De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over Mail
Recent actief
Ik kan niet meer inloggen via mijn webmail met mijn zonnet-mailadres. Ik blijf de melding krijgen: Te veel mislukte inlogpogingen. Probeer het later nogmaals.
Ik probeer al vanaf februari met regelmaat in te loggen op mijn zonnet webmail maar dit wilt nog steeds niet lukken. Wat ik al heb geprobeerd is: meerdere keren geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te vragen en met dit nieuwe wachtwoord in te liggen. Geen succes. meerdere keren de cookies verwijderd. Geen succes. elk mogelijk wachtwoord geprobeerd die ik gebruik voor andere accounts. Ook geen succes. via de chat contact opgenomen met de klantenservice. Ik kreeg alleen te horen dat er vanaf 16 maart een storing is met het aanvragen van nieuwe wachtwoorden. Ook gevraagd of er mogelijk ergens een blokkade op stond maar daar kreeg ik geen antwoord op. Was dus ook geen succes (en vrij onbehulpzaam trouwens). De meldingen die ik het meeste krijg is ‘Te veel mislukte inlogpogingen. Probeer het later nogmaals.’ Echter als ik de cookies verwijder krijg ik de melding dat de site niet bereikbaar is. Ik hoop dat iemand me via deze weg wel zou kunnen helpen?
Helaas lukt het mij niet in te loggen op mijn mailadres en ik wil het account verwijderd hebben. Hoe doe ik dat? Ik kan enkel mail ontvangen op mijn telefoon, maar verzenden lukt ook niet.
Ik krijg in de webmail geen mail binnen.mailbox vol kan wel mail verzenden echter de mailbox is niet vol! wat is er aan de hand?
De inbox van mijn mail is 91% vol maar ik heb maar ik heb maar een paar mailtjes er in staan. Ik heb alles al opgeschoont, toch blijft de box vol. Hierdoor kan ik veel mailtjes niet meer ontvangen. Hoe kan dit worden opgelost?
Heb weer problemen met de webmail van zonnet. Sinds 6.30 af en aan problemen met mails die niet willen laden en regelmatig foutmelding; imap server niet bereikbaar. Nu is de hele website voor de webmail helemaal niet meer bereikbaar; Deze site is niet bereikbaar webmail.versatel.nl heeft de verbinding geweigerd. Erg lastig als je net je ziekenhuis inlogcodes probeert te ontvangen…
Ik wil graag een Tele2 e-mailadres opheffen.
Ik heb dringend gegevens nodig uit een lang niet gebruikt zonnet emailadres. Als ik iets naar mijzelf mail, krijg ik de volgende melding in mijn doorzendadres: ‘sorry, the user's maildir has overdrawn his diskspace quota’. En bij inlogpogingen via webmail krijg ik dit: Deze site is niet bereikbaar webmail.versatel.nl heeft de verbinding onverwacht verbroken. Probeer dit eens: Controleer de verbinding Controleer de proxy en firewall Windows Netwerkcontrole uitvoeren ERR_CONNECTION_CLOSED Kunnen jullie helpen om mij weer in mijn inbox te krijgen? veel dank!
Beste allemaal, Sinds gisteren krijg ik allemaal spam berichten binnen van het mailadres fred.visser@tele2.nl over allerlei verschillende onderwerpen. Misschien is Fred zijn account gehackt, want het lijkt me niet slim om te spammen vanaf zo'n adres. İn elk geval zit mijn mailbox steeds vol en heb daar last van. İs het mogelijk dat er iets aan gedaan kan worden? Groetjes, Amneris76
Wil graag mijn zonnet adres laten verwijderen.
Bij het mailen ontvangen wij een melding 550 Sorry, we do not accept connections from you. , de SPF staat ingesteld op toestemming, maar kunnen niet vinden waar deze fout vandaan komt: [2020.05.11] 14:38:19.714 [63303] Delivery for co…….tie@ltv-vianen.nl to su…….13@zonnet.nl has bounced. Reason: Remote host said: 550 Sorry, we do not accept connections from you. Wat kunnen wij hieraan doen, wie kunnen wij contacten?
Het lukt mij niet meer in te loggen op mijn Zonnet webmail account (webbrowser). Ik krijg de melding “te veel mislukte inlogpogingen. Probeer het later nog eens.” terwijl ik net 1x heb geprobeerd in te loggen. later lukt ook niet. Hoe kan ik weer inloggen ?
Onlangs heb ik mijn wachtwoord veranderd en nu kan ik geen mail meer ontvangen en versturen. Alle instellingen kloppen. Ik las op hier op het forum iets over Zonnet accounts die geblokkeerd worden door Tele2 i.v.m. mogelijke hack. Hoe kan ik mijn mail weer activeren? Wachtwoord veranderen heb ik al een paar keer geprobeerd, maar krijg elke keer dezelfde melding (dat ik niet kan inloggen met die gebruikersnaam / dat wachtwoord).
Mail niet afgeleverd overdrawn diskspace qouta Sinds kort krijg ik vaak te horen dat mijn disk space quotum is overschreden maar als ik online kijk zie ik dat pas 35% van mijn diskcapaciteit is gebruikt. Na alle mails verwijderd te hebben duurt het enige tijd voordat ik weer mails ontvang maar al gauw na enkele mailtjes doet het probleem zich alweer voor. Deze melding wordt getoond: This is the mail system at host deliver01.zonnet.isp-net.nl. I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below. For further assistance, please send mail to postmaster. If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message. The mail system <@zonnet.nl>: maildir delivery failed: "Sorry, the user's maildir has overdrawn his diskspace quota" Mail onbestelbaar retour naar afzender Sinds vorige week ontvangen mensen die mij berichten sturen een nieuwe melding “Mail niet afgeleve
Is er een storing in de mailserver? Ik kan niet inloggen op zonnet-mail.
Het is weer eens zover zonnet mail werkt niet. Wanner wordt dit opgelost. Het is altijd wat met de mail van zonnet.
Het is weer eens zover. Mijn zonnet e-mail komt sinds vanochtend niet binnen. Het werkt niet via POP en het werkt niet via de Webmail. Verbinding geweigerd. Ik wacht geduldig (?) af wanneer jullie dit op gaan lossen.
Ik kan niet inloggen op mijn e-mail (zonnet). Als ik probeer in te loggen via webmail krijg ik de melding: Verbinding met IMAP-server mislukt. Graag oplossen.
is er e mail storing van versatel?
Ik kan sinds vanmorgen geen e-mail meer ontvangen / versturen op mijn zonnet account ook webmail doet het niet regio maarssen
Hoe groot is de mailbox van Tele2? De klantenservice wist het niet. De interface vind ik prettig.
ik krijg een fout melding als ik mail wil binnen halen bij tele2
De eerste maanden werkte mijn chromecast prima. Tot mijn mobiel op gegeven moment de chromecast niet meer kon vinden. Alle mogelijke dingen geprobeerd. Chromecast en wifi gereset. Contact gehad met chromecast zelf. Via andere telefoon hotspot van originele telefoon gemaakt en zo verbinding proberen te maken. Dan deed ie het weer wel (dis ligt het niet aan de chromecast zelf zeggen zij). Wellicht dat bepaalde instellingen niet goed zijn, maar wat chromecast zegt staat zo ingesteld. Er zit geen logica in wanneer hij hem wel en niet vind. Als ik de stekker uit de wifi modem haal vind hij hem erna vaak wel weer maar ook niet altijd. Ik heb een technicolor modem. Iemand enig idee hoe dit probleem blijvend kan worden opgelost?
ik kan niet meer bij mijn privémail op Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator Graag deblokkeren?
Graag zou ik ons zonnet emailadres willen laten verwijderen. Hoe kan ik dit doen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.