Hoi!
ik ben op zoek naar een adres om een klacht in te dienen en het abonnement voor verlenging op te zeggen.
situatie; ik verlengde mijn abonnement, in de veronderstelling dat ik een afspraak kon maken voor levering van het toestel. Dat werd echter door PostNL geleverd, zonder afspraak. Ik was op vakantie, Dus niet thuis. Iom klantenservice telefoon bij PostNL punt laten leveren (tele2 kon de levering niet stopzetten), dan zou tel Na een aantal werkdagen retour gestuurd worden, het abonnement als niet afgesloten beschouwd en zou de betaling die ik voor het toestel deed teruggestort worden.
echter, bijna een maand verder, en 5 telefoontjes aan de klantenservice, krijg ik helemaal geen reactie. De telefoon zou volgens een medewerker wel bij Tele2 terug zijn, maar het proces stagneert ergens.
ik wil voorkomen dat ik aan een abo zonder toestel vast zit, maar kom er niet doorheen.
iL zoek een adres voor schriftelijk contact, maar dat kan ik niet vinden. Wie helpt mij aan dat adres?
dank!
gr Joke