[Info] MijnTele2 krijgt een update!

  • 28 mei 2021
  • 8 reacties
  • 376 x bekeken
[Info] MijnTele2 krijgt een update!
Reputatie 3
Badge

Hey allemaal,

Mooi nieuws, we verbeteren MijnTele2! Dat doen we zodat jij je abonnementen kunt beheren als een baas, want bij ons bepaal je het helemaal. In dit topic lees je wat je binnenkort kunt verwachten.

 

Automatisch overgezet

Je wordt automatisch overgezet naar de nieuwe MijnTele2 omgeving. Hoe weet je dat je aan de beurt bent? Op een van twee manieren.

Log je al in met een e-mailadres?

  • Als je al inlogt met je e-mailadres als gebruikersnaam, gaat het vanzelf. Als je aan de beurt bent, verschijnt na het inloggen informatie over je nieuwe MijnTele2 en de verbeteringen. 

Als je nog niet inlogt met een e-mailadres, gaan we je vragen of je je gebruikersnaam wil wijzigen.

  • Je krijgt daarover eerst een e-mail van ons. Als je inlogt (nadat je de mail hebt ontvangen) kom je vanzelf op de pagina terecht waar je dit kunt wijzigen. Je hoeft dus niet per se op de link uit de mail te klikken. Je wachtwoord blijft zoals die nu is. Uiteraard kun je deze wel zelf op ieder moment aanpassen.

 

Welke verbeteringen kun je verwachten na de update?

  • Je kunt tweestapsverificatie (2FA) aanzetten. Als je dit doet, zijn je inlog en dus ook je gegevens erachter beter beveiligd. Iemand anders die jouw wachtwoord heeft achterhaald, komt met 2FA je MijnTele2 dus niet in.
  • Al je mobiele abonnementen inzien en beheren achter één inlog.
  • Binnenkort kun je ook meekijken met het abonnement van iemand anders (als diegene daar toestemming voor geeft). Handig voor bijvoorbeeld kids, een familielid of een huisgenoot.

 

Jouw mening telt!

We doen het natuurlijk allemaal om jullie zo goed mogelijk te helpen en blij te maken. Daarom vinden we jullie mening erg belangrijk, want daar kunnen we wat mee. Stel hieronder vooral al jouw vragen en post jouw comments. Alvast bedankt voor het meedenken!


8 reacties

Ik krijg een groene  Sorry  als ik probeer in te loggen op Mijn Tele2 Thuis.

Heeft dat met de nieuwe Update te ,maken of is dit een andere storing?

Reputatie 5
Badge

Ik kan wel in loggen in Mijn tele2 Thuis @WhTurner 

 

Is deze upgrade alleen voor Mijn Tele2 Mobiel klanten of ook voor de Tele2 Thuis klanten @Marciano van Tele2 ?

Klopt, werkt nu weer.

Reputatie 7
Badge +2

Waarom moet de gebruikersnaam straks een e-mailadres worden?

Reputatie 3
Badge

Hey @Shilka en @pipodeclown, dat zijn goede vragen!

Op dit moment is deze upgrade alleen voor mobiel, maar het wordt later ook mogelijk om Thuis toe te voegen. 

Er is gekozen voor een e-mailadres als gebruikersnaam, omdat dit door alle extra mogelijkheden en verbeteringen een logischere keuze is. Daarnaast zal een e-mailadres makkelijker te onthouden zijn dan een gebruikersnaam. :smile:

Reputatie 5
Badge

Op dit moment is deze upgrade alleen voor mobiel, maar het wordt later ook mogelijk om Thuis toe te voegen. 

En als je alleen thuis hebt? (Ik heb geen mobiel van tele2, dus ook geen mobiel account om thuis aan toe te voegen)

 

Ik ben wel bang dat sommige mensen het verplicht gebruiken van een e-mail adres als gebruikersnaam wel een privacy risico vinden. Dan ligt bij een database hack je e-mail adres meteen weer op straat.

 

Reputatie 7
Badge +4

Is deze upgrade alleen voor Mijn Tele2 Mobiel klanten of ook voor de Tele2 Thuis klanten 

 

Zeer onwaarschijnlijk dat Thuis nog een upgrade krijgt. Kijk naar de nieuwe mogelijkheden die ze voor mobiel aanbieden.

  • Je kunt tweestapsverificatie (2FA) aanzetten. Als je dit doet, zijn je inlog en dus ook je gegevens erachter beter beveiligd. Iemand anders die jouw wachtwoord heeft achterhaald, komt met 2FA je MijnTele2 dus niet in.
  • Al je mobiele abonnementen inzien en beheren achter één inlog.
  • Binnenkort kun je ook meekijken met het abonnement van iemand anders (als diegene daar toestemming voor geeft). Handig voor bijvoorbeeld kids, een familielid of een huisgenoot.

Allemaal logisch voor het beheren van meerdere mobiele abonnementen. Thuis wordt niet meer verkocht en heeft geen meerdere gebruikers mogelijkheid. Dus waarom zouden ze daar nog moeite in stoppen?

Reputatie 5
Badge

We zijn toch gewoon klanten. 

Reageer