Sinds de nieuwe Tele2 app werkt de BundelBooster niet meer zoals voorheen. Ik kan pas 1 gb extra data toevoegen als de bundel helemaal OP is. En die is snel op als je bv via NLZIET televisie streamt over Apple TV. Eerst moet de mobiele data verbinding helemaal uitvallen voordat je weer doch slechts 1 gb kunt toevoegen. Televisie kijken met je Unlimited Data bundel is geen plezier meer als je weet dat de verbinding elk moment kan worden verbroken. Daarnaast werkt ook de sms dienst ‘nog 1GB’ (toevoegen) door naar 1280 te sms’en niet meer. Sinds de introductie van de nieuwe Tele2 app is deze dienst door Tele2 zomaar ineens out of the blue geschrapt. Mijn man, ook unlimited data kan de nieuwe app nog niet installeren. Hij valt op dit moment nog onder het oude systeem. Bij hem werkt de sms service nu nog wel. Belachelijk dat dit nu lijkt te zijn geschrapt door Tele2. Op deze manier is Unlimited Data niet klantvriendelijk meer. En het is nog maar de vraag of je nog wel echt van Unlimited Data kunt spreken. Tele2 wat gaan jullie hieraan doen om dit probleem op te lossen? Dit gaat jullie veel klanten kosten😡😡😡
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.