschien dacht ik toen.Maar nu ben ik er dit jaar met een andere groep. En ik heb in de tussentijd ook een nieuwe telefoon en uit voorzorg een nieuwe simkaart besteld. Maar wat blijkt nu: weer heb ik én de twee anderen uit de groep die ook Tele2 hebben geen verbinding in dit land.Als ik handmatig een netwerkoperator probeer te selecteren, gebeurt er één van de volgende dingen:-Hij zegt "Verbinden niet gelukt. Probeer het later opnieuw"-Hij zegt "Uw simkaart staat verbinding met dit netwerk niet toe"-Heel soms lukt het voor een paar seconden en dan verbreekt ie de verbinding weer. Hoe kan dat? Waarom wil Tele2 niet verbinden in No
Hoi Tele2,Ik heb recent een nieuwe telefoon gekocht, waardoor ik de authenticatie service van game platform Steam moet overzetten op deze telefoon. Om een of andere reden krijg ik geen smsjes als ik mijn eigen telefoonnummer (via tele2 dus) gebruik. Ik heb het geprobeerd met een ander telefoon nummer (die zit bij t-mobile), en die krijgt wel smsjes. Ik vroeg mij dus af waarom de smsjes bij mij niet aankomen (ook niet als ik de sim in mijn oude telefoon doe) en hoe ik dit kan fixen.
Hi I am currently in France. I have no mobile connection nor data. Can you check?
Hallo iedereen, Samen ga ik met vrienden 2 weken naar Turkije (mid tot eind juli), en ik vroeg mij af hoe het zit met het internet daar. Moet ik iets speciaals doen, iets activeren? Zo ja, hoe? Paar jaar geleden was ik naar Turkije gegaan met een t-mobile abbonement en zelfs toen had ik daar geen 4g/3g etc. Dit zorgde voor enige stress, want we dachten dat we geen taxi konden bellen etc. Natuurlijk is dit niet handig en zou ik graag te weten komen hoe ik ervoor kan zorgen dat ik internet heb op het moment dat ik land. Bij voorbaat bedankt, m.v.g Memo
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.