Skip to main content
beantwoord

Mijn Tele2

  • 11 september 2019
  • 4 reacties
  • 222 x bekeken

Hallo, sinds ik mijn abonnement gewijzigd heb werkt mijn tele2 niet meer. Ik kan mijn verbruik dus niet meer zien. Bij de app kan ik niet eens inloggen en er staat dat er een onverwachte hout is opgetreden. Op de site kan ik mijn verbruik niet zien. Daar staat in het vakje verbruik dat ik daar mijn verbruik kan zien als mijn abonnement ingaat. Kan iemand mij helpen?

Stan Valk

Beste antwoord door Anton van Tele2

Hoi Stan,

We hebben op dit moment wat algemene storingen met Mijn Tele2 en met de app. We zijn druk bezig om het op te lossen. Je kunt dit topic in de gaten houden voor updates. Voor het inloggen op de app zou je even kunnen proberen om de pincode te wijzigen.

Groeten Anton
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud moderator
  • 495 reacties
  • Antwoord
  • 12 september 2019
Hoi Stan,

We hebben op dit moment wat algemene storingen met Mijn Tele2 en met de app. We zijn druk bezig om het op te lossen. Je kunt dit topic in de gaten houden voor updates. Voor het inloggen op de app zou je even kunnen proberen om de pincode te wijzigen.

Groeten Anton

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 12 september 2019
Is die storing al sinds 1 september dan want sinds het ingaan van de wijziging heb ik er last van

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
Het is inderdaad al wel een tijdje aan de gang. Zowel het inloggen als het verbruik. Had je al geprobeerd om de pincode even te wijzigen?

Groeten Anton

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 12 september 2019
Anton van Tele2 schreef:
Het is inderdaad al wel een tijdje aan de gang inderdaad. Zowel het inloggen als het verbruik. Had je al geprobeerd om de pincode even te wijzigen?

Groeten Anton

Hij doet het weer. Bedankt!