De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom op de Tele2 Community!
Recent actief
In het verleden heb ik een alternatief e-mailadres opgegeven. Dat wil ik nu laten verwijderen.
In de nieuwe DIT WIL IK reclame van Tele2 (op radio en tv), is er een mannelijke stemacteur met een heel bekende stem. Weet iemand van wie deze stem is?
Hi Moderator(s), Graag wil ik mijn naam veranderen naar Jacco Broer, deze kon ik helaas niet opgeven bij de registratie want ik wist niet dat spaties mochten. Hartelijk dank alvast!
Beste mensen, In een discussie met 'consumer operations' / 'customer experience' van Tele2 wilde ik graag wat passages uit een eerder forumtopic van mij gebruiken. Dat topic is van 11 maanden geleden, met 10 maanden geleden een laatste reactie door moderator JeroenK. Het topic is inmiddels niet meer publiekelijk vindbaar en is verplaatst naar de categorie 'Kelder'. Volgens mijn historie 2 maanden geleden heb ik JeroenK via een DM, ik had hem eerder via die weg gesproken over het topic, gevraagd hoe en wat. Aan zijn profiel te zien werkt hij nog steeds bij Tele2, maar een reactie op de DM is nooit gekomen. Daarom via deze weg de vraag waarom het topic verdwenen is. Is dit de inSided archiveer-functionaliteit of is het een bewuste actie geweest. En in dat eerste geval, kan Tele2 zorgen dat het topic alsnog zichtbaar wordt of mij een volledige kopie van het topic sturen? Of moet ik daar werkelijk een inzageverzoek onder de GDPR voor doen? Hartelijke groeten, Henk
Onafhankelijk onderzoek toont aan dat het Tele2 netwerk het meeste 4G bereik heeft in Nederland. Ook de 4G download snelheid is zelfs beter dan Vodafone. Tele2 en T-mobile samen zouden een droom 4G netwerk kunnen aanbieden als klanten op beide kunnen roamen. https://www.droidapp.nl/nieuws/nederlandse-providers-uitmuntend-opensignal-onderzoek-2018/ https://www.telecompaper.com/nieuws/tele2-scoort-met-4g-gebruik-in-rapport-opensignal--1260802
https://www.ad.nl/digitaal/meisje-9-verslaafd-aan-fortnite-plaste-in-broek-om-door-te-blijven-gamen~a82ef21e/ đ
Er zijn helaas nog veel bedrijven die deze rechten van hun klanten nog niet (helemaal) op orde hebben. https://www.volkskrant.nl/economie/klanten-hebben-recht-op-hun-persoonlijke-gegevens-maar-krijgen-ze-die-ook-we-testten-bekende-bedrijven~b7e6d7c8/
Met droevenis in mijn hart moeten helaas onze wegen zich scheiden. Mijn trouwe maatje kan mij helaas na 14 jaar van trouwe gezelschap niet meer vergezellen. Dit komt omdat ik het tijd vond voor een nieuwe aansluiting nu ik de kans daartoe heb en wel van koper naar glasvezel. Ik zal mijn oude maatje zeker en vast heel erg gaan missen maar toch wil ik jullie, Tele2, verzoeken mij behulpzaam te willen zijn om een nieuw forum kameraad-emailadres te gaan gebruiken. Ik hoor graag van jullie.
Tele2 biedt de mogelijkheid om via WiFi te bellen wanneer de dekking binnenshuis minder goed is. Op https://tweakers.net/nieuws/138081/tele2-laat-klanten-mobiel-bellen-via-wifiverbinding.html lees je hier meer over. Zijn hier gebruikers van VoWiFi? Wat is jullie ervaring? Ik vind het persoonlijke een zeer grote toegevoegde waarde, mijn huis is zeer goed geĂŻsoleerd en zodoende kan ik binnenshuis gewoon stabiel bellen zonder dat ik bij een raam hoef te staan.
Hallo lieve mensen, Het is alweer een tijd geleden dat we een actief spelletjes hebben gedaan op het forum, dus laten we beginnen! Raad het plaatje. Het principe is vrij simpel, plaats een foto van een makkelijk herkenbaar voorwerp of gebouw in een stad (Wereldwijd). De rest moet gaan raden waar dit is. De eerste met het juiste antwoord, mag verder gaan met het plaatsen van een nieuwe foto! Ik trap af met: Let the game begin, succes! Cheers, Patrick van Tele2
Ik wil graag even mijn naam in "Nick" laten veranderen. De huidige is iets te persoonlijk nu ik er over nadenk. Mocht dit al in gebruik zijn, "Nick123" mag ook best. Maak er maar wat moois van zou ik zeggen. Bedankt!
Ik wil,graag mijn gebruikersnaam veranderen in ludwig. Hoe werkt dit?
Hoi, Lees onderstaande blog voor alle samsung s10 geruchten!! https://www.tele2.nl/blog/mogelijke-samsung-galaxy-s10-geruchten/?_ga=2.193358637.1408026045.1529498204-298998903.1526308010&_gac=1.86325738.1525849654.Cj0KCQjwuMrXBRC_ARIsALWZrIj6SfM9KCaM4lUbTbo4oAyV4TQijJK-aS2aOzUXH3ywJTztQdQLlFoaAt9pEALw_wcB
Dag, Willen jullie mijn usernaam veranderen? Maak er maar iets moois van, alles behalve mijn naam iig. Met vriendelijke groet
Is het nog mogelijk dit forum te volgen via rss-feeds? In het nog niet zo oude verleden heb ik dat wel gedaan.
Off-topic: De nieuwe (?) cookie-melding moet ik welgeteld vier keer wegklikken voordat hij verdwijnt. Op iPhone X, in Safari. Is dit een AVG-uitvloeisel? đ
Ik wil graag mijn forum account verwijderen.
Hoi ik wil graag mijn gebruikersnaam gewijzigd hebben hoe werkt dit?
Hoi! Aangezien ik niets met dit forumaccount doe en toch ook al een MijnTele2-account heb, zou ik het graag laten verwijderen. Ik begrijp echter uit oude topics dat dit niet mogelijk is, maar dat de gebruikersnaam wel kan worden aangepast. Is het mogelijk dat mijn gebruikersnaam en e-mailadres worden aangepast naar iets willekeurigs/onzinnigs? Dat is namelijk ook prima. Ik hoor het graag!
HoiHoi, Ik blijf een melding houden van een nieuwe PB maar dat is niet zo. Hebben meer mensen deze foutmelding? Volgens mij hoort dat niet Tele2, graag oplossing. Fijne dag nog! ?
Ik wou alleen maar zeggen tegen alle medewerkers van tele 2 dat ik jullie allemaal bedank en nu zeer tevreden ben en een hoge waardering voor jullie heb ! Ga zo door dan worden jullie ook een top provider die iedereen wil hebben ! Hartelijk dank ! Gr , pege.
Beste moderators, Willen jij mijn naam veranderen in: F.y2X!Px.! Bedankt voor de te nemen moeite. Groet
Sinds vandaag zie ik een nieuwe moderator op het forum: @Emiel van Tele2 Welkom Emiel. đ
Hoi, Zouden jullie mijn gebruikersnaam kunnen wijzigen in iets wat niet persoonlijk herleidbaar is? Alvast bedankt!
Hallo, Hoe verander ik mijn email adres waarop ik gemaild word als er gereageerd is? Bij instellingen kon ik het niet vinden. Dank je wel!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.