Skip to main content
beantwoord

Abonnement via belsimpel

  • 26 februari 2021
  • 2 reacties
  • 101 x bekeken

Dag Tele2,

Ik heb sinds gisteren een abonnement aangevraagd met nummer behoud via Belsimpel. Deze is afgewezen, dat snap ik wel ergens, maar mijn vraag is. Tot 19 maart zit ik bij kpn en hoorde van 1 van jullie dat jullie zelf het automatisch stop gaan zetten bij kpn. Maar ik kreeg net een sms of ik het zelf wil aangeven. 

Gaan jullie het nu automatisch stop zetten en ben ik nu alleen nog bij kpn en betaal ik nog niks bij jullie?

Beste antwoord door eric

Omdat het abonnement is afgewezen zal KPN geen nummerbehoud uitvoeren en loopt je abonnement daar gewoon door. Dat zul je zelf moeten opzeggen. Houdt rekening met een opzegtermijn van 1 maand.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7113 reacties
  • Antwoord
  • 26 februari 2021

Omdat het abonnement is afgewezen zal KPN geen nummerbehoud uitvoeren en loopt je abonnement daar gewoon door. Dat zul je zelf moeten opzeggen. Houdt rekening met een opzegtermijn van 1 maand.


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 26 februari 2021

Als de abonnement aanvraag is afgewezen dan gebeurt er niets en blijf je bij KPN. Of heb je inmiddels al weer een nieuwe bestelling gedaan?