Sinds kort heb ik geen 4g verbinding meer in België. Maar wel een heel langzame 3g. Het is zomaar ineens gekomen. Tele2 heeft heel laat pas 4g gekregen in België. En nu zijn we een tijd verder en is het weer terug bij af.
Wie o wie kan hier iets aan doen of weet hier meer van? Ik wil heel graag mijn 4g terug.
Bladzijde 2 / 2
Kun je duidelijkheid verschaffen @Marciano van Tele2 ?
Nou, ben net terug uit België. Ik had die APN verandert in “internet”. Maar dat hielp ook niet. Weer maar het slome 3G. Morgen ga ik weer naar België. Ik zal die “smartsites.t-mobile” proberen. Ik laat dan nog weten of ik weer 4G heb.
Vindt het overigens wel vreemd dat als er een instelling gewijzigd moet worden dat het niet tijdig kenbaar wordt gemaakt. Niemand gaat toch zomaar zijn instellingen wijzigen als het altijd goed gewerkt heeft? Dit is toch wel een misser. Of is er toch een technische storing?
Hey, goed dat je dit hebt geprobeerd! Minder leuk om te horen dat je alsnog alleen 3G hebt.
Ik heb zojuist een update van mijn collega’s ontvangen dat de 4G verbinding weer zou moeten werken. Ik hoop dat dit vandaag ook voor jou het geval is!
Het is natuurlijk niet de bedoeling geweest dat klanten hun instellingen moeten wijzigen, zodat de diensten werken. Er ging hier iets niet helemaal lekker en als we dit soort dingen te horen krijgen, ontvangen we daarnaast ook vaak direct een ‘workaround’, waarmee we veel klanten alsnog direct kunnen helpen. Maar dan inderdaad met wat wijzigingen in de instellingen. Dit is natuurlijk niet hoe het normaal werkt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.