Op 10 mei 2021 heb ik mijn toestelkrediet afbetaald. Deze betaling is tot op heden nog niet verwerkt, waardoor ik nog steeds dubbele facturen betaal. Na gebeld te hebben met de klantenservice, heb ik op 28 oktober een betaalbewijs verstuurd naar het daarvoor bestemde emailadres. Vervolgens op 12 november nog eens omdat ik geen reactie had. Telefonisch wordt meerdere keren aangegeven dat hiernaar gekeken wordt. Tot op heden nog geen reactie ontvangen, terwijl ik deze binnen 10 werkdagen zou moeten krijgen.
Wat kan ik doen om tele2 actie te laten ondernemen? Zowel per telefoon als per mail gebeurd er niets.
Beste antwoord door Floor109
Hoi Kyra,
Dat duurt inderdaad wel heel erg lang.. Helaas kunnen dit soort escalaties lang duren, omdat deze handelingen niet bij de klantenservice zelf liggen maar bij een andere afdeling / tak binnen Tele2.
Als ze aangeven dat het nog in behandeling/open staat zou ik toch nog even geduld hebben, zodra de “case” behandeld en afgerond is moet hier communicatie over volgen en ook zichtbaar zijn voor de klantenservice. Kans bestaat ook dat die afdeling het wat drukker heeft dan normaal (kan ik me goed voorstellen met de nieuwe telefoons) en dat ze buiten doorlooptijd zitten.
Dat duurt inderdaad wel heel erg lang.. Helaas kunnen dit soort escalaties lang duren, omdat deze handelingen niet bij de klantenservice zelf liggen maar bij een andere afdeling / tak binnen Tele2.
Als ze aangeven dat het nog in behandeling/open staat zou ik toch nog even geduld hebben, zodra de “case” behandeld en afgerond is moet hier communicatie over volgen en ook zichtbaar zijn voor de klantenservice. Kans bestaat ook dat die afdeling het wat drukker heeft dan normaal (kan ik me goed voorstellen met de nieuwe telefoons) en dat ze buiten doorlooptijd zitten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.