Beste mensen,
In een discussie met 'consumer operations' / 'customer experience' van Tele2 wilde ik graag wat passages uit een eerder forumtopic van mij gebruiken. Dat topic is van 11 maanden geleden, met 10 maanden geleden een laatste reactie door moderator JeroenK. Het topic is inmiddels niet meer publiekelijk vindbaar en is verplaatst naar de categorie 'Kelder'.
Volgens mijn historie 2 maanden geleden heb ik JeroenK via een DM, ik had hem eerder via die weg gesproken over het topic, gevraagd hoe en wat. Aan zijn profiel te zien werkt hij nog steeds bij Tele2, maar een reactie op de DM is nooit gekomen. Daarom via deze weg de vraag waarom het topic verdwenen is. Is dit de inSided archiveer-functionaliteit of is het een bewuste actie geweest. En in dat eerste geval, kan Tele2 zorgen dat het topic alsnog zichtbaar wordt of mij een volledige kopie van het topic sturen? Of moet ik daar werkelijk een inzageverzoek onder de GDPR voor doen?
Hartelijke groeten,
Henk
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.