Probeer al 3 dagen in te loggen op tele2.nl
Klopt het dat er een storing is?
Probeer al 3 dagen in te loggen op tele2.nl
Klopt het dat er een storing is?
Beste antwoord door GdR
Dag
Heb vanmiddag een uitgebreid telefonisch contact gehad met een medewerker.
Gezamelijk hebben we geconstateerd dat de gebruikersnaam voor mobiel niet aangepast kan worden.
ook niet als ik mijn mobiel nummer invoer.
Herhaaldelijk wordt er verwezen naar alleen een wachtwoordwijziging.
Door mijn emailadres in te voeren konden we verder gaan.
Het is mij dus niet duidelijk waarom men een gebruikersnaam vraagt terwijl dit een e-mail adres moet zijn.
Wat betreft de opmerking: aanmaken account mobiel: Was al "jarenlang” ingevoerd.
Helaas had de "medewerker” niet al te veel ervaring met b.v. de opslag in de kluis van Lastpass.
Dit als reactie.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.