beantwoord

Geen 4G in België



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

28 reacties

Kun je duidelijkheid verschaffen @Marciano van Tele2 ?

Nou, ben net terug uit België.
Ik had die APN verandert in “internet”. Maar dat hielp ook niet. Weer maar het slome 3G. 
Morgen ga ik weer naar België. Ik zal die “smartsites.t-mobile” proberen. Ik laat dan nog weten of ik weer 4G heb. 

Vindt het overigens wel vreemd dat als er een instelling gewijzigd moet worden dat het niet tijdig kenbaar wordt gemaakt. Niemand gaat toch zomaar zijn instellingen wijzigen als het altijd goed gewerkt heeft? Dit is toch wel een misser. 
Of is er toch een technische storing?

Reputatie 7
Badge +12

Hey, goed dat je dit hebt geprobeerd! Minder leuk om te horen dat je alsnog alleen 3G hebt. 

Ik heb zojuist een update van mijn collega’s ontvangen dat de 4G verbinding weer zou moeten werken. Ik hoop dat dit vandaag ook voor jou het geval is!

Het is natuurlijk niet de bedoeling geweest dat klanten hun instellingen moeten wijzigen, zodat de diensten werken. Er ging hier iets niet helemaal lekker en als we dit soort dingen te horen krijgen, ontvangen we daarnaast ook vaak direct een ‘workaround’, waarmee we veel klanten alsnog direct kunnen helpen. Maar dan inderdaad met wat wijzigingen in de instellingen. Dit is natuurlijk niet hoe het normaal werkt. 

Laat je het ons weten als het weer werkt? 😄