De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom op de Tele2 Community!
Recent actief
In dit topic wacht @Bosniangirl Al geruime tijd op een verklaring, een reactie. Het is toch van dun zotte dat ze taal noch teken van jullie hoort. Zoiets hoor je niet te doen met een keiiiigoeje dame en dames, nog maar te zwijgen over keiiiigoej heren. Onbegrijpelijk, niet klantvriendelijkheid. Desinteresse? 🤔 Gossiemijne waar zijn jullie mee bezig? 😒 Is dit webcare zoals het moet? 🤔 ☹️
Hebben jullie hem al voorbij zien komen op de televisie? Ik heb het natuurlijk over onze nieuwe commercials! Wat vinden jullie ervan?
Dit forum laad wel heel erg traag de laatste tijd. Meer mensen die er last van hebben?
Beste moderators, Zouden jullie mijn topics kunnen verwijderen van het forum? Ik zie geen verwijder optie bij de topics. Deze topic mag ook verwijdert worden. Alvast bedankt!
Aangezien het niet mogelijk is om een profiel te verwijderen wil ik een moderator verzoeken mijn profielnaam te wijzigen in 12345.abcde. Al mijn producten zijn opgezegd en ben dus (heel binnenkort) geen klant meer. Dank u!
Ik volgde en nam deel aan de discussie over levertijden in het topic van @mark1983 “Levertijd Forza Apple iPhone 7 A-Grade Refurbished Space Grey 32GB” (https://forum.tele2.nl/fid-180/tid-69252?postid=421197), en heb kritiek geuit op het beleid van Tele2 ten aanzien van misleidende info over beschikbaarheid. Maar nu ineens is het topic "verdwenen". Werd het te heet onder de voeten van moderator @Frenk van Tele2? Is het topic gecensureerd?
Hallo tele-2, Graag wil ik mijn gebruikersnaam wijzigen in iets wat niet persoonlijk herleidbaar is, bijvoorbeeld MK0009. Groetjes, Martine
Wanneer ik op de Tele2-website surf, en dit geldt ook voor het forum, krijg ik een schier eindeloze reeks (meerdere per seconde) JS-foutmeldingen in mijn JS-console: TypeError: eti is undefined Als ik in de console kijk naar meer info, zie ik ook: interval< https://forum.tele2.nl/topic/new:59:5 nrWrapper https://forum.tele2.nl/topic/new:5:11682 Ik gebruik Firefox 52.5.2 ESR (de meest actuele long-support release dus) op Linux met adblocker afgezet (omdat forum anders niet werkt, 't is eigenlijk walgelijk hoeveel trackers er worden geladen...). Is dit een probleem van de website?
Gebruikersnaam veranderen in forum
Afmelden voor Tele 2 forum hoe doe ik dat
Beste lezer, Graag wens ik mijn gebruikersnaam te wijzigen, alles behalve mijn echte naam, wees origineel 🙂. Met Vriendelijke Groet.
We willen de aankomende tijd samen met onze klanten bedenken hoe wij onze dienstverlening beter gaan maken. En daar hebben we jou dus bij nodig! Heb jij bij ons een mobiel abonnement en heb je in het afgelopen jaar een hogere factuur ontvangen na; Het afsluiten van een nieuw abonnement Verlengen van je huidige mobiele abonnement Verblijf in het buitenland Opzegging (en een eindafrekening hebben ontvangen) Buiten-de-bundel verbruik Dan horen we graag van jou! Heb je een andere situatie dan hierboven staat maar toch een hogere factuur ontvangen? Meld je dan ook aan. Wie kan er meedoen? Alle mobiele klanten van Tele2! Hoe kan ik me aanmelden? Door een reactie hieronder te plaatsen en een privébericht te sturen naar Henk van Tele2 met daarin je mobiele nummer. Als we genoeg aanmeldingen hebben, krijg je toegang tot het afgesloten gedeelte van het forum waarin we alle ervaringen met elkaar kunnen delen.
Waarom is de volgorde van de rubrieken veranderd? Nu staat "Mobiele abonnementen" bovenaan in plaats van "Actuele informatie, Nieuws en Acties" Dit laatste valt nu veel minder op.
Ik probeerde zojuist iets aan te passen in mijn profiel, maar kreeg de melding "Niet alle vereiste gegevens ingevuld" zonder een aanduiding wat er miste. Ik heb toen de pagina gesloten. Toch bleek de aanpassing wel doorgevoerd. Ik krijg wel vaker ergens buiten Tele2 de melding dat er iets ontbreekt, maar dan staat er een sterretje of wordt het vereiste vak rood. Kan Tele2 dit ook aangeven in soortgelijke situaties? Of was misschien dit een onterecht melding en miste er niets?
Ik ontdekte vanmorgen een nieuwe moderator : Sanne van Tele2. Volgens haar profiel aangemeld op het forum 22 augustus. Welkom Sanne.
heb al 3 keer hetzelfde gevraagd en krijg geen antwoord terwijl het wel word bekeken....
De nieuwe naam van dit topic klinkt als een sprookje 😍
Ik ontdekte vanmorgen een nieuwe moderator: Mario van Tele2. ☺️ Welkom Mario.
Het kan jullie niet ontgaan zijn: de community heeft een facelift gekregen. Meer plek voor foto's, een lekker fris design en ook helemaal responsive. Dit betekent dat het forum perfect werkt op elk schermformaat. Bezoek het forum maar eens op je mobiel (misschien doe je dat al 🙂 ) en je zult zien dat je alles kan wat je op de computer ook kan. We hebben ook wat mooie nieuwe features: - Heeel veel nieuwe emoji! 😁 🐦 🏋🏼 ❤️ 😀 - Badges voor forumleden die laten zien dat ze kennis hebben van mobiel, vast, bellen, etc. - Je kunt posts liken (kon al) en zien we een post geliked heeft (kon nog niet) - We laten zien wie er de afgelopen week de meeste likes gekregen heeft - De @-mention: je kunt nu andere forumleden taggen door een @ te typen en daarachter de forumnaam - Je kunt nu makkelijker teksten vetgedrukt, cursief en onderstreept maken - Wil je een melding als er een nieuwe reactie is op een topic of op een heel subforum, dan kun je je abonneren. Veel plezi
Vanaf vandaag te koop, de nieuwste Nintendo Console alles-in-1 apparaat, de Nintendo Switch. Een van de games die te verkrijgen is bij de release is Legend of Zelda: Breath of the Wild. Een echte single player adventure game waar je uren lang zoet mee kunt zijn. Er wordt veel verwacht van deze nieuwe console en het is echt een apparaat dat je thuis kan spelen en meenemen voor onderweg. Het nieuwe paradepaardje van Nintendo! Bij de lancering vandaag zijn er 12 games die je erbij kunt kopen. Deze nieuwe console is niet de krachtigste van de nu bestaande consoles (PS4/XBox1) en heeft niet de hoogste framerate. Dat is ook niet waar het voor bedoeld is. Het is echt een apparaat waarmee je altijd en overal party-games kan spelen met elkaar. De Joy Con controllers zijn uit elkaar te schuiven en te delen met je vrienden waarmee je dan samen kan spelen, thuis en onderweg. De prijs bij de release vandaag ligt rond de 360 euro. Een tikje aan de hoge kant als je het mij vr
Er staat bij de klantenservice een melding over storing https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-acties-174/storing-klantenservice-onbereikbaar-64218/index1.html#post387939 . Deze is waarschijnlijk verwijderd, want staat niet meer in het overzicht "Actuele ..." Dit staat dus nog wel in het overzicht op de startpagina, maar geeft een 404-error. Wordt deze inhoudsopgave niet bijgewerkt als het bericht verwijderd wordt? (heb het ook wel eens in een ander topic gezien)
Na een melding dat het overzicht van "Wie volg ik" en Wie volgt mij" in mijn profiel naar een 404 error (onbereikbare pagina) voerde, is dit verholpen. Echter als ik "Wie volg ik" aanklik, kan ik iemand ontvolgen, maar zodra ik naar een andere pagina ga, is de gevolgde weer terug. Er zit dus nog een fout in de software.
Ik moet bij elke voorpagina opnieuw inloggen. . . . Ga ik naar nieuwe berichten sinds laatste bezoek. . . . Ga ik naar de forum inhoud . . What's up :?
Topics die meer dan 25 reacties hebben zijn niet bereikbaar. Alleen pagina 1 is bereikbaar, de knoppen om naar de volgende pagina te gaan werken niet. Om de nieuwste reacties te zien, moet ik de sortering omkeren (nieuwste eerst) bv. https://forum.tele2.nl/omdat-kantine-176/grote-serie-topic-54427/index2.html leidt niet naar pagina 2 maar naar 1 Aanvulling: als er andersom gesorteerd is, is ook allen de eerste pagina bereikbaar (de nieuwste dus) Ook de bezocht tellers blijven deels op nul staan
Wat werken de nieuwe moderatoren hard zeg. Ik kan haast niet bijhouden wat ze allemaal posten. Wel graag zo spoedig mogelijk ook een profielfoto, anders kan ik ze niet uit elkaar houden.:8:8
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.